- johnny25med
- OP
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
sal yo all
Am si eu o problema de ceva timp cu alimentarea:
Acul de la benzina nu-mi mai ajunge pe rosu, cand imi ajunge la linia dintre 30 si rosu incepe masina sa faca ca draq mi se si opreste si nici sa alimentez calumea nu pot, tre sa-i bag foarte incet benzina (daca apas mai tare pe rahatul ala de la pompa sare ).
Cineva mi-a spus ca este returul infundat.
Acum de cateva zile nici macar la linia aia nu-mi mai ajunge.
Ce poa' sa fie???
Am si eu o problema de ceva timp cu alimentarea:
Acul de la benzina nu-mi mai ajunge pe rosu, cand imi ajunge la linia dintre 30 si rosu incepe masina sa faca ca draq mi se si opreste si nici sa alimentez calumea nu pot, tre sa-i bag foarte incet benzina (daca apas mai tare pe rahatul ala de la pompa sare ).
Cineva mi-a spus ca este returul infundat.
Acum de cateva zile nici macar la linia aia nu-mi mai ajunge.
Ce poa' sa fie???
- johnny25med
- OP
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- johnny25med
- OP
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- johnny25med
- OP
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
johnny25med a scris:
Cineva mi-a spus ca este returul infundat.
Acum de cateva zile nici macar la linia aia nu-mi mai ajunge.
Ce poa' sa fie???
Cineva mi-a spus ca este returul infundat.
Acum de cateva zile nici macar la linia aia nu-mi mai ajunge.
Ce poa' sa fie???
pai probabil e de la stopurile de frana
cineva ti-a zis ca e returul infundat. Ai verificat daca e infundat sau nu? sau astepti sa... ti se mai dea niste sugestii, cand verifici sa le verifici pe toate?
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
johnny25med a scris:rezervorul are cumva vreo supapa de aerisire care da drumul la aer in rezervor pt. a nu face vid.
Se poate ca supapa asta sa fie bulita, sa nu mai permita aerului sa intre in rezervor?
Se poate ca supapa asta sa fie bulita, sa nu mai permita aerului sa intre in rezervor?
ATUNCI MERGI O PERIOADA FARA BUSON ...VEZI CE SE INTAMPLA
verifica plutitorul si pompa de benzina etc
- johnny25med
- OP
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
de asemeni ai putea verifica plutitorul si returul cu ocazia asta, i ti trebuie o rampa,te bagi sub masina, plutitorul este situat jos pe rezervor spre partea din fata sa zic asa,cel mai bine urmaresti firul de la retur si l gasesti sigur,desfaci verifici,sufli in retur dupa ce ai desfacut si in fata
- johnny25med
- OP
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
DVD
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina: Vectra 2004 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2007
- Mesaj Privat
- johnny25med
- OP
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
M-am bagat azi sub masina, am schimbat filtrul si m-am uitat pe dedesupt
Am vazut 3 furtune care vin din fata:
Unul este turul care se duce sub bancheta la pompa, unul este returul, intra in fata rzervorului la sonda, si, un al treilea care vine din fata si se duce la buson.
Pe ala de retur l-am scos dar numai din spate, undeva aproape de rezervor se imbina cu un altul in care am suflat => se auzea bolborosind in rezervor.
L-am scos si pe ala care se duce la buson, am suflat in el si se aude foarte incet aerul. L-am scos si din capatul celalalt( la buson) si se auzea calumea. L-am bagat la loc incet.....
Acum daca scot sonda cu plutitorul imi va curge toata benzina????
Daca da cum amorsez pompa dupa aia, imi mai porneste masina, stiu ca la astea e naspa daca ramai fara benzina.
In spatele rezervorului intra 3 furtune (toate duc la buson): unul subtire cred tot pt. aer si doua mai groase (p-astea nu le-am scos). Si in asta subtire am suflat si tot incet se auzea aerul, scos iesea calumea.
Care-i treaba sa fie ceva acolo la buson?
Sa fie ceva infundat acolo, nu vad cum.
Ce spuneti maine daca ma bag la sonda si la plutitor ii fac ceva naspa daca-mi curge benzina?
Am vazut 3 furtune care vin din fata:
Unul este turul care se duce sub bancheta la pompa, unul este returul, intra in fata rzervorului la sonda, si, un al treilea care vine din fata si se duce la buson.
Pe ala de retur l-am scos dar numai din spate, undeva aproape de rezervor se imbina cu un altul in care am suflat => se auzea bolborosind in rezervor.
L-am scos si pe ala care se duce la buson, am suflat in el si se aude foarte incet aerul. L-am scos si din capatul celalalt( la buson) si se auzea calumea. L-am bagat la loc incet.....
Acum daca scot sonda cu plutitorul imi va curge toata benzina????
Daca da cum amorsez pompa dupa aia, imi mai porneste masina, stiu ca la astea e naspa daca ramai fara benzina.
In spatele rezervorului intra 3 furtune (toate duc la buson): unul subtire cred tot pt. aer si doua mai groase (p-astea nu le-am scos). Si in asta subtire am suflat si tot incet se auzea aerul, scos iesea calumea.
Care-i treaba sa fie ceva acolo la buson?
Sa fie ceva infundat acolo, nu vad cum.
Ce spuneti maine daca ma bag la sonda si la plutitor ii fac ceva naspa daca-mi curge benzina?
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
poti sa golesti rezervorul fara probleme .Pompa de benzina nu e asa pretentioaza ca la diesel,se amorseaza repede,singura fara probleme.Kiar la buson(unde bagi sa alimentezi) cand desfaci ai un pastic de protectie ca un mic capacel care se apasa cand bagi pompa sa alimentezi, nu cumva s a rupt ala si a luat o la vale? verifica si furtunul de aerisire rezervor trebuie sa aiba legatura undeva langa buson
- johnny25med
- OP
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- daniel0001
- *
- 35 mesaje
- din 04 Mar 2007
- Vectra 1994 c20ne
- Dorohoi
daniel0001
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Dorohoi
- Masina: Vectra 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
- johnny25med
- OP
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am vazut unde se duce furtunul ala de aer care se duce la buson, vine de sub vasul de expansiune.
Ce legatura are furtunul de aer cu de la buson cu apa???
Din spate de la buson am scos cele 2 furtune de aer (unul vine de la vasul de expansiune si unul din spate de la rezervor), am suflat in ele=> se ducea aerul, dar cand am suflat in mufele alea de la buson imi dadea aerul innapoi ( nu stiu daca m-am facut inteles).
Acum la buson care este circuitul aerul???
- aerul vine dinspre motor respectiv dinspre rezervor sau invers?
Normal ar trebui asa, dar de ce imi dadea aerul innapoi cand suflat in mufele de la buson?
Ce legatura are furtunul de aer cu de la buson cu apa???
Din spate de la buson am scos cele 2 furtune de aer (unul vine de la vasul de expansiune si unul din spate de la rezervor), am suflat in ele=> se ducea aerul, dar cand am suflat in mufele alea de la buson imi dadea aerul innapoi ( nu stiu daca m-am facut inteles).
Acum la buson care este circuitul aerul???
- aerul vine dinspre motor respectiv dinspre rezervor sau invers?
Normal ar trebui asa, dar de ce imi dadea aerul innapoi cand suflat in mufele de la buson?
- johnny25med
- OP
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- johnny25med
- OP
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am scos pompa de benzina, foarte greu,
tija aia care sustine pompa era strambata (nu mai ''imbraca'' pompa ca sa zic asa).
in rezervor este ceva ca o ''cana'' din plastic in care sta pompa iar pe fundul aleia era numai mizerie nisip, pietricele f fine, iar saculetul ala de la pompa era inbacsit si el.
Am curatat cat am putut acum astept sa vedem cum face.
Paharul ala era plin cu benzina desi in rezervor nivelul er mai mic si paharul este mai sus cumva.
Cum ajunge benzina acolo???
Chestia este ca am alimentat joi (tot asa de greu) si vineri mi-a facut aceeasi problema cu opritul.
Nu stiu ce sa mai cred.
cum scot capacul ala din fata rezervorului unde vine returul, are un sistem mai ciudat este prin filetare oricum ??
tija aia care sustine pompa era strambata (nu mai ''imbraca'' pompa ca sa zic asa).
in rezervor este ceva ca o ''cana'' din plastic in care sta pompa iar pe fundul aleia era numai mizerie nisip, pietricele f fine, iar saculetul ala de la pompa era inbacsit si el.
Am curatat cat am putut acum astept sa vedem cum face.
Paharul ala era plin cu benzina desi in rezervor nivelul er mai mic si paharul este mai sus cumva.
Cum ajunge benzina acolo???
Chestia este ca am alimentat joi (tot asa de greu) si vineri mi-a facut aceeasi problema cu opritul.
Nu stiu ce sa mai cred.
cum scot capacul ala din fata rezervorului unde vine returul, are un sistem mai ciudat este prin filetare oricum ??