jockolino
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2011
- Mesaj Privat
vuktm
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Austria
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
jan80
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 z20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
jockolino
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
jockolino ,daca martorul check engines pulseaza aleatoriu , oarecum aberant , fara nici o logica ,este foarte probabil sa nu fie vorba de vreo eroare a calculatorului .Aproape sigur este vorba de un contact imperfect ce a aparut datorita distrugerii izolatiei unui conductor electric cauzata de vechime , de ger si de apa . Eu am avut mai multa probleme de acest gen : Martor Check engine pulsatoriu , aleator fara coduri de eroare . Cauza cablu electric deteriorat facea masa cind vroia el . rezolvare : inlocuit complet fir check de la calculator pina in bord . Alta problema : Accelerare motor la ralanti 1500 ture , viteza constanta 70 km /h , parca ar fi avut tempomat . Cauza, manunchiul de cabluri de linga motor ce ajunge la debitmetru si la alti senzori , prezenta multi conductori cu izolatia crapata , sau chiar fara izolatie , din cauza caldurii si vechimii . rezolvare inlocuit complet firele deteriorate si renuntat la mufa rotunda de linga motor .Si ultima problema dupa ce inchideam masina alarma se activa dupa citeva ore si urla pina raminea fara baterie . la o privira mai atenta am vazut ca la un moment dat se aprindea plafoniera fara nici un motiv . Am suspectat contactele usilor , dar nu , pina la urma s a dovedit a fi un scurt circuit in manunchuil de cabluri de la capota portbagajului . Deci mare atentie la acest gen de probleme !
jockolino
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
daca vrei iti pot spune pinul calculatorului care comanda becul check engine , Odata identificat se imtrerupe chiar la iesirea din mufa computerului si conectezi un bec de bord pt proba . daca beculse aprinde normal , ca un check engine sanatos , problema este in forma de cabluri spre habitaclu si iti spun cum sa procedezi in consecinta