- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
puiuchelie nu numai dimineata( mereu cind e rece motorul) dar numai in anotimpul rece si am observat ca si la 8,9 grade cu + tot greu merge directia ,dar cind e ger merge mult mai greu un timp ,depinde citi km. merg dupa care isi revine si merge usor. acum nu stiu nimic de uleiul din vas ,ce o fi acolo dumnezeu stie, poate fi uleiul prea gros dar alternatorul nu cred ca e pt. ca incarca bine! si era nou cind l-am montat aum citeva luni. daca e altern. atunci de ce merge vara si iarna daca merg mai mult?
- puiuchelie
- *
- 8 mesaje
- din 26 Feb 2011
- Astra 2008 z16 XER
- Bucuresti
puiuchelie
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2011
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Multumesc puiuchelie am rezolvat problema cu servodirectia greoaie la rece , a fost exact crucea cardanica de sub bord cea de sus blocata ,am demontato singur si am deblocato cu degripant si ulei .Te chinuie un pic la montat si demontat dar rezolvi problema singur acasa fara sa cheltui ceva.Multumesc inca o data puiuchelie!
- puiuchelie
- *
- 8 mesaje
- din 26 Feb 2011
- Astra 2008 z16 XER
- Bucuresti
puiuchelie
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2011
- Mesaj Privat
- artemioxxl
- **
- 86 mesaje
- din 30 Oct 2009
- Astra 2002 Y17DT
- Galati
artemioxxl
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2009
- Mesaj Privat
- artemioxxl
- **
- 86 mesaje
- din 30 Oct 2009
- Astra 2002 Y17DT
- Galati
artemioxxl
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2009
- Mesaj Privat
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
arroyo
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am mai mers asa cu ea si s-a aprins becul la baterie, a inceput sa se descarce bateria, statea turata la 1200 rpm la relanti, la faruri scadea intensitratea icnet incet, apoi check motor aprins, apoi ABS apoi air-bag, apoi au pornit ventilatoarele.. si am ajuns in parcare in sfarsit. Am dat cheie nu a mai pornit , usile se incuiau si se inchideau deci mi-a descarcat si bateria. Piesele cu pricina ar fi releul si puntea de diode?
Opcom-ul nu cred ca are rost sa il pun ca se umple pagina cu erori.
Am auzit ca alternatorul e foarte dificil de dat jos cu 2 variante :
1. ori dai motorul jos
2. ori dai radiatorarele jos si pierzi freon-ul
E adevarat?
Va multumesc pentru ajutor.
Opcom-ul nu cred ca are rost sa il pun ca se umple pagina cu erori.
Am auzit ca alternatorul e foarte dificil de dat jos cu 2 variante :
1. ori dai motorul jos
2. ori dai radiatorarele jos si pierzi freon-ul
E adevarat?
Va multumesc pentru ajutor.
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Cum sa dai motorul jos pentru un alternator? Cine ti-a zis asta ti-a zis si o manopera de vreo 1000 de lei sau a zis ca o face moca? Daca ai instalatie de AC o sa demonteze carcasa de la filtru de aer ca sa aiba acces mai facil iar daca nu doar scutul! Intradevar e mai dificil ca la alte masini de dat jos dar in max 30 de min cu tot cu scut demontat eu zic ca ti-l da jos la un service cat de cat bun, dar in nici un caz nu se da motorul jos si nici nu se desfac conductele de AC! Cand schimba uleiul desface chiuloasa persoana care ti-a zis chestia asta? Noroc ca exista forum asa mai aflam si no lucruri noi si ii putem ajuta pe altii! Si piesele ar putea fi cele mentionate de tine si anume releu si diode dar de asemenea poate fi si statorul sau rotorul! Stima
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
Multumesc mult,
Am intrebat doar de faza cu motorul...cine mi-a zis detine tot un opel si nu e mecanic l-am sunat pentru un sfat stiind ca el avuse mai demult probleme cu alternatorul dar nu l-a dat jos. In fine, m-am mai linistit acum. Caut un service sapt asta si poate il rezolv speram sa fie doar atat.
Multumesc inca o data !
Am intrebat doar de faza cu motorul...cine mi-a zis detine tot un opel si nu e mecanic l-am sunat pentru un sfat stiind ca el avuse mai demult probleme cu alternatorul dar nu l-a dat jos. In fine, m-am mai linistit acum. Caut un service sapt asta si poate il rezolv speram sa fie doar atat.
Multumesc inca o data !
- deleted-67496
- **
- 111 mesaje
- din 08 Oct 2011
deleted-67496
- Mesaje scrise: 111
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
Statorul si rotorul nu se duc asa usor. Ar fi mult prea detot sa fie duse. Ai puntea de diode si releul de incacare duse. Eu manopera am platit 80 de lei. Cam putin zic eu. Dar cred ca mi-a luat putin mai scump la piese ....si nu a pierdut mecanicul. Dar sa fie un mecanic bun, pt ca e sensibila treaba. Ridica masina pe elevator. da jos scutul , cureala la alternator si 2 role si cam asta este.
