- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
Probabil ca multi v-ati confruntat cu aceasta problema mai ales cand motorul era mai rece.
Astazi la relanti(care nu sta la 800 ci pe la vreo 600 la mine) am observat acest sunet (tzac, tzac) de motor care nu merge rotund. E drept ca a disparut cand motorul s-a incalzit dar fata de alte dati ce e ciudat e ca trepidatiile le simteam si in maneta de viteze.
Sa atinga ceva de la toba mica/saxofon pe la caroseria masinii?
Sau unde sa ma uit sa verific?
Ultima modificare făcută de CatalinE la Vin 28 Jan, 2005 8:20 pm
Astazi la relanti(care nu sta la 800 ci pe la vreo 600 la mine) am observat acest sunet (tzac, tzac) de motor care nu merge rotund. E drept ca a disparut cand motorul s-a incalzit dar fata de alte dati ce e ciudat e ca trepidatiile le simteam si in maneta de viteze.
Sa atinga ceva de la toba mica/saxofon pe la caroseria masinii?
Sau unde sa ma uit sa verific?
Ultima modificare făcută de CatalinE la Vin 28 Jan, 2005 8:20 pm
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
nu cred ca atinge nimic. vibratiile sint transmise prin tampoanele motorului catre sasiu/caroserie. sa vezi cum face la un diesel faza asta. daca vrei neaparat sa verifici, o urci seara pe o rampa si a doua zi dimineata te bagi sub ea si te uiti in timp ce altcineva o porneste. eu cred ca nu merita deranjul. daca ar atinge ai auzi altfel si ai sti sigur ca atinge.
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
In Romania tampoanele sunt o problema si n-are rost sa ne intrebam de ce (drumuri proaste mai ales in orase...). Din cate cunosc si am auzit nu e bine sa te prinda suta de mii de km facuti in Romania cu tampoanele originale... Eu le-am schimbat la a mea (dureros la bani) la 80.000 km dar nu regret pt. ca riscurile altfel sunt mari.
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
florin
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 B X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2004
- Mesaj Privat
Ingineru a scris:In Romania tampoanele sunt o problema si n-are rost sa ne intrebam de ce (drumuri proaste mai ales in orase...). Din cate cunosc si am auzit nu e bine sa te prinda suta de mii de km facuti in Romania cu tampoanele originale... Eu le-am schimbat la a mea (dureros la bani) la 80.000 km dar nu regret pt. ca riscurile altfel sunt mari.
Care sunt simptomele cand ai aceste tampoane foarte uzate.
Cati bani???
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
mda, la a mea nu cred ca le-a schimbat cineva vreodata. la pornire si oprire tremura motorul. exagerat? greu de spus, ca de obicei sint in spatele volanului si nu pot sa vad motorul.
totusi, nu cred ca sint hidraulice, cel putin la vectra a. aveam impresia ca sint doar niste tampoane de cauciuc. asa e? cite sint, unde sint?
totusi, nu cred ca sint hidraulice, cel putin la vectra a. aveam impresia ca sint doar niste tampoane de cauciuc. asa e? cite sint, unde sint?
florin
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 B X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
CatalinE a scris:Probabil ca multi v-ati confruntat cu aceasta problema mai ales cand motorul era mai rece.
Astazi la relanti(care nu sta la 800 ci pe la vreo 600 la mine) am observat acest sunet (tzac, tzac) de motor care nu merge rotund. E drept ca a disparut cand motorul s-a incalzit dar fata de alte dati ce e ciudat e ca trepidatiile le simteam si in maneta de viteze.
Sa atinga ceva de la toba mica/saxofon pe la caroseria masinii?
Sau unde sa ma uit sa verific?
Astazi la relanti(care nu sta la 800 ci pe la vreo 600 la mine) am observat acest sunet (tzac, tzac) de motor care nu merge rotund. E drept ca a disparut cand motorul s-a incalzit dar fata de alte dati ce e ciudat e ca trepidatiile le simteam si in maneta de viteze.
