troya36
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
Buna.
Am un Astra G 2.0 dti (Y20DTH),iar in urma cu aprox. 2 saptamani am descoperit ca teava de tur dintre pompa servo si caseta,datorita contactului cu suportul motor din spate,s-a spart (ma rog,avea un por)si pierdea ulei de servodirectie.Am demontat teava,am dus-o la sudor,mi-a sudat-o si am remontat-o...Buuuun...problema incepe dupa remontarea tevii si completarea uleiului de servodirectie...adica,incepand din acel moment,la viraje (indiferent ca sun efectuate pe loc sau in mers)se aude un bazait dinspre pompa servo cand virez si un zgomot mai pronuntat (ca un fel de rulment uzat) la revenirea volanului inspre mersul inainte (sa-i zic asa!).
Va rog,ajutati-ma cu un sfat,ceva.Ce-ar putea fi?E "dusa" pompa servo?Trebuie alt ulei de servo?Eu i-am pus ulei verde (Febi).Se poate repara,sau trebuie schimbata pompa?sau caseta?
Va multumesc pt.rabdare si intelegere.
Am un Astra G 2.0 dti (Y20DTH),iar in urma cu aprox. 2 saptamani am descoperit ca teava de tur dintre pompa servo si caseta,datorita contactului cu suportul motor din spate,s-a spart (ma rog,avea un por)si pierdea ulei de servodirectie.Am demontat teava,am dus-o la sudor,mi-a sudat-o si am remontat-o...Buuuun...problema incepe dupa remontarea tevii si completarea uleiului de servodirectie...adica,incepand din acel moment,la viraje (indiferent ca sun efectuate pe loc sau in mers)se aude un bazait dinspre pompa servo cand virez si un zgomot mai pronuntat (ca un fel de rulment uzat) la revenirea volanului inspre mersul inainte (sa-i zic asa!).
Va rog,ajutati-ma cu un sfat,ceva.Ce-ar putea fi?E "dusa" pompa servo?Trebuie alt ulei de servo?Eu i-am pus ulei verde (Febi).Se poate repara,sau trebuie schimbata pompa?sau caseta?
Va multumesc pt.rabdare si intelegere.
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Incearca sa aerisesti circuitul si apoi sa completezi din nou pana la nivel cu ulei de servo. Joja de nivel este pe capac, practic bidonul trebuie sa fie plin.
Ca sa aerisesti instalatia, cu motorul pornit faci ture succesive stanga-dreapta cu volanul, folosind toata cursa acestuia.
Sper sa te mai vedem pe forum si dupa ce rezolvi problema!
Ca sa aerisesti instalatia, cu motorul pornit faci ture succesive stanga-dreapta cu volanul, folosind toata cursa acestuia.
Sper sa te mai vedem pe forum si dupa ce rezolvi problema!
troya36
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
Multumesc pt. sfat aco_008.
Sa iti spun ce am facut.Am incercat sa aerisesc dupa metoda descrisa de tine,dar...nici o schimbare...facea la fel.
Atunci am banuit ca s-ar putea sa fie returul obturat si de-aceea se "chinuie" pompa sa impinga lichidul in caseta de directie.
Am desfacut colierul de la retur,am scos furtunasul din vasul pompei si am pornit motorul.A iesit ceva aer impreuna cu lichidul
hidraulic,precum si o spuma albicioasa.Am montat furtunul la loc si...surpriza!...merge mult mai bine directia,plus ca a disparut
bazaitul si zgomotul de rulment gripat.Fericit,am plecat la servici (sunt sofer taxi)...dar,dupa vreo 2 ore de munca,iarasi a aparut
aceeasi problema,adica bazaitul pompei cand virez si "rulmentul gripat" cand revine volanul.Nu mai inteleg nimic,lichidul e la nivel,nu pierde pe niciunde,deci normal ar fi sa nu primeasca aer.Alte idei,sfaturi?Va rog.
Sa iti spun ce am facut.Am incercat sa aerisesc dupa metoda descrisa de tine,dar...nici o schimbare...facea la fel.
Atunci am banuit ca s-ar putea sa fie returul obturat si de-aceea se "chinuie" pompa sa impinga lichidul in caseta de directie.
Am desfacut colierul de la retur,am scos furtunasul din vasul pompei si am pornit motorul.A iesit ceva aer impreuna cu lichidul
hidraulic,precum si o spuma albicioasa.Am montat furtunul la loc si...surpriza!...merge mult mai bine directia,plus ca a disparut
bazaitul si zgomotul de rulment gripat.Fericit,am plecat la servici (sunt sofer taxi)...dar,dupa vreo 2 ore de munca,iarasi a aparut
aceeasi problema,adica bazaitul pompei cand virez si "rulmentul gripat" cand revine volanul.Nu mai inteleg nimic,lichidul e la nivel,nu pierde pe niciunde,deci normal ar fi sa nu primeasca aer.Alte idei,sfaturi?Va rog.
troya36
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
- dj77nio
- **
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
si la mn se aude un zgomot dar la mn cand fac peste 150km asa cu ea , incepe sa faca dar la mn numai in merrs cand iau viraje cu peste 80 km/h , asa am inteles si eu de la baieti ca tot pompa de servo ar fii , dar de la un timp de vreme nu mai scoate nici un sunet si am lasat-o asa daca rezolvi problema d-am si mie un mesaj cu ce-ai facut , multumesc frumos
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dj77nio
- **
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
troya36
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
Buna tuturor
Am inlocuit pompa de servo degeaba!Noroc ca baiatul de la dezmembrari a fost super-domn si a fost de acord sa mi-o ia inapoi.
Sa va povestesc: La un moment dat a inceput sa faca "figuri" pompa servo,adica cand aveam,cand nu aveam servodirectie.Pana la urma mi-a "picat" cu totul si am circulat asa (fara servo) vreo 4 zile.Am cumparat pompa servo SH,doar ca era de pe o masina cu volan pe dreapta,asa ca (virgula) cablurile erau mai scurte si nu ajungeau la baterie,siguranta (+) si la mufa,deci trebuiau prelungite sau schimbate.
Am demontat pompa de pe masina,am montat-o pe cea cumparata si m-am apucat de desfacut cablurile de pe cea veche,ca sa le innadesc cu cele de la cea cumparata.Atunci am descoperit "buba"...Dat fiind ca toate cablurile sunt introduse in acel manson de plastic flexibil,nu am observat (nici eu,nici cei 2 electricieni la care am fost,in prealabil) ca unul dintre cele 3 fire care vin la mufa prinsa pe cutia rezistentelor era intrerupt...dar curios!...era rupta doar sarma,nu si izolatia de plastic;firul arata intact,doar cand am tras de el,a inceput sa se lungeasca si am ramas cu o bucata de vreo 30 cm. de sarma in mana.
Deci,am schimbat cablurile cu altele noi si m-am ales cu 2 pompe de servodirectie perfect functionale.
Asa ca,daca aveti probleme de genul asta si aveti incarcarea buna,verificati toate conexiunile si cablurile,fir cu fir,inainte de a da banii pe alta pompa.
O zi buna tuturor.
Am inlocuit pompa de servo degeaba!Noroc ca baiatul de la dezmembrari a fost super-domn si a fost de acord sa mi-o ia inapoi.
Sa va povestesc: La un moment dat a inceput sa faca "figuri" pompa servo,adica cand aveam,cand nu aveam servodirectie.Pana la urma mi-a "picat" cu totul si am circulat asa (fara servo) vreo 4 zile.Am cumparat pompa servo SH,doar ca era de pe o masina cu volan pe dreapta,asa ca (virgula) cablurile erau mai scurte si nu ajungeau la baterie,siguranta (+) si la mufa,deci trebuiau prelungite sau schimbate.
Am demontat pompa de pe masina,am montat-o pe cea cumparata si m-am apucat de desfacut cablurile de pe cea veche,ca sa le innadesc cu cele de la cea cumparata.Atunci am descoperit "buba"...Dat fiind ca toate cablurile sunt introduse in acel manson de plastic flexibil,nu am observat (nici eu,nici cei 2 electricieni la care am fost,in prealabil) ca unul dintre cele 3 fire care vin la mufa prinsa pe cutia rezistentelor era intrerupt...dar curios!...era rupta doar sarma,nu si izolatia de plastic;firul arata intact,doar cand am tras de el,a inceput sa se lungeasca si am ramas cu o bucata de vreo 30 cm. de sarma in mana.
Deci,am schimbat cablurile cu altele noi si m-am ales cu 2 pompe de servodirectie perfect functionale.
Asa ca,daca aveti probleme de genul asta si aveti incarcarea buna,verificati toate conexiunile si cablurile,fir cu fir,inainte de a da banii pe alta pompa.
O zi buna tuturor.
piatra
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2012
- Mesaj Privat
Va salut.Am un astra g 2.0 dth.De ceva timp am un gajiit care se aude de la pompa directie.Am schimbat uleiul,crezand ca asta e cauza dar degeaba,gajiitul se aude incontinu si nu-si modifica intensitatea nici in viraje,nici la mersul in linie dreapta,nici pe loc la ralanti.Sa fie pompa "dusa" sau pot fi alte cauze ce se pot remedia?As vrea sa o inlocuiesc cu una s.h. dar inainte sa fac acest pas as dori sa aflu si parerile voastre.Multumesc
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
piatra
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2012
- Mesaj Privat
Va multumesc pt. mesajele de intampinare. aco_008- - - - nu pierde ulei pe nicaieri,chiar acum am fost si am verificat.Aerisirea am facut-o cand am schimbat uleiul (am suspendat fata si am luat viraje stanga-dreapta)dupa care am completat uleiul in vas,ulei care se afla si acum la acelasi nivel,adica plin.
- shoggy
- **
- 119 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
shoggy
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
Am o astra g 2001 16 16 valve iat problema tiuitului acela schimbandu si intensitarea cand virezi la maxim al pompei servo s a amplificat. Vrand sa verific nivelul lichidului servo,am observat ca pompa e in aer. Adica statea agatata in furtune,tampoanele de cauciuc fiind rupte. Cum nu am gasit decat noi cu 75 ron bucata,le am inlocuit cu 3 tampoane de prindere a cutiei filtrului de aer de la astra f. Acum pompa sta fixata insa zgomotul s a dublat fata de inainte cand atarna in furtune. Se aude destul de tare in habitaclu. Destul de ciudat.Cum as putea remedia acest lucru?
- shoggy
- **
- 119 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
shoggy
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
sa aiba oare legatura oare cu servo-lichidul? Acum am observat ca in rezervorul pompei,este un ulei rosiatic. (asa am cumparat-o). Citind pe alte probleme sau sfaturi ale colegilor,am inteles sa servo-lichidul trebuie sa fie verde,deoarece difera vascozitatea si poti strica anumite garnituri. Adevarat sau fals?
mrscristi
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2015
- Mesaj Privat
- matrix83cos
- *
- 25 mesaje
- din 21 Jan 2015
- Astra 1998 X20DTL
- Tulcea
matrix83cos
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salut baieti, aceiasi problema am si eu cu pompa de directie fluiera cand misc de volan pare a fi o ambulanta sau politia ( daca ma intelegi ) asa de alt fel merge bine directia , asta s-a intamplat dupa ce am demontat tot suportul motor ca sa schimb ambreiajul si am vazut ca furtunul de tur de la conducta ce iese din pompa era ud de lichid de directie, atunci am demontat furtunul si l-am dus sa imi faca altul la o firma care se ocupa cu asa ceva , nenea ala m-a intrebat daca sa il faca subtire sau mai gros , eu nestiind am cerut subtire , dupa montare am schimbat si lichidul de directie cu unul original verde de GM 93 160 458cred ca era. Dupã pornirea motorului am aerisit bine dar a inceput sa se auda acest fluierat , am mers asa vreo 2 saptamani. Dupa care am demontat iar furtunul si am facut altul mai gros cu interiorul la fel ca conducta. Se pare ca nu mai fluiera tare dar tot se aude , nu stiu ce sa ii mai fac. Ce imi recomandati sa schimb lichidul cu altul rosu Dexron 2 sau e dusa pompa?
Va multumesc anticipat si scuzatimi descrierea atat de lunga. Salutare.
Ps: Astra g caravan x20dtl '98.
Va multumesc anticipat si scuzatimi descrierea atat de lunga. Salutare.
Ps: Astra g caravan x20dtl '98.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- matrix83cos
- *
- 25 mesaje
- din 21 Jan 2015
- Astra 1998 X20DTL
- Tulcea
matrix83cos
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2015
- Mesaj Privat
Ce lichid de direcție pot sã ii pun la directie daca avea lichid alb galbui transparent ?
Am cautat acest lichid dar nu gasesc fratilor pe nicaieri , unde se cumpara acest lichid alb galbui , pare a fi hidraulic alb cel care il folosesc tractoarele ai camioanele , voi ce parere aveti? Mulțumesc anticipat.
Am cautat acest lichid dar nu gasesc fratilor pe nicaieri , unde se cumpara acest lichid alb galbui , pare a fi hidraulic alb cel care il folosesc tractoarele ai camioanele , voi ce parere aveti? Mulțumesc anticipat.
- AnonimDeghizat
- *
- 30 mesaje
- din 10 Jul 2016
- Bucuresti
AnonimDeghizat
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2016
- Mesaj Privat
rynso
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2012
- Mesaj Privat
ASimache
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2022
- Mesaj Privat