cecile
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
Buna tuturor,
poate s-a mai intalnit cineva cu problema pe care urmeaza s-o descriu. Stiu ca primul pas trebuie si va fi o diagnoza dar pana atunci poate ma mai elucidez putin, mai ales ca sunt fata si n-as vrea sa fiu pacalita.
La prima mare suprinzatoare zapada, masina (Opel Astra 2002, 1.6 benzina) a fost blocata datorita plugului si a ramas asa vreo 3 zile. Cand am repornit-o (la prima cheie) am mers cu ea 5 metri si a murit motorul. Am repornit motorul, a oscilat relatiul am mai mers 3 metri si iar a murit. Am observat ca nu murea decat dupa ce o acceleram si o lasam sa se deceleze. Dupa vreo 5 minute si vreo 4 reporniri s-a aprins martorul masinutza cu cheitza. Am lasat-o si am incercat din nou in weekend cand au mai crescut temperaturile deoarece mi-au zis unii ca e posibil sa fi inghetat ceva pe traseu.
Surpriza, masina a pornit la prima cheie dar noi si noi martori s-au aprins: bateria (cu plus is minus), patratica cu stelutza (AC), check engine si masinutza cu cheita. Iar relantiul e in continuare oscilant doar ca in mom in care scade da impresia ca se inneaca si tremura masina dar isi revine.
Un amic mi-a zis EGR-UL, apoi cand a auzit de noii martori mi-a zis de cureaua de alternator sau pompa de injectie. As vrea sa stiu orientativ deoarece am avut odata demult o problema si am platit pompa de benzina+releu+ alte chestii degeaba pt o simpla supapa.
Orice sugestie cat de mica m-ar ajuta enorm. Va multumesc
poate s-a mai intalnit cineva cu problema pe care urmeaza s-o descriu. Stiu ca primul pas trebuie si va fi o diagnoza dar pana atunci poate ma mai elucidez putin, mai ales ca sunt fata si n-as vrea sa fiu pacalita.
La prima mare suprinzatoare zapada, masina (Opel Astra 2002, 1.6 benzina) a fost blocata datorita plugului si a ramas asa vreo 3 zile. Cand am repornit-o (la prima cheie) am mers cu ea 5 metri si a murit motorul. Am repornit motorul, a oscilat relatiul am mai mers 3 metri si iar a murit. Am observat ca nu murea decat dupa ce o acceleram si o lasam sa se deceleze. Dupa vreo 5 minute si vreo 4 reporniri s-a aprins martorul masinutza cu cheitza. Am lasat-o si am incercat din nou in weekend cand au mai crescut temperaturile deoarece mi-au zis unii ca e posibil sa fi inghetat ceva pe traseu.
Surpriza, masina a pornit la prima cheie dar noi si noi martori s-au aprins: bateria (cu plus is minus), patratica cu stelutza (AC), check engine si masinutza cu cheita. Iar relantiul e in continuare oscilant doar ca in mom in care scade da impresia ca se inneaca si tremura masina dar isi revine.
Un amic mi-a zis EGR-UL, apoi cand a auzit de noii martori mi-a zis de cureaua de alternator sau pompa de injectie. As vrea sa stiu orientativ deoarece am avut odata demult o problema si am platit pompa de benzina+releu+ alte chestii degeaba pt o simpla supapa.
Orice sugestie cat de mica m-ar ajuta enorm. Va multumesc
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
cecile
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,195 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,195
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- ionutz84
- **
- 193 mesaje
- din 07 Feb 2010
- Bucuresti
ionutz84
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
cecile
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
cecile
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
Buna tuturor,
Revin cu update la masina. Sambata m-am intalnit cu Cristi, domnul care face diagnoza la domiciliu. Masina nu a mai pornit deloc, desi in posturile ulterioare v-am zis ca pornea la prima cheie. La tester, a dat masinutza tot felul de erori , era o lista de vreo 7.
Mi- a verificat bujiile si am gasit una inundata de benzina. Am schimbat toate cele 4 bujii cu unele noi. De data aceasta masina a pornit dat a murit cand am lasat-o in relanti. Eroarea care a aparut la diagnoza era "EGR overflow". Asa ca mi s-a demontat EGRul care era blocat pe pozitie deschis. Mi l-a spreiat putin cu ceva, l-a inchis si mi l-a montat la loc, pe pozitia inchis si necuplat la "valva?" ca sa evit blocarea acestuia, cu promisiunea ca voi schimba acest EGR.
In acelasi timp, masinuta nu sta in relanti daca nu o tin turata macar 1/2- 1 min la pornire. Dl mecanic spune ca e de la clapeta de acceleratie care trebuie curatata.
Voi ce parere aveti? si ce furnizor cunoasteti de EGRuri ieftine si bune
Revin cu update la masina. Sambata m-am intalnit cu Cristi, domnul care face diagnoza la domiciliu. Masina nu a mai pornit deloc, desi in posturile ulterioare v-am zis ca pornea la prima cheie. La tester, a dat masinutza tot felul de erori , era o lista de vreo 7.
Mi- a verificat bujiile si am gasit una inundata de benzina. Am schimbat toate cele 4 bujii cu unele noi. De data aceasta masina a pornit dat a murit cand am lasat-o in relanti. Eroarea care a aparut la diagnoza era "EGR overflow". Asa ca mi s-a demontat EGRul care era blocat pe pozitie deschis. Mi l-a spreiat putin cu ceva, l-a inchis si mi l-a montat la loc, pe pozitia inchis si necuplat la "valva?" ca sa evit blocarea acestuia, cu promisiunea ca voi schimba acest EGR.
In acelasi timp, masinuta nu sta in relanti daca nu o tin turata macar 1/2- 1 min la pornire. Dl mecanic spune ca e de la clapeta de acceleratie care trebuie curatata.
Voi ce parere aveti? si ce furnizor cunoasteti de EGRuri ieftine si bune
- ionutz84
- **
- 193 mesaje
- din 07 Feb 2010
- Bucuresti
ionutz84
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
Buna,in primul rand trebuia sa-ti curete si clapeta de acceleratie care probabil este murdara,iar egr-ul din ce inteleg de la tine nush cat de bine a fost curatat ,citez a fost spreiat putin ).Incearca un alt mecanic,eu pot recomanda un service daca nu ai unde si un egr este cam 500 - 600 ron din cate stiu eu sper sa nu ma insel.Legat de erori doar una singura aveai sau mai multe ?daca poti posteazale aici sa poti fi ajutata mai mult.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- deleted-67496
- **
- 111 mesaje
- din 08 Oct 2011
deleted-67496
- Mesaje scrise: 111
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
Tot citesc despre martorul cu cheita. Am si eu o curiozitate. Am un astra g 1.7 dti , y17dt . Cand pun cheia in contact imi apar martorii, apoi se sting si raman doar cei care trebuie( baterie ulei si nu mai stiu ce) asta pana cand dau cheie. Apoi dispar toti. Martorul cu masinuta cu cheita nu il vad niciodata. Nu ar trebui sa apara cand intorc cheia in contact? Sau apare doar cand am probleme. Ma gandesc sa nu il fi scos de acolo samsarul care mi-a vandut masina. Am masina de 2 ani si am avut ceva probleme cu ea(multe). Acum merge perfect. o parere....?
- deleted-67496
- **
- 111 mesaje
- din 08 Oct 2011
deleted-67496
- Mesaje scrise: 111
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
cecile
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
@lucian_rotundu.....lasa, mai bine sa nu vezi nicio masinutz cu cheita sau alt martor....pe mine ma doare sufletul cand sta ceva aprins...
@ionutz84...dl care m-a ajutat a venit doar pt diagnoza, m-a ajutat mult doar pt faptul ca pot sa merg la munca cu masinutza. Acum sa caut pe cineva sa ma ajute cu curatatul temeinic al egr si clapetei, fara jecmaneala si corect...
@ionutz84...dl care m-a ajutat a venit doar pt diagnoza, m-a ajutat mult doar pt faptul ca pot sa merg la munca cu masinutza. Acum sa caut pe cineva sa ma ajute cu curatatul temeinic al egr si clapetei, fara jecmaneala si corect...
cecile
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2010
- Mesaj Privat
luciraica a scris:un EGR bun e pe la 100-120 EURO de pe E-bay. Eu am de 2 ani unul cu 50 Euro si n-am probleme..
EGR-ul vechi poate fi bun.. ar trebui demontat si curatat..
EGR-ul vechi poate fi bun.. ar trebui demontat si curatat..
Luciraica, ai luat EGR de pe ebay? M-am uitat si preturile variaza de la 41$ pana la 348 $. E ok sa fie diferente asa de mari? pe toate scrie new...
zambi
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2007
- Mesaj Privat
lucian_rotundu a scris:Tot citesc despre martorul cu cheita. Am si eu o curiozitate. Am un astra g 1.7 dti , y17dt . Cand pun cheia in contact imi apar martorii, apoi se sting si raman doar cei care trebuie( baterie ulei si nu mai stiu ce) asta pana cand dau cheie. Apoi dispar toti. Martorul cu masinuta cu cheita nu il vad niciodata. Nu ar trebui sa apara cand intorc cheia in contact? Sau apare doar cand am probleme. Ma gandesc sa nu il fi scos de acolo samsarul care mi-a vandut masina. Am masina de 2 ani si am avut ceva probleme cu ea(multe). Acum merge perfect. o parere....?
martorul cu cheita trebuie sa se aprinda cand pui contactul si dupa aceea se stinge.daca nu se aprinde e posibil sa fie becul ars si cand vei avea o problema la motor nu ai sa stii decat in ultima faza cand nu va mai porni.
zambi
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2007
- Mesaj Privat
lucian_rotundu a scris:Tot citesc despre martorul cu cheita. Am si eu o curiozitate. Am un astra g 1.7 dti , y17dt . Cand pun cheia in contact imi apar martorii, apoi se sting si raman doar cei care trebuie( baterie ulei si nu mai stiu ce) asta pana cand dau cheie. Apoi dispar toti. Martorul cu masinuta cu cheita nu il vad niciodata. Nu ar trebui sa apara cand intorc cheia in contact? Sau apare doar cand am probleme. Ma gandesc sa nu il fi scos de acolo samsarul care mi-a vandut masina. Am masina de 2 ani si am avut ceva probleme cu ea(multe). Acum merge perfect. o parere....?
martorul cu cheita trebuie sa se aprinda cand pui contactul si dupa aceea se stinge.daca nu se aprinde e posibil sa fie becul ars sau scos si cand vei avea o problema la motor nu ai sa stii decat in ultima faza cand nu va mai porni.
- deleted-67496
- **
- 111 mesaje
- din 08 Oct 2011
deleted-67496
- Mesaje scrise: 111
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat