Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • Motz
  • OP
  • 6 mesaje
  • din 22 Feb 2012
  • Vectra 1991 C20NE
  • Calarasi
  • Motz

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Sall baietzi!De o luna am un Vectra A C20NE.Ieri am oprit la benzinarie,am alimentat si cand sa pornesc surpriza...merge in 3 pistoane:((((.Am schimbat fisa,bujia si nimic...Tin sa precizez ca atunci cand o accelerez mai tare se aude o bataie in capacul de la culbutori la pistonul care nu merge,respectiv pistonul 4,de langa delcou.Va rog sa ma ajutati!.Ms
Skip ads

  • vulgaru

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Vre-o supapa de la admisie s-au poate sa intamplat ceva cu segmentii de nu mai tine compresia.....pana nu desfaci nu sti ce va fi akolo....pute-m sa ne dam cu presupusu pana maine ...trebuie desfacut daca ziki ca ati bate.......poate sa fie si injectoru respectiv......trebuie verificat
  • profes0rul

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Procedura clasica :
[1] se verifica cu un manometru de bujii presiunea in fiecare cilindru , inclusiv la cel 'mort'.
[2] se desface capul de la culbutori si apoi control vizual a ceea ce se intampla.
[3] In cazul in care dupa [1] si [2] situatia o impune trebuie desfacut motorul pentru a se constata una sau ambele din variantele :
a) probleme la o supapa
b) probleme la segmenti
==============================================================================
Nu putem decat sa dam in bobi ce o fi de fapt .
Anul de fabricatie si numarul de kilometri ar mai putea arunca ceva lumina asupra problemei.
Prezenta gazelor si a condensului la culbutori este iarasi un indiciu clar .
==============================================================================
Dar daca vrem totusi sa fim cu tot dinadinsul optimisti problema ar fi din delco care nu da curent pe fisa respectiva.
Totusi prezenta acelei batai in sarcina la cilindru nu are darul sa ne faca sa zambim.
Parerea mea este ca motorul trebuie desfacut. Se anunta un task de 3cifre la portofel .
  • Motz
  • OP
  • 6 mesaje
  • din 22 Feb 2012
  • Vectra 1991 C20NE
  • Calarasi
  • Motz

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Motorul este refacut,are max 20000,scanteia ajunge pana la bujie...tocmai vineri desfac motorul ca atunci vine mecanicul,sper sa fie supapa,nu de alta dar mai am o chiuloasa,maine o sa desfac injectorul sa vad ce se intampla.Multumesc baieti.O sa revin cu PM sa va dau verdictul:)
  • profes0rul

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
========================================================================
Am vazut motoare C20NE trecute serios de 300.000 km fara nici o interventie si fara nici cel mai mic semn de oboseala.
Bineinteles intretinute corect, dupa manual.
Chiar circula o anecdota precum ca "NE" ar insemna "nemuritorul" . Fapt admisibil daca luam in calcul ca motorul a fost portat
cu succes pe o maina 100% de teren 4x4 Opel Frontera Sport.
Tot din acel C20NE General Motors a derivat C20LET care este o legenda a ceea ce se poate obtine din motor de 2 litri.
========================================================================
Spun toate acestea ca incurajare in a nu renunta la masina chiar daca se ivesc si inerente eforturi financiare.
========================================================================
  • Motz
  • OP
  • 6 mesaje
  • din 22 Feb 2012
  • Vectra 1991 C20NE
  • Calarasi
  • Motz

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Sall baieti!Am descoperit problema...garnitura de chiuloasa:D,intre pistonul 3 si 4 nu mai exista garnitura Sad.Acum ramane sa geasesc un site bun de piese si o curatare amanuntita a motorului.Va multumesc!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
let e derivat din sfi, adica c20xe. nu are nici o treaba cu ne-ul. de aia nici nu e asa fiabil.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR