Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Probabil ca multi v-ati confruntat cu aceasta problema mai ales cand motorul era mai rece.

Astazi la relanti(care nu sta la 800 ci pe la vreo 600 la mine) am observat acest sunet (tzac, tzac) de motor care nu merge rotund. E drept ca a disparut cand motorul s-a incalzit dar fata de alte dati ce e ciudat e ca trepidatiile le simteam si in maneta de viteze. Confused

Sa atinga ceva de la toba mica/saxofon pe la caroseria masinii?

Sau unde sa ma uit sa verific?


Ultima modificare făcută de CatalinE la Vin 28 Jan, 2005 8:20 pm
Skip ads

  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu cred ca atinge nimic. vibratiile sint transmise prin tampoanele motorului catre sasiu/caroserie. sa vezi cum face la un diesel faza asta. daca vrei neaparat sa verifici, o urci seara pe o rampa si a doua zi dimineata te bagi sub ea si te uiti in timp ce altcineva o porneste. eu cred ca nu merita deranjul. daca ar atinge ai auzi altfel si ai sti sigur ca atinge.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am inteles ca am 3 tampoane la motor. pot fi verificate vizual fara sa urc masina pe rampa? ca nu cred ca le-a schimbat cineva de 10-11ani...

ciudat e ca cateodata trepidatiile se simt cateodata in spatele masinii(tremura antena de ex) iar azi le-am simtit sub capota si la maneta de viteze...
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu stiu cum e cu tampoanele. probabil ca si eu ar trebui sa le schimb. vibratiile cred ca sint in toata masina, perceptia poate fi diferita.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In Romania tampoanele sunt o problema si n-are rost sa ne intrebam de ce (drumuri proaste mai ales in orase...). Din cate cunosc si am auzit nu e bine sa te prinda suta de mii de km facuti in Romania cu tampoanele originale... Eu le-am schimbat la a mea (dureros la bani) la 80.000 km dar nu regret pt. ca riscurile altfel sunt mari.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris: Eu le-am schimbat la a mea (dureros la bani) la 80.000 km dar nu regret pt. ca riscurile altfel sunt mari.


Cat au costat si in ce a constat operatiunea?
  • florin

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 B X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:In Romania tampoanele sunt o problema si n-are rost sa ne intrebam de ce (drumuri proaste mai ales in orase...). Din cate cunosc si am auzit nu e bine sa te prinda suta de mii de km facuti in Romania cu tampoanele originale... Eu le-am schimbat la a mea (dureros la bani) la 80.000 km dar nu regret pt. ca riscurile altfel sunt mari.


Care sunt simptomele cand ai aceste tampoane foarte uzate.
Cati bani??? Very Happy Very Happy
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
La Vectra B sunt hidraulice... asa ca au fost 14 mil. cu tot cu manopera (cu factura). Ca sa iti dai seama daca sunt uzate urmareste comportamentul cand pornesti si cand opresti motorul. Nu trebuie sa tremure exagerat de mult
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mda, la a mea nu cred ca le-a schimbat cineva vreodata. la pornire si oprire tremura motorul. exagerat? greu de spus, ca de obicei sint in spatele volanului si nu pot sa vad motorul.

totusi, nu cred ca sint hidraulice, cel putin la vectra a. aveam impresia ca sint doar niste tampoane de cauciuc. asa e? cite sint, unde sint?
  • florin

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 B X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2004

  • Mesaj Privat
O poza daca ai putea.... Rolling Eyes Rolling Eyes Mr. Green
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
CatalinE a scris:Probabil ca multi v-ati confruntat cu aceasta problema mai ales cand motorul era mai rece.

Astazi la relanti(care nu sta la 800 ci pe la vreo 600 la mine) am observat acest sunet (tzac, tzac) de motor care nu merge rotund. E drept ca a disparut cand motorul s-a incalzit dar fata de alte dati ce e ciudat e ca trepidatiile le simteam si in maneta de viteze. Confused

Sa atinga ceva de la toba mica/saxofon pe la caroseria masinii?

Sau unde sa ma uit sa verific?

*
Daca se intampla cu motorul rece si dispare cu el cald (in perioada de iarna) pot fi si tachetii hidraulici, care nu sunt corect alimentati...
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
RECTIFICARE:nu mai suna a mers in 3 cilindri, ca am verificat fisele scotand una cate una si mi-am dat seama cum e cu mersul in 3cilindri!
in schimb motorul tzacane ff tare ca se aude si in habitaclu ff puternic. Sad

ciudat e ca-mi face de 2-3 zile, pana acuma nu era asa zgomotoasa. am schimbat de curand distributia si pompa de apa dar nu cred ca au vreo legatura. de asemenea fisele si bujiile sunt noi.

sorin666, care-i treaba cu tachetii ??
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Daca este de la tampoane, atunci posibil ca motorul tau sa fi alunecat intr-o pozitie unde se atinge de caroserie si iti transmite vibratiile respective.

Pentru ca nu am schimbat inca tampoanele (sunt duse), azi motorul mi-a scos fisa de la bujii de facea masina ca toti dracii, dupa ce am dat intr-o groapa.

Asa ca n-o sa aman deloc vizita la service pentru inlocuirea tampoanelor.

Preturi: la Augsburg, tampoane noi de motor (dreapta, stanga) - 26E fiecare. Tampon pentru cutie: 39Euro.
La dezmembrari, tampoane in foarte buna stare - 500k bucata (motor, cutie).
Operatiunea de schimbare a tampoanelor nu stiu cat costa. Nu ar trebui sa fie foarte scumpa, dar o sa ma interesez.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am dus masina dimineata la service-ul care mi-a schimbat distributia.

cand am luat-o dupa-amiaza au zis ca s-a rezolvat. i-am intrebat ce a fost si mi-au zis ca de la capacul de plastic de la distributie. ca juca ceva acolo si ca au strans nu's ce...

ma rog...asta e.
  • killer666

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2004

  • Mesaj Privat
man, vezi ca si io am patit la fel ca trancanea masina, dar la mine a sarit de la punct, si mi s-au indoit toate supapele si nebuniile, tot de la capacu de distributie care mi l-au spart mecanicii dinainte ca le era lene sa mai demonteze ceva(si caucicu din juru capacului mi-a intrat pe distriutie), asa ca ar fi bine sa o pui pe tester sa vezi daca nu sunt probleme de compresie!
  • cortez

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2005

  • Mesaj Privat
asta cred ca a patzit si omu dar au mers inchis aia de la service!!!!
avea distributia sarita de la punct!
citesc forumu asta si ma minunez de cate defecte sunt comune la opel!
precizez ca am motor c 18xe!
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cortez a scris:asta cred ca a patzit si omu dar au mers inchis aia de la service!!!!
avea distributia sarita de la punct!
citesc forumu asta si ma minunez de cate defecte sunt comune la opel!
precizez ca am motor c 18xe!


ce presupune ca a sarit distributia de la fix? n-ar fi trebuit sa se rupa cureaua? troncanitul se manifesta si la turatie(cand era in viteza adica)

daca tot ai motor C18Xe poate imi imprumuti si mie odata micromotorul de relanti (IAC-ul, ICV-ul) cum ii spune ca a mea nu sta deloc la 800-900 ci pe la 600rpm la relanti...sa facem o proba
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Pai oricum no sa-ti creasca turatia cu noul IAC, pentru ca e controlata de ECU. IAC-ul cel nou va fi setat automat dupa ce vei merge putin cu viteza peste 45 km/h. "Desired idle speed" e o valoare setata cu Tech2, asa ca doar testerul iti va ridica turatia. Sorry!
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
n-o
scuzati scaparea!!! Embarassed
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Corneliu Panait a scris: "Desired idle speed" e o valoare setata cu Tech2, asa ca doar testerul iti va ridica turatia. Sorry!


stiu! asta ti-am spus eu pe un topic... Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR