Motz
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
Sall baietzi!De o luna am un Vectra A C20NE.Ieri am oprit la benzinarie,am alimentat si cand sa pornesc surpriza...merge in 3 pistoane:((((.Am schimbat fisa,bujia si nimic...Tin sa precizez ca atunci cand o accelerez mai tare se aude o bataie in capacul de la culbutori la pistonul care nu merge,respectiv pistonul 4,de langa delcou.Va rog sa ma ajutati!.Ms
- vulgaru
- **
- 164 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 1994 c20ne
- Ialomita
vulgaru
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
- profes0rul
- **
- 87 mesaje
- din 01 Sep 2008
- Vectra 1990 1.6i + GPL
- Vaslui
profes0rul
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
Procedura clasica :
[1] se verifica cu un manometru de bujii presiunea in fiecare cilindru , inclusiv la cel 'mort'.
[2] se desface capul de la culbutori si apoi control vizual a ceea ce se intampla.
[3] In cazul in care dupa [1] si [2] situatia o impune trebuie desfacut motorul pentru a se constata una sau ambele din variantele :
a) probleme la o supapa
b) probleme la segmenti
==============================================================================
Nu putem decat sa dam in bobi ce o fi de fapt .
Anul de fabricatie si numarul de kilometri ar mai putea arunca ceva lumina asupra problemei.
Prezenta gazelor si a condensului la culbutori este iarasi un indiciu clar .
==============================================================================
Dar daca vrem totusi sa fim cu tot dinadinsul optimisti problema ar fi din delco care nu da curent pe fisa respectiva.
Totusi prezenta acelei batai in sarcina la cilindru nu are darul sa ne faca sa zambim.
Parerea mea este ca motorul trebuie desfacut. Se anunta un task de 3cifre la portofel .
[1] se verifica cu un manometru de bujii presiunea in fiecare cilindru , inclusiv la cel 'mort'.
[2] se desface capul de la culbutori si apoi control vizual a ceea ce se intampla.
[3] In cazul in care dupa [1] si [2] situatia o impune trebuie desfacut motorul pentru a se constata una sau ambele din variantele :
a) probleme la o supapa
b) probleme la segmenti
==============================================================================
Nu putem decat sa dam in bobi ce o fi de fapt .
Anul de fabricatie si numarul de kilometri ar mai putea arunca ceva lumina asupra problemei.
Prezenta gazelor si a condensului la culbutori este iarasi un indiciu clar .
==============================================================================
Dar daca vrem totusi sa fim cu tot dinadinsul optimisti problema ar fi din delco care nu da curent pe fisa respectiva.
Totusi prezenta acelei batai in sarcina la cilindru nu are darul sa ne faca sa zambim.
Parerea mea este ca motorul trebuie desfacut. Se anunta un task de 3cifre la portofel .
Motz
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
- profes0rul
- **
- 87 mesaje
- din 01 Sep 2008
- Vectra 1990 1.6i + GPL
- Vaslui
profes0rul
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
========================================================================
Am vazut motoare C20NE trecute serios de 300.000 km fara nici o interventie si fara nici cel mai mic semn de oboseala.
Bineinteles intretinute corect, dupa manual.
Chiar circula o anecdota precum ca "NE" ar insemna "nemuritorul" . Fapt admisibil daca luam in calcul ca motorul a fost portat
cu succes pe o maina 100% de teren 4x4 Opel Frontera Sport.
Tot din acel C20NE General Motors a derivat C20LET care este o legenda a ceea ce se poate obtine din motor de 2 litri.
========================================================================
Spun toate acestea ca incurajare in a nu renunta la masina chiar daca se ivesc si inerente eforturi financiare.
========================================================================
Am vazut motoare C20NE trecute serios de 300.000 km fara nici o interventie si fara nici cel mai mic semn de oboseala.
Bineinteles intretinute corect, dupa manual.
Chiar circula o anecdota precum ca "NE" ar insemna "nemuritorul" . Fapt admisibil daca luam in calcul ca motorul a fost portat
cu succes pe o maina 100% de teren 4x4 Opel Frontera Sport.
Tot din acel C20NE General Motors a derivat C20LET care este o legenda a ceea ce se poate obtine din motor de 2 litri.
========================================================================
Spun toate acestea ca incurajare in a nu renunta la masina chiar daca se ivesc si inerente eforturi financiare.
========================================================================
Motz
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat