puka18
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1994 C20NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
puka18
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1994 C20NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ma scuzi.Dar dupa cum vorbesti si te comporti mai bine ai vizita un mecanic care va sti ce si cum sa faca.Nu de alta,dar sa nu faci mai mult rau.
De ce zic asta.Daca te pricepeai cat de cat atunci ai fi cautat pe aici pe forum.Imposibil sa nu se fi discutat.Sau luai manualul de reparatii al masinii,iar in caz ca nu-l ai il cautai pe net sa-l downloadezi.
Ultima modificare făcută de cangri la Lun 16 Apr, 2012 11:57 pm
De ce zic asta.Daca te pricepeai cat de cat atunci ai fi cautat pe aici pe forum.Imposibil sa nu se fi discutat.Sau luai manualul de reparatii al masinii,iar in caz ca nu-l ai il cautai pe net sa-l downloadezi.
Ultima modificare făcută de cangri la Lun 16 Apr, 2012 11:57 pm
puka18
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1994 C20NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
puka18
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1994 C20NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
eroarea 74 MAF high voltage output
poi nu stiu exact ce senzor ai cu 3 sau cu 4 pini... dar in principiu e simplu.. senzorul maf este practic un filament incalzit care sta in curentul de aer.. curent care-l raceste tot mai tare pe masura ce creste turatia (fluxul de aer) prin urmare scade rezistenta si creste tensiunea liniar cu cantitatea de aer absorbita.. primul pin din stanga este deobicei masa, al doilea este alimentarea (12V) iar la al treilea sau al patrulea trebuie sa fie o tensiune variabila (in jur de 1V la relantiu care trebuie sa creasca uniform pe masura ce accelerezi..pana pe la 5V) Ca sa-l masori trebuie facute niste improvizatii.. Cauta pe net tutorial de masurare..
poi nu stiu exact ce senzor ai cu 3 sau cu 4 pini... dar in principiu e simplu.. senzorul maf este practic un filament incalzit care sta in curentul de aer.. curent care-l raceste tot mai tare pe masura ce creste turatia (fluxul de aer) prin urmare scade rezistenta si creste tensiunea liniar cu cantitatea de aer absorbita.. primul pin din stanga este deobicei masa, al doilea este alimentarea (12V) iar la al treilea sau al patrulea trebuie sa fie o tensiune variabila (in jur de 1V la relantiu care trebuie sa creasca uniform pe masura ce accelerezi..pana pe la 5V) Ca sa-l masori trebuie facute niste improvizatii.. Cauta pe net tutorial de masurare..
puka18
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1994 C20NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
puka18
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1994 C20NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat