- vallyyy
- OP
- 1,638 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Se dau aceste doua masini,aceleasi caroserii(hatchback),dotari etc. dar motorizari diferite.:
Datele Astrei 1.4 twinport :
-Putere Max. 90 CP - 66kw/5600RPM
-Viteza maxima constructiva 182 km/h
-Cuplu Max. 125 Nm/4000 RPM
-Acceleratie 0-100 km/h - 12.9 s (informatie gasita pe net)
-Masa proprie : 1145 kg
Datele Astrei 1.7cdti:
-Putere Max. 80 CP / - 59kw/4400RPM
-Viteza maxima constructiva 173 km/h
-Cuplu Max. 170Nm/1800-2800 RPM
- Acceleratie 0-100 km/h 14.5 s (informatie gasita pe net)
-Masa proprie 1280 kg
Acestea fiind spuse ma intereseaza strict doua situatii:
1) In repriza 0-100 care iese invingatoare si de ce ?
2) In repriza 100-viteza maxima care iese invingatoare si de ce ? - aici s-ar pune un drum intins,liber si drept(sa zicem vreo 50 de km de autostrada)
Sper sa nu se considere offtopic deoarece nu e,stiu de existenta topicului Astra G 1.4 16v vs. Astra G 1.7 dti,dar acolo sunt alte generatii de motoare si in fond chiar si alt tip de motor(z14xe),asa ca astept pareri, fara subiectivism si argumentate,scurt si la obiect.Nu ma intereseaza alte comparatii sau alte impedimente doar raspunsul la cele doua curiozitati
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
0-100 vad ca le-ai gasit, nu inteleg de ce le mai vrei o data 😃 Dar nu prea cred diferenta de greutate din datele tale, cred ca provine de la dotari diferite. La aceleasi dotari ar trebui sa fie cam 90-100Kg.
- vallyyy
- OP
- 1,638 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- petre.ion
- **
- 139 mesaje
- din 08 Sep 2011
- Vectra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
petre.ion
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2011
- Mesaj Privat
XEP-ul este cel mai slab din gama de benzinare de ce te-ar interesa cat face pana la suta? Are 125 Nm la 4000 rpm cam de cate ori ajungi tu la turatia aia la un condus normal de zi cu zi? Eu zic ca foarte rar spre deosebire de DTL care are 170 Nm la 1800 rpm ...
Auzi ... liniute cu motor de 1.4.
- vallyyy
- OP
- 1,638 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- vallyyy
- OP
- 1,638 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Mie unul chiar nu-mi pasa daca imi da vreun logan clasa la liniute etc.,aia e,asa frigider cum e el e mai rapid si gata ,opelul meu compenseaza in alte lucruri mult mai importante fata de el
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- vallyyy
- OP
- 1,638 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Vezi ca daca Z17DTL vine remapat, nu prea ai sanse.
Daca vine si astra a mea cu motor de 2.2 benzina pus de mine nu prea are sanse dieselul remapat,daca si cu parca,am zis clar neremapat,producatorul nu l-a facut asa
Pe langa scopul obiectivitatii mai avem un user posesor de 1.7cdti care pur si simplu declara ca nu are sanse 1.4 sa-l faca pe al lui
uita-te in topicul cu viteza maxima sa vezi declaratii de 200-210 km/ora cu y17dt.
Cel putin cel mai al dracu'
- asandulescu
- **
- 54 mesaje
- din 04 Nov 2011
- Astra 2002 y1.7dt
- Bucuresti
asandulescu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2011
- Mesaj Privat
- vallyyy
- OP
- 1,638 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Tractorasul dezvolta puterea maxima la 4515 rpm, nu la 1800. Nici macar cuplul maxim nu il are la turatia aia, e undeva la 2710 rpm.
Benzinarul este superior tractorului, cifrele vorbesc de la sine, n-are rost sa mai discutam. Ca tractorul consuma mai putin, e adevarat. Oricum, diferentele de consum se mentin odata cu cresterea turatiei, adica inclusiv tractorasul la turatii mari, suge si el destul de mult.
Tractorasul merita cumparat daca mergi foarte mult cu masina, e rentabil numai daca faci peste 30.000 km/an. Sa nu uitam cat costa o revizie la diesel fata de benzina, cat costa o turbina, cat costa o pompa de injectie, un set de injectoare. Sa nu uitam de confortul pe timp de iarna cand tractorasul se incalzeste foarte greu si ce consum are pana se incalzeste. Sa nu uitam ca un diesel condus majoritar in oras se va strica mult mai repede decat o benzinara.
Asa ca nu toata lumea poate spune ca ar lua tractorul cu ochii inchisi. Trebuie sa pui si factorii astia in balanta cand achizitionezi una dintre ele.
PS: Corecturile gramaticale sunt din partea casei, cu placere.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- asandulescu
- **
- 54 mesaje
- din 04 Nov 2011
- Astra 2002 y1.7dt
- Bucuresti
asandulescu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2011
- Mesaj Privat
Tractorasul dezvolta puterea maxima la 4515 rpm, nu la 1800. Nici macar cuplul maxim nu il are la turatia aia, e undeva la 2710 rpm.
Benzinarul este superior tractorului, cifrele vorbesc de la sine, n-are rost sa mai discutam. Ca tractorul consuma mai putin, e adevarat. Oricum, diferentele de consum se mentin odata cu cresterea turatiei, adica inclusiv tractorasul la turatii mari, suge si el destul de mult.
Tractorasul merita cumparat daca mergi foarte mult cu masina, e rentabil numai daca faci peste 30.000 km/an. Sa nu uitam cat costa o revizie la diesel fata de benzina, cat costa o turbina, cat costa o pompa de injectie, un set de injectoare. Sa nu uitam de confortul pe timp de iarna cand tractorasul se incalzeste foarte greu si ce consum are pana se incalzeste. Sa nu uitam ca un diesel condus majoritar in oras se va strica mult mai repede decat o benzinara.
Asa ca nu toata lumea poate spune ca ar lua tractorul cu ochii inchisi. Trebuie sa pui si factorii astia in balanta cand achizitionezi una dintre ele.
PS: Corecturile gramaticale sunt din partea casei, cu placere.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
IMI CER SCUZE CA MI-AM SPUS PAREREA. SUNT TOTAL DEACORD SA SCRIE DUAR CEI MAI BUNI. CEI CARE ISI IAU 1.4. Nu inteleg de ce o gramada de fraieri si-au luat 1.7 cand aveau varianta mult mai buna de 1.4 care consuma o pipeta in plus si stiu ca motoarele pe benzina sunt chiar reusite astea de la opel nu mananca decat 2l de ulei intre schimburi si sunt foarte performante pt cat consuma. Acum serios vorbiind benzinara e mult mai confortabila dar la ce pret are combustibilul parca ma incanta tractorasul meu cu care am facut 650km cu un plin in bucuresti de unde rezulta un consum de 7.7. pot sa pun pariu ca daca aveam 1.4 era 11 luand in calcul aglomeratia si jantele grele.
Pt mine acest motor de 1.4 nu exista, toate motoarele mini gen 1.2,1,1.4, nu exista pt un pasionat de masini, ele sunt pt alta categorie de oameni, cei care fac duar piata cu masina.
Inca ceva, stiu ca toti iubiti cuplul de le diesel cum explodeaza la 1750 dupa cum se vede si in grafic.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- vallyyy
- OP
- 1,638 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Tractorasul dezvolta puterea maxima la 4515 rpm, nu la 1800. Nici macar cuplul maxim nu il are la turatia aia, e undeva la 2710 rpm.
Benzinarul este superior tractorului, cifrele vorbesc de la sine, n-are rost sa mai discutam. Ca tractorul consuma mai putin, e adevarat. Oricum, diferentele de consum se mentin odata cu cresterea turatiei, adica inclusiv tractorasul la turatii mari, suge si el destul de mult.
Tractorasul merita cumparat daca mergi foarte mult cu masina, e rentabil numai daca faci peste 30.000 km/an. Sa nu uitam cat costa o revizie la diesel fata de benzina, cat costa o turbina, cat costa o pompa de injectie, un set de injectoare. Sa nu uitam de confortul pe timp de iarna cand tractorasul se incalzeste foarte greu si ce consum are pana se incalzeste. Sa nu uitam ca un diesel condus majoritar in oras se va strica mult mai repede decat o benzinara.
Asa ca nu toata lumea poate spune ca ar lua tractorul cu ochii inchisi. Trebuie sa pui si factorii astia in balanta cand achizitionezi una dintre ele.
PS: Corecturile gramaticale sunt din partea casei, cu placere.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
IMI CER SCUZE CA MI-AM SPUS PAREREA. SUNT TOTAL DEACORD SA SCRIE DUAR CEI MAI BUNI. CEI CARE ISI IAU 1.4. Nu inteleg de ce o gramada de fraieri si-au luat 1.7 cand aveau varianta mult mai buna de 1.4 care consuma o pipeta in plus si stiu ca motoarele pe benzina sunt chiar reusite astea de la opel nu mananca decat 2l de ulei intre schimburi si sunt foarte performante pt cat consuma. Acum serios vorbiind benzinara e mult mai confortabila dar la ce pret are combustibilul parca ma incanta tractorasul meu cu care am facut 650km cu un plin in bucuresti de unde rezulta un consum de 7.7. pot sa pun pariu ca daca aveam 1.4 era 11 luand in calcul aglomeratia si jantele grele.
Pt mine acest motor de 1.4 nu exista, toate motoarele mini gen 1.2,1,1.4, nu exista pt un pasionat de masini, ele sunt pt alta categorie de oameni, cei care fac duar piata cu masina.
Inca ceva, stiu ca toti iubiti cuplul de le diesel cum explodeaza la 1750 dupa cum se vede si in grafic.
Dupa cum ziceam de obiectivitate,este de recunoscut ca 1.7dti/cdti exceleaza la consum si poate intr-adevar la unele lucruri la care conteaza cuplul,dar la fiabilitate nu exceleaza, arata-mi un topic unde se plange vreun posesor de consumul de ulei la 1.4 twinport sau chiar arata-mi probleme majore la acest tip de motor,ca apoi iti arat eu probleme la 1.7dti/cdti cu nemiluita.Sa nu crezi ca posesorii de 1.4 nu-si permiteau la cumparare 1.7 sau eu care am luat masina sh nu puteam sa-mi iau un 1.7,a contat mult ceea ce scrie pe aici, sirul ala de probleme la diesel(injectoare,turbine,termofloturi etc.),un procent extrem de mare de pe acest forum este ocupat de problemele dieselurilor
- asandulescu
- **
- 54 mesaje
- din 04 Nov 2011
- Astra 2002 y1.7dt
- Bucuresti
asandulescu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2011
- Mesaj Privat
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
turbo nu inseamna neaparat mai fiabil
apropo, turbo ala minunat...de pe la ce turatie iti intra? pana intra turbo ala nu cumva e cam lesinata masina? cand intra turbina nu cumva iti creste consumul semnificativ?
daca vrei turbo...16v...modern...poti sa te uiti la 1.4T sau 1.6T....sau de ce nu, 1.2T...benzina evident... cu grafice de cuplu / putere similare (nu identice) cu cele de la turbo diesel, cu consumui similare.... cu aproximativ aceleasi probleme... sau de ce nu un 1.9cdti...sau 2.0cdti...
daca iti permiti, si esti si pasionat cum zici, uita-te frate la 4-5-6L biturbo... uita-te la boxer turbo....uita-te la ce vrei, intrebarea e ce iti permiti?...pana cuma, observ ca iti permiti un 1.7 Turbo Diesel...
IMI CER SCUZE CA MI-AM SPUS PAREREA. SUNT TOTAL DEACORD SA SCRIE DUAR CEI MAI BUNI. CEI CARE ISI IAU 1.4. Nu inteleg de ce o gramada de fraieri si-au luat 1.7 cand aveau varianta mult mai buna de 1.4 care consuma o pipeta in plus si stiu ca motoarele pe benzina sunt chiar reusite astea de la opel nu mananca decat 2l de ulei intre schimburi si sunt foarte performante pt cat consuma. Acum serios vorbiind benzinara e mult mai confortabila dar la ce pret are combustibilul parca ma incanta tractorasul meu cu care am facut 650km cu un plin in bucuresti de unde rezulta un consum de 7.7. pot sa pun pariu ca daca aveam 1.4 era 11 luand in calcul aglomeratia si jantele grele.
Pt mine acest motor de 1.4 nu exista, toate motoarele mini gen 1.2,1,1.4, nu exista pt un pasionat de masini, ele sunt pt alta categorie de oameni, cei care fac duar piata cu masina.
Inca ceva, stiu ca toti iubiti cuplul de le diesel cum explodeaza la 1750 dupa cum se vede si in grafic.
1) hai sa lamurim o chestie...daca nu mi-am luat 1.7 sunt fraier? sau cine si-a luat 1.4 e fraier?...cam asta reiese din mesajele tale... ar fi de bun simt din partea ta sa iti retragi aceasta remarca...
2) nu toti stam in Bucuresti...deci consumul tau in Bucuresti este cam irelevant. Eu scot 8.5%, in alt oras.... benzina....e asa mare diferenta? cel putin diferenta de pret intre motorina si benzina reduce semnificativ aceasta diferenta de consum.
3) 2L consum de ulei intre schimburi? poate daca schimburile sunt facute la 60000km sau motorul e praf si neintretinut...
4) nu fac doar piata cu masina...nu e nici masina de firma, dar fac cam 15000km anual in conditiile in care nu e singura masina cu care circul (celalata e diesel 😂 si nu fac cu ea mai mult de 10000km pe an...dar deh, pasiunea nu tine cont de calcule....) .
5) costul de achizitie a fost cu 700 EUR mai mic decat 1.7CDTI. ... NU am avut acei bani la momentul achizitie, si nici nu te-ai oferit sa mi-i donezi (nu imprumuti)... ai o problema cu chestia asta? mentionez: masina am luat-o noua
6) eu VERIFIC distributia la 120000km...tu o SCHIMBI la fiecare 60000km .... asta asa, o diferenta de "cost de intretinere" , presupunand ca toate celelate consumabile costa la fel (si nu, nu sunt la acelasi cost in realitate).
7) vrei sa vorbim despre cele cateva milioane in plus pe an datorita diferentelor de impozit si de RCA? ...te asigur ca fac 1 plin pe banii aia.
😎 am considerat ca nu circul mai mult de 20000km pe an (de fapt in primii 2 ani am facut cate 23000km, da nu conteaza), asa ca de ce sa platesc mai mult pe un diesel? de sa am revizii ceva mai scumpe? de ce sa platesc impozite si RCA mai mari? doar ca sa te satisfac pe tine sau pe altii ca tine?
9) ptr mine, pasionat de masini si motoare existe ORICE motor, orice masina..... tu NU esti pasionat de masini...tu esti pasionat de opelul tau 1.7
Am si masina diesel, si e altceva .... "altceva" poate fi de bine sau de rau.... cand am de facut o revizie la ea (ca la carte nu dupa ureche cum mi-o zis ceva nea Mesteru') e de rau...semnificativ mai rau (financiar vorbind)....cand ma sui cu ea pe munti e de bine 😳
Si ca sa terminam discutia: de ce trebuie noi, astia fraierii care fac piata cu 1.4, sa justificam in fata ta ce masina am luat? cine esti tu?
- vallyyy
- OP
- 1,638 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Vezi ca stii,pacat ca nu esti asa modest si obiectiv precum suntem noi posesorii de 1.4,dar e frumos din partea ta ca recunosti,chiar daca e in ironie asa