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am dus-o astazi la electricianul de pe Primaverii de langa vulcanizare si a gasit puntea de diode defecta. A dat comanda 140 lei puntea si 80 lei manopera.De dat jos alternatorul l-a dat altcineva pentru ca electricianul nu avea elevator. Maine a zis ca ajunge piesa si imi da masina. La magazine sunt cam 90-100 lei puntile de diode dar nah..de acum asta e.
Multumesc mult tuturor.
Multumesc mult tuturor.
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
S-a reparat alternatorul a fost doar puntea de diode, s-a verificat rotor, stator perii si a zis ca e ca nou, insa la montare mecanicul nu a reusit, a zis ca se prelinge ulei nu stiu pe unde banuiesc ca pe la pompa de vacuum si un surub nu mai merge strans nu stiu care e ala, o sa merg maine sa vad despre ce e vorba.Am asa o mare presimtie ca alternatorul nu mai este al meu si e greseala mea ca nu l-am vazut cand s-a demontat nici nu stiu macar ce firma era si il banuiesc pe mecanic nicidecum pe electrician.
L-am vazut astazi dupa ce l-a luat mecanicul de la electrician si este un HITACHI. Stiti cumva asa vin pe original?
Am facut si o fotografie la alternator
Imi pare cam imbatranit putin rugit, sau poate asta o fi al meu.
L-am vazut astazi dupa ce l-a luat mecanicul de la electrician si este un HITACHI. Stiti cumva asa vin pe original?
Am facut si o fotografie la alternator
Imi pare cam imbatranit putin rugit, sau poate asta o fi al meu.
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Eu nu stiu cum de lasati voi pentru o chestia de asta masina la mecanic! Pe aici prin zona pe la mine am observat ca cei de la piese auto sunt precauti si si-au dat seama ca asta e o problema des intalnita si au punte de diode si releu de incarcare pe stoc! Mie cand mi-au cazut ultima oara m-am dus direct la piese auto am luat ce trebuia si apoi am cautat electrician cu mecanic si toata operatia nu cred ca a durat mai mult de 1 ora jumate hai sa zic maxim 2 ore dar cred ca exagerez! Nu mai fiti atat de naivi si credeti tot ce se spune, mai intrebati daca nu stiti ca multumim Lui Cel de sus avem forum!
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
S-a rezolvat.
Pana la urma s-a dovedit Johnny (electricianul) a fi de vina si a recunoscut ca in momentul cand a prins alternatorul in menghina a stricat filetul din alezaj din poza . Alezajul era sectionat se vedea filetul pe deasupra cum te uiti la el
Avea el alta pompa de vacuum pe acolo pe jos aruncata si a inlocuit-o fara probleme.
Multumesc tuturor pentru ajutor.
Pana la urma s-a dovedit Johnny (electricianul) a fi de vina si a recunoscut ca in momentul cand a prins alternatorul in menghina a stricat filetul din alezaj din poza . Alezajul era sectionat se vedea filetul pe deasupra cum te uiti la el
Avea el alta pompa de vacuum pe acolo pe jos aruncata si a inlocuit-o fara probleme.
Multumesc tuturor pentru ajutor.
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
zsizsi
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2010
- Mesaj Privat
De un an din cand in cand (este cand face intr-o ora de 3 ori si dupa aceea o luna nu mai apare fenomenul), la relanti se intampla, daca misc volanul (de obicei cand parchez, dar am patit-o si in curba la 30lm/h) imi face ca un scurt circuit mi se opreste pompa servo (abia pot misca volanul) mi se aprinde martorul ABS in bord iar acele din bord incep sa imi tremure pana nu ii dau o turatie mai mare sau opresc si repornesc motorul. Dupa o astfel de "crizare" a pompei cand totul revine la normal (fenomenul tine 2-3 secunde), se aude cum reporneste pompa atunci am impresia ca in loc de motor pe benzina am un reactor de avion care urca in ture. Am observat recent si eu fluctuatii la afisajul de kilometraj. Ce ziceti tot releul ar fi de vina? Cred ca din precautie o sa ii fac o revizie generala la alternator deoarece este cel original si masina are 236.000 km (rulmenti, diode, releu, curea (are cel putin 7 ani) in gerul de -16 C imi scartaia putin, dar se auzea doar cu capota deschisa (distributia nu poate fi e OK are doar 8 luni si 20.000km). Acum nu mai scartaie. Eroare stocata nu am.
- radu0vydyu
- *
- 39 mesaje
- din 11 Sep 2007
- Vectra 2001 Z16XE
- Bucuresti
radu0vydyu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2007
- Mesaj Privat