Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Mays

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
De cateva zile cand stateam la semafor sau pe loc cu motorul pornit si ventilatia pornita se simtea miros de motorina arsa in interior, nu i-am dat importanta deoarece si la alta masina am mai patit sa mai apara miros de motorina arsa rar, dar deja devenise din ce in ce mai strident, am deschis capota cand erau - 10 grade caci la temperaturi mai mari nu se vedea nimic, si atunci se vedea cum fumega de sub capacul de plastic ce protejaza motorul (ECOTEC) la capatul dinspre parbriz si un zgomot fas ... fas ... fas ... ca la dizelurile vechi ce pierd presiune pe la injectoare, nu am putut da jos capacul acela atunci, si masina a intrat in reparatii schimb diode+releu si distributie + bujii, mecanicul demontand-o pana vin piesele comandate deoarece am alta masina pentru deplasare momentan e trasa pe dreapta ca nu e graba 2-3 zile, cand a demontat-o nu eram de fata ca sa o pornim cu capacul dat jos sa vedem de unde vin gazele eu uitand sa ii spun. La o examinare vizuala injectoare, bujii, racord flexibil toate sunt curate cu exceptia partii finale a EGR-ului mai exact saiba aceea cu sant in ea are multa depunere de funingine.

Atasez o poza cu partea afumata incercuita, nu este poza reala deoarece am omis sa ii fac poza.

Vectra C z19dt

S-a mai lovit cineva de asa ceva ?


Skip ads

  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 508
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred ca de acolo iti scapa gaze...la turbina te-ai uitat?
  • Mays

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu am avut cum inca ca sunt demontate mai multe si nu se poate porni, dar cred ca nu e de la turbina, turbina din cate stiu e in partea din fata intre radiator si motor, pe cand la mine fumega in partea din spate intre parbriz si motor.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut!

La mine mirosul de gaze era din cauza racordului flexibil fisurat. Daca zici ca fumul iese dinspre parbriz nu strica sa arunci o privire, mai ales daca ai dpf.

Adi G.
  • Mays

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu da pe acolo si nici la racordul flexibil al egr-ului nu e afumat, fumul iese de sub capacul de plastic ce mascheaza motorul acela pe care scrie ecotec, pe partea dinspre parpriz/sofer si venea exact din zona unde e pozitionat egr-ul, singura chestie afumata rau e acea saiba intrerupta pe care am incercuit-o in primul post si am uitat sa spun ca si capacul ecotec in zona egr e afumat pe spate, o sa vad cand o pornesc ce si cum ca abia maine dimineata vin piesele. Nici eu nu cred ca e de acolo dar de ce sa fie asa afumat acolo, cu egr-ul nu am avut probleme niciodata masina trage de rupe, si nici nu-l desfac pana n-o pornesc ca poate nu e de acolo si nu vreau sa am probleme cu el, ca am vazut ca e foarte problematic in general.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
De la epuratorul din stanga iasa gaze.
  • Mays

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@tonytm Si ce e de facut ? Se schimba Egr-ul sau se reetansaza cumva ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu pe la egr iasa. Pe la epuratorul din stanga, care e gandit sa mai lase afara gaze. Toate au joc. Nu cred ca e bine sa-l sigilezi.
  • Mays

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da nici in halul ala sa iasa, pur si simplu la -10 grade iesea fum/abur la greu si dupa ce incalzea fasaia de se auzea de afara fara sa deschizi capota, oricum o sa vad maine cand o pornesc de unde iese mai exact.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
nu vad ce e asa greu de inteles ,daca spui ca se vede clar zona afumata din zona descrisa de tine (inteleg ca nu e cea din foto asta fiind,informativa)si mai spui si ca se aude fis,fis ,(intrerupt,ca si cum ar scapa compresie,dar de fapt sunt gazele de esapament)si nu se aude fisiit constant gen aer fals undeva sau chiar si de la epurator daca scapa gaze (excludem faptul ca oricum sunt reabsorbite in admisie)ca sa ajunga in habitaclu mirosul si sa faca si fis, fis ar trebuii sa ai motoru praf.pornesteo si vezi ce se intimpla la EGR.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Sau mai bine, da jos capacul cu motorul cald si vezi pe unde-ti iasa.
  • Mays

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Rezolvat scapa gaze pe la injectorul 3 cum numeri din dreapta, nu stiu cum ajungeau gazele in dreptul egr-ului pe sub capac si deasupra injectorului cu pricina nu se vedea nici o depunere.
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu cu scaparile de gaze.Astazi a inceput sa se curete dpf-ul si de curiozitate am ridicat capota la motor sa vad cum se aude motorul.Surpriza mea a fost sa vad fum de esapament ce iese prin spatele motorului inspre parbriz(si nu putin).M-am uitat si sub masina si am vazut ca iese si pe la catalizator sau ce o fi acolo(este ceva imbracat cu o plasa metalica).Tin sa cred ca am egr obturat si motorul se aude cam tare la viteze mari,e tractor.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
E normal, asa face la regenerare, filtru e situat sub masina in partea din fata!
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
nu,nu e normal.oricum,am fost acum la service si era de la uleiul de pe racordul flexibil de la esapament.a curs ulei din filtru cand l-am schimbat,si datorita temperaturii mari din timpul regenerarii,racordul se incingea si ardea uleiul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR