Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • puka18

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1994 C20NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2011

  • Mesaj Privat
SALUTARE TUTUROR,as avea si eu o problema va rog daca stiti sa ma ajutati,am un opel astra f cabrio c20ne,cateodata imi urca relantiul la 1500 rpm si apoi scade la 750 si apoi revine la 900,care ar fi prolema,va multumesc anticipat.
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Motorasul releu (pas cu pas / I.A.C) l-ai verificat?
  • puka18

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1994 C20NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2011

  • Mesaj Privat
nu lam verificat nici nu stiu unde se afla,daca sti te rog spunemi si mie,am facut testul cu agrafa si mia dat eroare 74,multumesc pt interesul acordat
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ma scuzi.Dar dupa cum vorbesti si te comporti mai bine ai vizita un mecanic care va sti ce si cum sa faca.Nu de alta,dar sa nu faci mai mult rau.
De ce zic asta.Daca te pricepeai cat de cat atunci ai fi cautat pe aici pe forum.Imposibil sa nu se fi discutat.Sau luai manualul de reparatii al masinii,iar in caz ca nu-l ai il cautai pe net sa-l downloadezi.


Ultima modificare făcută de cangri la Lun 16 Apr, 2012 11:57 pm
  • puka18

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1994 C20NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2011

  • Mesaj Privat
problema este ca nu am mecanici in apropiere.doar la 60 km
  • puka18

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1994 C20NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2011

  • Mesaj Privat
spunemi te rog cum se verifica debitmetru de aer.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eroarea 74 MAF high voltage output
poi nu stiu exact ce senzor ai cu 3 sau cu 4 pini... dar in principiu e simplu.. senzorul maf este practic un filament incalzit care sta in curentul de aer.. curent care-l raceste tot mai tare pe masura ce creste turatia (fluxul de aer) prin urmare scade rezistenta si creste tensiunea liniar cu cantitatea de aer absorbita.. primul pin din stanga este deobicei masa, al doilea este alimentarea (12V) iar la al treilea sau al patrulea trebuie sa fie o tensiune variabila (in jur de 1V la relantiu care trebuie sa creasca uniform pe masura ce accelerezi..pana pe la 5V) Ca sa-l masori trebuie facute niste improvizatii.. Cauta pe net tutorial de masurare..
  • puka18

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1994 C20NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat debitmetru de aer,lam loaat de la un vecin de pe masina lui,si tot asa se comporta masina,am resetat ecu,va rog dati-mi un sfat ce sa mai fac.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
verifica supapa de relantiu.. sa nu fie imbacsita.. se aflata pe corpul clapetei de acceleratie (carburator).. motorul asta c20ne cred ca are circuit de aer secundar.. daca da verifica si supapa si releul de aer secundar..la fel conductele..
  • puka18

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1994 C20NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2011

  • Mesaj Privat
sa rezolvat,era defecta supapa de relantiu.multumesc pentru interesul acordat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR