Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
sal yo all
Am si eu o problema de ceva timp cu alimentarea:

Acul de la benzina nu-mi mai ajunge pe rosu, cand imi ajunge la linia dintre 30 si rosu incepe masina sa faca ca draq mi se si opreste si nici sa alimentez calumea nu pot, tre sa-i bag foarte incet benzina (daca apas mai tare pe rahatul ala de la pompa sare ).
Cineva mi-a spus ca este returul infundat.
Acum de cateva zile nici macar la linia aia nu-mi mai ajunge.
Ce poa' sa fie???
Skip ads

  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
chiar bu stie nimeni??????? Question Question Sad
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
in primul rand spune ce masina, motor detii(cititi regulile forumului inainte de a posta)
poate gasim documentatie cu circuitul de benzina la tine.In mod sigur ai ceva infundat
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Opel Vectra '95 1.8i 90CP 60Kw C18NZ
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
rezervorul are cumva vreo supapa de aerisire care da drumul la aer in rezervor pt. a nu face vid.
Se poate ca supapa asta sa fie bulita, sa nu mai permita aerului sa intre in rezervor?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
johnny25med a scris:
Cineva mi-a spus ca este returul infundat.
Acum de cateva zile nici macar la linia aia nu-mi mai ajunge.
Ce poa' sa fie???


pai probabil e de la stopurile de frana Rolling Eyes
cineva ti-a zis ca e returul infundat. Ai verificat daca e infundat sau nu? sau astepti sa... ti se mai dea niste sugestii, cand verifici sa le verifici pe toate?
  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
offtopic:
60KW nu este egal cu 90CP Very Happy
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
johnny25med a scris:rezervorul are cumva vreo supapa de aerisire care da drumul la aer in rezervor pt. a nu face vid.
Se poate ca supapa asta sa fie bulita, sa nu mai permita aerului sa intre in rezervor?

ATUNCI MERGI O PERIOADA FARA BUSON ...VEZI CE SE INTAMPLA Wink
verifica plutitorul si pompa de benzina etc
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
inca n-am facut nici-o verificare
am mers fara buson dar tot asa imi face, de ce nu pot alimenta calumea?
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
banuiesc ca ai defectiuni la garniturile care fac legatura intre pompa si sorbul de benzina(amanadoua sant scufundate in rezervor,pt asta trebuie sa scoti bancheta din spate sa demontezi aprox 10 surubele scoti sorbul cu tot cu pompa si verifici
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
de asemeni ai putea verifica plutitorul si returul cu ocazia asta, i ti trebuie o rampa,te bagi sub masina, plutitorul este situat jos pe rezervor spre partea din fata sa zic asa,cel mai bine urmaresti firul de la retur si l gasesti sigur,desfaci verifici,sufli in retur dupa ce ai desfacut si in fata
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
multam fain o sa incerc maine, oricum cre ca tre sa-i iau si un filtru de benzina se poate sa aiba si ala ceva de spus
  • DVD

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2004 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Daca atunci cind alimentezi la pompa si o faci prea repede iti "sare" cred ca ai o problema pe circuitul de aerisire ( daca pot spune asa ) alimentare cu benzina se face mult mai repede decit iese aerul din rezervor.Cit despre trepidatii ,aici sint o moltime de lucruri de spus si facut
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
M-am bagat azi sub masina, am schimbat filtrul si m-am uitat pe dedesupt

Am vazut 3 furtune care vin din fata:

Unul este turul care se duce sub bancheta la pompa, unul este returul, intra in fata rzervorului la sonda, si, un al treilea care vine din fata si se duce la buson.
Pe ala de retur l-am scos dar numai din spate, undeva aproape de rezervor se imbina cu un altul in care am suflat => se auzea bolborosind in rezervor.
L-am scos si pe ala care se duce la buson, am suflat in el si se aude foarte incet aerul. L-am scos si din capatul celalalt( la buson) si se auzea calumea. L-am bagat la loc incet.....
Acum daca scot sonda cu plutitorul imi va curge toata benzina????
Daca da cum amorsez pompa dupa aia, imi mai porneste masina, stiu ca la astea e naspa daca ramai fara benzina.
In spatele rezervorului intra 3 furtune (toate duc la buson): unul subtire cred tot pt. aer si doua mai groase (p-astea nu le-am scos). Si in asta subtire am suflat si tot incet se auzea aerul, scos iesea calumea.
Care-i treaba sa fie ceva acolo la buson?
Sa fie ceva infundat acolo, nu vad cum.

Ce spuneti maine daca ma bag la sonda si la plutitor ii fac ceva naspa daca-mi curge benzina?
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
poti sa golesti rezervorul fara probleme .Pompa de benzina nu e asa pretentioaza ca la diesel,se amorseaza repede,singura fara probleme.Kiar la buson(unde bagi sa alimentezi) cand desfaci ai un pastic de protectie ca un mic capacel care se apasa cand bagi pompa sa alimentezi, nu cumva s a rupt ala si a luat o la vale? verifica si furtunul de aerisire rezervor trebuie sa aiba legatura undeva langa buson
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
K deci am unda verde sa umblu si la rezervor, azi il desfac si la pompa si la sonda in fata si va anunt ce-am descoperit
Merci pt. sfaturi
  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Vezi ca pe dreapta spate sub busonul de alimentare ai doua furtnase,scoatele si sufla la compresor in ele cat si in orificiile in care intra.Posibil sa nu dai jos rezervorul.
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am vazut unde se duce furtunul ala de aer care se duce la buson, vine de sub vasul de expansiune.
Ce legatura are furtunul de aer cu de la buson cu apa???
Din spate de la buson am scos cele 2 furtune de aer (unul vine de la vasul de expansiune si unul din spate de la rezervor), am suflat in ele=> se ducea aerul, dar cand am suflat in mufele alea de la buson imi dadea aerul innapoi ( nu stiu daca m-am facut inteles).
Acum la buson care este circuitul aerul???
- aerul vine dinspre motor respectiv dinspre rezervor sau invers?
Normal ar trebui asa, dar de ce imi dadea aerul innapoi cand suflat in mufele de la buson?
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
merge scoasa pompa pe sus prin masina???
vreau sa ma uit si la ea
n-am rez nimic. la fel face
nu stiu ce sa mai fac, am suflat in furtune=> nimic
Unde sa ma mai uit, doar la pmp si la sonda acolo, dar nu stiu cum s-o scot
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am scos pompa de benzina, foarte greu,
tija aia care sustine pompa era strambata (nu mai ''imbraca'' pompa ca sa zic asa).
in rezervor este ceva ca o ''cana'' din plastic in care sta pompa iar pe fundul aleia era numai mizerie nisip, pietricele f fine, iar saculetul ala de la pompa era inbacsit si el.
Am curatat cat am putut acum astept sa vedem cum face.
Paharul ala era plin cu benzina desi in rezervor nivelul er mai mic si paharul este mai sus cumva.
Cum ajunge benzina acolo???
Chestia este ca am alimentat joi (tot asa de greu) si vineri mi-a facut aceeasi problema cu opritul.
Nu stiu ce sa mai cred.
cum scot capacul ala din fata rezervorului unde vine returul, are un sistem mai ciudat este prin filetare oricum ??
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR