De cateva zile cand stateam la semafor sau pe loc cu motorul pornit si ventilatia pornita se simtea miros de motorina arsa in interior, nu i-am dat importanta deoarece si la alta masina am mai patit sa mai apara miros de motorina arsa rar, dar deja devenise din ce in ce mai strident, am deschis capota cand erau - 10 grade caci la temperaturi mai mari nu se vedea nimic, si atunci se vedea cum fumega de sub capacul de plastic ce protejaza motorul (ECOTEC) la capatul dinspre parbriz si un zgomot fas ... fas ... fas ... ca la dizelurile vechi ce pierd presiune pe la injectoare, nu am putut da jos capacul acela atunci, si masina a intrat in reparatii schimb diode+releu si distributie + bujii, mecanicul demontand-o pana vin piesele comandate deoarece am alta masina pentru deplasare momentan e trasa pe dreapta ca nu e graba 2-3 zile, cand a demontat-o nu eram de fata ca sa o pornim cu capacul dat jos sa vedem de unde vin gazele eu uitand sa ii spun. La o examinare vizuala injectoare, bujii, racord flexibil toate sunt curate cu exceptia partii finale a EGR-ului mai exact saiba aceea cu sant in ea are multa depunere de funingine.
Atasez o poza cu partea afumata incercuita, nu este poza reala deoarece am omis sa ii fac poza.
Vectra C z19dt
S-a mai lovit cineva de asa ceva ?