Sa atinga ceva de la toba mica/saxofon pe la caroseria masinii?
Sau unde sa ma uit sa verific?
*
Daca se intampla cu motorul rece si dispare cu el cald (in perioada de iarna) pot fi si tachetii hidraulici, care nu sunt corect alimentati...
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
RECTIFICARE:nu mai suna a mers in 3 cilindri, ca am verificat fisele scotand una cate una si mi-am dat seama cum e cu mersul in 3cilindri!
in schimb motorul tzacane ff tare ca se aude si in habitaclu ff puternic.
ciudat e ca-mi face de 2-3 zile, pana acuma nu era asa zgomotoasa. am schimbat de curand distributia si pompa de apa dar nu cred ca au vreo legatura. de asemenea fisele si bujiile sunt noi.
sorin666, care-i treaba cu tachetii ??
in schimb motorul tzacane ff tare ca se aude si in habitaclu ff puternic.
ciudat e ca-mi face de 2-3 zile, pana acuma nu era asa zgomotoasa. am schimbat de curand distributia si pompa de apa dar nu cred ca au vreo legatura. de asemenea fisele si bujiile sunt noi.
sorin666, care-i treaba cu tachetii ??
- maddan
- **
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
Daca este de la tampoane, atunci posibil ca motorul tau sa fi alunecat intr-o pozitie unde se atinge de caroserie si iti transmite vibratiile respective.
Pentru ca nu am schimbat inca tampoanele (sunt duse), azi motorul mi-a scos fisa de la bujii de facea masina ca toti dracii, dupa ce am dat intr-o groapa.
Asa ca n-o sa aman deloc vizita la service pentru inlocuirea tampoanelor.
Preturi: la Augsburg, tampoane noi de motor (dreapta, stanga) - 26E fiecare. Tampon pentru cutie: 39Euro.
La dezmembrari, tampoane in foarte buna stare - 500k bucata (motor, cutie).
Operatiunea de schimbare a tampoanelor nu stiu cat costa. Nu ar trebui sa fie foarte scumpa, dar o sa ma interesez.
Pentru ca nu am schimbat inca tampoanele (sunt duse), azi motorul mi-a scos fisa de la bujii de facea masina ca toti dracii, dupa ce am dat intr-o groapa.
Asa ca n-o sa aman deloc vizita la service pentru inlocuirea tampoanelor.
Preturi: la Augsburg, tampoane noi de motor (dreapta, stanga) - 26E fiecare. Tampon pentru cutie: 39Euro.
La dezmembrari, tampoane in foarte buna stare - 500k bucata (motor, cutie).
Operatiunea de schimbare a tampoanelor nu stiu cat costa. Nu ar trebui sa fie foarte scumpa, dar o sa ma interesez.
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
man, vezi ca si io am patit la fel ca trancanea masina, dar la mine a sarit de la punct, si mi s-au indoit toate supapele si nebuniile, tot de la capacu de distributie care mi l-au spart mecanicii dinainte ca le era lene sa mai demonteze ceva(si caucicu din juru capacului mi-a intrat pe distriutie), asa ca ar fi bine sa o pui pe tester sa vezi daca nu sunt probleme de compresie!
cortez- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2005
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
cortez a scris:asta cred ca a patzit si omu dar au mers inchis aia de la service!!!!
avea distributia sarita de la punct!
citesc forumu asta si ma minunez de cate defecte sunt comune la opel!
precizez ca am motor c 18xe!
avea distributia sarita de la punct!
citesc forumu asta si ma minunez de cate defecte sunt comune la opel!
precizez ca am motor c 18xe!
ce presupune ca a sarit distributia de la fix? n-ar fi trebuit sa se rupa cureaua? troncanitul se manifesta si la turatie(cand era in viteza adica)
daca tot ai motor C18Xe poate imi imprumuti si mie odata micromotorul de relanti (IAC-ul, ICV-ul) cum ii spune ca a mea nu sta deloc la 800-900 ci pe la 600rpm la relanti...sa facem o proba
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat