- alexmarius56
- OP
- 116 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Zafira 2005 z19dt
- Galati
alexmarius56
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alexmarius56
- OP
- 116 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Zafira 2005 z19dt
- Galati
alexmarius56
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
In primul rand consumul nu depinde asa de mult fata de motor sau de cutie.
Depinde de foarte multi factori.
El poate fi cu mult mai mic,la fel, sau cu mult mai mare.
Depinde de greutatea masinii.De uzura motorului.De uleiul din motor.De gradul presiunii aerului in anvelope.Modelul anvelopelor cat si varsta lor.De care este stilul de condus.De cati kilometrii faci zilnic.De trafic.Conditiile meteo.Si daca vrei mai zic.
In al doilea rand acest forum are niste reguli care trebuiesc respectate fie ca ne place sau nu.
Depinde de foarte multi factori.
El poate fi cu mult mai mic,la fel, sau cu mult mai mare.
Depinde de greutatea masinii.De uzura motorului.De uleiul din motor.De gradul presiunii aerului in anvelope.Modelul anvelopelor cat si varsta lor.De care este stilul de condus.De cati kilometrii faci zilnic.De trafic.Conditiile meteo.Si daca vrei mai zic.
In al doilea rand acest forum are niste reguli care trebuiesc respectate fie ca ne place sau nu.
- alexmarius56
- OP
- 116 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Zafira 2005 z19dt
- Galati
alexmarius56
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
Asta am inteles. Ok. imi cer scuze, insa chiar am nevoie de o parere rapid, pentru ca maine ma gasesc cu cineva sa vad o Zafira dinasta si nu vreau sa dau banii pe ceva nefiabil si apoi mai tarziu sa-mi para rau.
In legatura cu consumul e clara situatia ca variaza. Asta stiu si eu. Ma gandeam ca in cartea masinii e un cosum mediu estimat. La Zafira mea 1.9, 101 cai , cutie manuala, ar fii mediul undeva la 5.5-5.7
In legatura cu consumul e clara situatia ca variaza. Asta stiu si eu. Ma gandeam ca in cartea masinii e un cosum mediu estimat. La Zafira mea 1.9, 101 cai , cutie manuala, ar fii mediul undeva la 5.5-5.7
t0xyqu3
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2011
- Mesaj Privat
eu am un opel astra cu cutie secventiala cea de pe astra este identica cu cea de pe zafira. cu exceptia schimbului de ulei care se face periodic nu am avut nicio belea cu ea, adaug faptul ca masina are 170000km. in legatura cu consumu eu am c mediu de 5.8 la 100. dak mai vrei sa stii ceva dami un PM
- costy_moto@yahoo.com
- *
- 1 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Zafira 2004
- Bacau
costy_moto@yahoo.com
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
iulius132
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Covasna
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2014
- Mesaj Privat
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
iulius132
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Covasna
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2014
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
- cocosai
- **
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am cumparat recent o zafira b cu cutie automata AF40 - 6 trepte.
90% OK. DAR cind pun selectorul pe inainte, pana eliberez frana tremura masina si tinde sa se opreasca. Dupa ce dau drumul la frana totul se desfasoara normal, schimba frumos merge normal. Aveti vreo idee asa de inceput de investigatie?
90% OK. DAR cind pun selectorul pe inainte, pana eliberez frana tremura masina si tinde sa se opreasca. Dupa ce dau drumul la frana totul se desfasoara normal, schimba frumos merge normal. Aveti vreo idee asa de inceput de investigatie?
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut,
La tine poate fi convertizorul de cuplu. vezi la mers constant, eventual cu tempomatul pus daca ai variatii de turatie.
Eu mi-am reparat in sfarsit cutia... cost total 1600 euro la Mercom in Arad. Manopera demontaj-montaj, ulei si adaptari era de 300 euro. Deci reparatia in sine era 1300 euro.
S-a desfacut total cutia, desi mi s-a spus ca s-ar putea sa fie doar blocul de valve de vina, eu am cerut sa verificam tot prin demontare totala pe bucati, evident cu manopera mai mare.
Pana la urma s-a pus bloc valve NOU (620 euro, in promotie acum la Mercom). Initial eram intelesi cu unul reconditionat, caci s-ar fi putut sa fie uzuri mari la discuri etc. caci masina are 245.000 km. Cum discurile erau in majoritate in regula, am ajuns la concluzia ca mai bine punem un bloc nou, pastrand suma de raparatie preconizata initial.
Schimbat cateva discuri de frictiune care aveau pete de arsura, banda de franare, pistoane de compresie sau cum se numesc.
Pus convertizor reconditionat. Pe blocul de valve, mai ales pe solenoizi era un fel de pasta gri, parca metalic. Cel mai probabil din convertizor, caci de altundeva nu era de unde sa fie asa ceva.
Garantie data un an fara limita de km.
Rezultatul: pot sa zic ca schimba perfect (desi nu am condus una nou-nouta ca sa compar). La rece se simte un pic cand introduc din P in R sau D, dar nici nu se compara cum era inainte. Acum pot sa zic ca inainte era soc, desi credeam ca e normal. In ultima vreme cu uleiul fierbinte se oprea motorul daca puneam din D in R.
Odata incalzita uleiul din cutie nu se mai simte nimica la aceste manevre a manetei, doar se aude cum incet si fin apare acel sunet cand motorul vrea sa traga dar tii piciorul pe frana.
La schimbari de trepte totul e lin. Kickdownul este rapid chiar si cu retorgradare 2 trepte, fara socuri la schimbari in sarcina maxima.
Primul schimb de ulei trebuie facut la 5000 km, apoi la fiecare 40.000. Daca se face asa nu e necesar de fiecare data schimb total. Teoretic pe urmatorii 250.000 km cel putin ar trebui sa fie totul in regula...
La tine poate fi convertizorul de cuplu. vezi la mers constant, eventual cu tempomatul pus daca ai variatii de turatie.
Eu mi-am reparat in sfarsit cutia... cost total 1600 euro la Mercom in Arad. Manopera demontaj-montaj, ulei si adaptari era de 300 euro. Deci reparatia in sine era 1300 euro.
S-a desfacut total cutia, desi mi s-a spus ca s-ar putea sa fie doar blocul de valve de vina, eu am cerut sa verificam tot prin demontare totala pe bucati, evident cu manopera mai mare.
Pana la urma s-a pus bloc valve NOU (620 euro, in promotie acum la Mercom). Initial eram intelesi cu unul reconditionat, caci s-ar fi putut sa fie uzuri mari la discuri etc. caci masina are 245.000 km. Cum discurile erau in majoritate in regula, am ajuns la concluzia ca mai bine punem un bloc nou, pastrand suma de raparatie preconizata initial.
Schimbat cateva discuri de frictiune care aveau pete de arsura, banda de franare, pistoane de compresie sau cum se numesc.
Pus convertizor reconditionat. Pe blocul de valve, mai ales pe solenoizi era un fel de pasta gri, parca metalic. Cel mai probabil din convertizor, caci de altundeva nu era de unde sa fie asa ceva.
Garantie data un an fara limita de km.
Rezultatul: pot sa zic ca schimba perfect (desi nu am condus una nou-nouta ca sa compar). La rece se simte un pic cand introduc din P in R sau D, dar nici nu se compara cum era inainte. Acum pot sa zic ca inainte era soc, desi credeam ca e normal. In ultima vreme cu uleiul fierbinte se oprea motorul daca puneam din D in R.
Odata incalzita uleiul din cutie nu se mai simte nimica la aceste manevre a manetei, doar se aude cum incet si fin apare acel sunet cand motorul vrea sa traga dar tii piciorul pe frana.
La schimbari de trepte totul e lin. Kickdownul este rapid chiar si cu retorgradare 2 trepte, fara socuri la schimbari in sarcina maxima.
Primul schimb de ulei trebuie facut la 5000 km, apoi la fiecare 40.000. Daca se face asa nu e necesar de fiecare data schimb total. Teoretic pe urmatorii 250.000 km cel putin ar trebui sa fie totul in regula...
Shadow_m
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2015
- Mesaj Privat
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
- costel.diaconu
- **
- 86 mesaje
- din 27 Apr 2009
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
costel.diaconu
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2009
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat