- adrian_bkl_001
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
adrian_bkl_001
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
Sunt posesorul unui opel astra h, 1.7 cdti, z17dth, 135000 km. Masina trage doar daca ajunge la 3000 de ture, pana in 3000 de turatii este lenesa. Am curatat egr si teava care intra pana in admisie. Injectoarele au fost reconditionate la baietii de la endor, iar turbo nu fluiera. De curand nu tragea deloc, sa aprins si becul de la noxe si cel cu masina nu cheita. Am curatat senzorul care se afla pe admisie in partea stanga. Gaura era astupata 3 sferturi. Acum merge dar nu sunt multumit de felul cum trage . Erori nu sunt stocate doar ECN 050074. As vrea sa curat admisia dar nu am gasit tutoriale. Am mers cu un prieten care are aceeasi motor pe un astra h si trage de rupe spre deosebire de a mea.
Daca ma poate ajuta cineva cu un tutorial pentru curatat admisia sau care credeti ca ar putea fii problema de nu trage decat dupa 3000 de ture ?
Daca ma poate ajuta cineva cu un tutorial pentru curatat admisia sau care credeti ca ar putea fii problema de nu trage decat dupa 3000 de ture ?
- dj77nio
- **
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- adrian_bkl_001
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
adrian_bkl_001
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- adrian_Jciurariu
- **
- 118 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Astra 2005 z17dth
- Iasi
adrian_Jciurariu
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
sal
trebuie curatata galeria de admisie, ca e plina de depuneri si mai mult ca sigur sunt blocate si clapetele de acolo pe inchis
eu am facut aceasta operatiune la mine si acum e cu totul alta masina
daca nu ai scule si cunostinte minime de mecanica nu te apuca ce destul de greu
am avut nevoie de o zi jumate sa fac treaba asta
bafta
trebuie curatata galeria de admisie, ca e plina de depuneri si mai mult ca sigur sunt blocate si clapetele de acolo pe inchis
eu am facut aceasta operatiune la mine si acum e cu totul alta masina
daca nu ai scule si cunostinte minime de mecanica nu te apuca ce destul de greu
am avut nevoie de o zi jumate sa fac treaba asta
bafta
- adrian_bkl_001
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
adrian_bkl_001
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
De profesie sunt inginer, si scule am, ca eu am dat injectoarele jos cand le-am trimis la reparat, am curatat egr, dar m-ar interesa ce trebuie desfacut sa ajung la admisie, ca sa nu ma apuc sa desfac si sa ajung sa desfac tot motorul. Daca ma poate ajuta cineva cu un tutorial despre cum se curata admisia la acest motor, sau ce pasi ce trebuie urmati. La mine pe admisie sunt depuneri foarte mari si din cate am vazut as vrea sa curat racitorul de aer (cel care este de inox in fata), care intra in egr, intercoolerul si cam tot ce tine de admisie. Dar m-ar ajuta foarte mult niste sfaturi de la cineva care a mai facut aceasta operatie.
Silviu.W
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
- adrian_bkl_001
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
adrian_bkl_001
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
- adrian_Jciurariu
- **
- 118 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Astra 2005 z17dth
- Iasi
adrian_Jciurariu
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
- adrian_bkl_001
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
adrian_bkl_001
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
Potra
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 z1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
FLX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2011
- Mesaj Privat
- adrian_bkl_001
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
adrian_bkl_001
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
- adrian_bkl_001
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
adrian_bkl_001
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am reusit si am curatat admisia, si se simte diferenta. Admisia nu era foarte imbaxita. La mine cred ca este alta problema. Acum vreau sa curat si debitmetru. Problema e ca atunci cand motorul este cald nu mai trage bine.
Am sa va spun acum pasi pe care i-am facut pentru curatarea admisiei ( motor 1.7 CDTI, 101 cp ) si cu ocazia asta ii multumesc lui adrian_Jciurariu pentru ajutor.
1. Se da jos bateria si suportul de sub ea.
2. Se da jos capacul de pe motor.
3. Se desfac toate mufele si cablajele care sunt pe admisie (eu am notat cu numere toate mufele, este mai usor si nu ai cum sa le incurci la
montare).
4. Se desface teava care intra in admisie de la egr (3 si 3 suruburi).
5. Se desface senzorul care este pe admisie (1 surub)
6. Se desfac conductele de combustibil de la injectoare si de la rampa (atentie dupa ce se desfac se acopera intrarile sa nu intre mizerie ).
7. Se desface si conducta de la rampa in pompa de injectie (Atentie din nou sa acoperiti intrarea in pompa si in rampa ca sa nu intre mizerie).
8. Se se desface un furtun care intra in rampa, cred ca e de retur sau ceva.
9. Acum se poate da jos rampa prin desfacerea e 2 suruburi (Atentie rampa este prinsa pe blocul motor cu 2 distantiere care nu sunt la fel
intr-o parte este mai gros si intr-o parte ma subtire, grija cand se demonteaza).
10. Dupa ce se da jos rampa este acces la admisie este prinsa in 9 suruburi dintre care 3 sunt imbus in stea care prinde partea cu clapetele
de capacul admisiei (partea cu clapetele si capacul admisiei sunt prinse cu silicon intre ele iar pe bloc motor este o garnitura, eu am
schimbat-o este ieftina 20 lei)
11. Am curatat cu decabusol il recomand, este foarte puternic si curata foarte bine.
12. Dupa ce am montat tot la loc, ca sa pornesc masina am lasat desfacuta conducta de la injectorul de pe partea cu distributia doar 1,
primul, pentru a scoate aerul din instalatie, si se da la automat de 2-3 ori pana cand iese aerul si se vede ca iese motorina, cand iese
motorina nu se mai da la automat, se strange conducta la injector si apoi se da din nou la automat si ar trebui sa porneasca. A mea a
pornit.
Eu asa am procedat, sper ca nu am uitat nimic si sper sa va fie de ajutor.
Am sa va spun acum pasi pe care i-am facut pentru curatarea admisiei ( motor 1.7 CDTI, 101 cp ) si cu ocazia asta ii multumesc lui adrian_Jciurariu pentru ajutor.
1. Se da jos bateria si suportul de sub ea.
2. Se da jos capacul de pe motor.
3. Se desfac toate mufele si cablajele care sunt pe admisie (eu am notat cu numere toate mufele, este mai usor si nu ai cum sa le incurci la
montare).
4. Se desface teava care intra in admisie de la egr (3 si 3 suruburi).
5. Se desface senzorul care este pe admisie (1 surub)
6. Se desfac conductele de combustibil de la injectoare si de la rampa (atentie dupa ce se desfac se acopera intrarile sa nu intre mizerie ).
7. Se desface si conducta de la rampa in pompa de injectie (Atentie din nou sa acoperiti intrarea in pompa si in rampa ca sa nu intre mizerie).
8. Se se desface un furtun care intra in rampa, cred ca e de retur sau ceva.
9. Acum se poate da jos rampa prin desfacerea e 2 suruburi (Atentie rampa este prinsa pe blocul motor cu 2 distantiere care nu sunt la fel
intr-o parte este mai gros si intr-o parte ma subtire, grija cand se demonteaza).
10. Dupa ce se da jos rampa este acces la admisie este prinsa in 9 suruburi dintre care 3 sunt imbus in stea care prinde partea cu clapetele
de capacul admisiei (partea cu clapetele si capacul admisiei sunt prinse cu silicon intre ele iar pe bloc motor este o garnitura, eu am
schimbat-o este ieftina 20 lei)
11. Am curatat cu decabusol il recomand, este foarte puternic si curata foarte bine.
12. Dupa ce am montat tot la loc, ca sa pornesc masina am lasat desfacuta conducta de la injectorul de pe partea cu distributia doar 1,
primul, pentru a scoate aerul din instalatie, si se da la automat de 2-3 ori pana cand iese aerul si se vede ca iese motorina, cand iese
motorina nu se mai da la automat, se strange conducta la injector si apoi se da din nou la automat si ar trebui sa porneasca. A mea a
pornit.
Eu asa am procedat, sper ca nu am uitat nimic si sper sa va fie de ajutor.
FLX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2011
- Mesaj Privat
- adrian_bkl_001
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
adrian_bkl_001
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2010
- Mesaj Privat
FLX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2011
- Mesaj Privat
- ovidiurobert
- *
- 8 mesaje
- din 23 Mai 2012
- Insignia 2018
- Cluj
ovidiurobert
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salutare,
Am un Antara sh 2.0 diesel, cosmo cu navi dvd 100.
Va rog sa ma ajutati daca se poate sa gasesc urmatoarele:
Dvd navigatie Romania si/ sau Europa actualizat
Anvelope sh de vinzare 235/60/18
Ce pot sa-i fac instalatiei audio pt ca nu pot regla joasele si volumul
nu se poate da mai tare de un anumit nivel?
Va multumesc,
Ovidiu
0729163793
Am un Antara sh 2.0 diesel, cosmo cu navi dvd 100.
Va rog sa ma ajutati daca se poate sa gasesc urmatoarele:
Dvd navigatie Romania si/ sau Europa actualizat
Anvelope sh de vinzare 235/60/18
Ce pot sa-i fac instalatiei audio pt ca nu pot regla joasele si volumul
nu se poate da mai tare de un anumit nivel?
Va multumesc,
Ovidiu
0729163793
FLX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2011
- Mesaj Privat
oviudiurobert - cred ca ai gresit topicul, in orice caz cauta pe net manualul casetofonului
Sambata am reusit sa curat si eu galeria, la mine clapetele erau blocate pe deschis
inainte
dupa
Sambata am reusit sa curat si eu galeria, la mine clapetele erau blocate pe deschis
inainte
dupa