Detin o Corsa D 1.2 Z12XEP din 2008 cu 90.000 km
Am verificat si eu suruburile de la culbutori, desi nu pareau slabite, cand am inceput sa strang nu au pocnit deloc. Am scos unul afara si am constatat ca filetul era perfect curat. Nu trebuia sa prezinte ceva urme de pasta de blocare? Parerea mea e ca nu au avut deloc din fabrica.
Le-am strans la cuplu de 8Nm, plus inca o verificare la 8.1 Nm ca sa fiu sigur.
E problema mare daca nu le-am pus pasta de blocare? Credeti ca e bine sa revin si sa le pun?
O sa mai arunc un ochi la ele dupa 50 000 km, sper pana atunci sa fie ok.
Am schimbat si garnitura de la capac cu una Victor Reinz.
Ar trebui sa simt ceva in functionarea motorului dupa aceasta operatiune?
Lantul trag de el destul de greu, si la eliberare revine repede pe patina, nu ramane loc intre.
Nu am mai fost nevoie sa desfac si furtunul din stanga, acela cu
antigel, am inlaturat cu grija suportul de cabluri pe sub el (cea mai "dificila" parte mi s-a parut cea cu scoaterea furtunelor).
Multumesc pentru tutorialele facute, sunt de mare folos.