- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Salut
Se da o bucata Astra GTC cu 1.9 16v z19dth, 59000 km
De iarna asta a inceput sa consume intre 15 si 17% ceea ce nu mi se pare normal in conditiile in care in ultimele 3 ierni de cand e masina (2008) maximul de consum a fost 10-11
Am observat o mica diferenta in OPCOM intre comanda de presiune in turbo data de ECU si raspunsul turbinei, aproximativ 25kpa mai putin da turbina decat este comandata
Masina se simte ca nu mai trage ca inainte . Nu am coduri de eroare sau alte becuri aprinse in bord. Deasemenea, am observat si o diferenta intre mass air flow sensor si calculated air flow in sensul ca aerul calculat este mai mic cu aprox 5-6 kg/h
Daca aveti nevoie va atasez si un real time record din opcom
Se da o bucata Astra GTC cu 1.9 16v z19dth, 59000 km
De iarna asta a inceput sa consume intre 15 si 17% ceea ce nu mi se pare normal in conditiile in care in ultimele 3 ierni de cand e masina (2008) maximul de consum a fost 10-11
Am observat o mica diferenta in OPCOM intre comanda de presiune in turbo data de ECU si raspunsul turbinei, aproximativ 25kpa mai putin da turbina decat este comandata
Masina se simte ca nu mai trage ca inainte . Nu am coduri de eroare sau alte becuri aprinse in bord. Deasemenea, am observat si o diferenta intre mass air flow sensor si calculated air flow in sensul ca aerul calculat este mai mic cu aprox 5-6 kg/h
Daca aveti nevoie va atasez si un real time record din opcom
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
E posibil sa ai probleme cu electrovalva care comanda geometria variabila. Fa rost de alta, pune-o pe masina si mai fa o masuratoare cu op-comu si vezi ce valori ai. Electrovalva se afla in dreapta ta (stanga masinii) deasupra radiatorului. N-ai cum sa n-o vezi cand ridici capota, ies 2 furtune de vacum din ea si are o mufa deasupra. Electrovalva asta mai face probleme motoarelor ca al tau. Una noua e in jur de 400RON
Posibil sa ai probleme cu debitmetrul, la fel ca mai sus, vezi daca poti sa faci rost de unul de imprumut si sa faci iar o citire a valorilor sa vezi ce zice.
Ciudat sa pice astea 2 la 60k km. Masina o ai de noua? Sigur sunt reali km?
Adi G.
PS. Vectra o mai ai? O stiu de pe alt site...frumoasa foc!
ToX a scris:Salut
Am observat o mica diferenta in OPCOM intre comanda de presiune in turbo data de ECU si raspunsul turbinei, aproximativ 25kpa mai putin da turbina decat este comandata
Am observat o mica diferenta in OPCOM intre comanda de presiune in turbo data de ECU si raspunsul turbinei, aproximativ 25kpa mai putin da turbina decat este comandata
E posibil sa ai probleme cu electrovalva care comanda geometria variabila. Fa rost de alta, pune-o pe masina si mai fa o masuratoare cu op-comu si vezi ce valori ai. Electrovalva se afla in dreapta ta (stanga masinii) deasupra radiatorului. N-ai cum sa n-o vezi cand ridici capota, ies 2 furtune de vacum din ea si are o mufa deasupra. Electrovalva asta mai face probleme motoarelor ca al tau. Una noua e in jur de 400RON
ToX a scris:
Masina se simte ca nu mai trage ca inainte . Nu am coduri de eroare sau alte becuri aprinse in bord. Deasemenea, am observat si o diferenta intre mass air flow sensor si calculated air flow in sensul ca aerul calculat este mai mic cu aprox 5-6 kg/h
Masina se simte ca nu mai trage ca inainte . Nu am coduri de eroare sau alte becuri aprinse in bord. Deasemenea, am observat si o diferenta intre mass air flow sensor si calculated air flow in sensul ca aerul calculat este mai mic cu aprox 5-6 kg/h
Posibil sa ai probleme cu debitmetrul, la fel ca mai sus, vezi daca poti sa faci rost de unul de imprumut si sa faci iar o citire a valorilor sa vezi ce zice.
Ciudat sa pice astea 2 la 60k km. Masina o ai de noua? Sigur sunt reali km?
Adi G.
PS. Vectra o mai ai? O stiu de pe alt site...frumoasa foc!
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
cyberbob a scris:
PS. Vectra o mai ai? O stiu de pe alt site...frumoasa foc!
PS. Vectra o mai ai? O stiu de pe alt site...frumoasa foc!
Salut Adi , e si pe site-ul asta prezenta Vectra lui Tox ,aici! superba masina .
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
AM si vectra, astra asta e alta jucarie pentru modding pe care o veti vedea la vara in august la King of Europe. Fum nu da, masina e luata de noua din reprezentanta Opel, km reali 100% si nu e forjata, a mers doar cu EVO diesel . Un nene pe forumurile din UK mi-a zis sa pornesc fara senzorul de temperatura, poate da valori gresite in ECU, dar eu am vazut (cert ca doar pe loc, cu un pic de talpa data si opcomu bagat poate mai concludent ar fi sa inregistrez valorile in mers) diferenta aia de presiune la turbo. Putin probabil sa se duca turbina la 60k km as testa cu o electrovalva. Mi se pare dubios, ca vectra mea are 155000 km si se comporta foarte bine, am consum pe iarna 10.1 % de la 8.2 % vara (Vorbesc doar de mers in bucuresti )
PS: nu are dpf desi e 2008
PS: nu are dpf desi e 2008
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
CristianTM a scris:Ai schimbat dimensiunile cauciucurilor in ultima perioada ? Daca DA le-ai programat corespunzator in ECU ?
CristianTM.
CristianTM.
Nu am schimbat nimic, sunt doar gume de iarna pe aceeasi dimensiune de jante originale opel 205/55/16 ..cat le avea si iarna trecuta aceleasi gume, si vara aceleasi dimensiuni
Stiu ce zici tu, dar consumul l-am facut si "babeste" cu plinul facut, km pana apare becu .. si tot 15.2 da. Era pe BC 17 % acum ceva zile, dar de cand am mers drumuri mai lungi cu a 3-a si a 4-a a scazut la 14.9-15.2 asta in 600 km
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
ToX a scris:
PS: nu are dpf desi e 2008
PS: nu are dpf desi e 2008
Salut!
Sa nu-ti para rau ca nu ai dpf, ai scapat de unele griji. Nu vad legatura intre senzorul de temperatura si boost-ul care il face turbina. Mai fa o citire a valorilor in mers si vezi ce presiuni ai. E oarecum normal sa fie diferente mici intre presiunea ceruta si presiunea care o face, eu de ex la relanti am 106kpa ceruta si 104kpa ce face turbo...ceva de genu.
Mai poti verifica furtunele de vacum care ies din electrovalva, poate e unu crapat si scapa pe-acolo. Ar mai fi o varianta desi putin probabila la 60k km, vezi sa nu ai galeria de evacuare fisurata, se mai intampla la motoarele noastre(simti miros de gaze in masina cand ii dai forja?) Azi dupa ora 2 eu sunt cu masina la un tovaras la garaj (zona Crangasi) sa fac niste mici "ajustari" pe sub ea...ca deh am dpf ). Daca ai timp, poti sa treci sa faci o proba cu electrovalva mea.
PS. Astra la KOE? La drag series banuiesc nu?
Adi G.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Are Astra. Electrovalva nu e in acelasi loc si necesita si o mica adaptare de furtunase. Poate face el schimb cu electrovalva de pe Vectra. E aceasi pentr Z19DT/Z19DTH.
EGR-ul ce zice? Cum trage in turatii mici? Admisia mai are tija la locul ei? Diferenta de 25 kpa la cat se inregistreaza? Daca e ceva de genul 130 kpa cerut si 115 kpa furnizati e problema. Daca e la valori mai mari gen 230 kpa ceruti si 215 kpa furnizati nu cred ca e problema.
Fa consumul si la pompa. S-ar putea si BC-ul sa fie decalibrat. Daca n-ai DPF, la un consum asa mare trebuia sa ai fum dupa tine.
EGR-ul ce zice? Cum trage in turatii mici? Admisia mai are tija la locul ei? Diferenta de 25 kpa la cat se inregistreaza? Daca e ceva de genul 130 kpa cerut si 115 kpa furnizati e problema. Daca e la valori mai mari gen 230 kpa ceruti si 215 kpa furnizati nu cred ca e problema.
Fa consumul si la pompa. S-ar putea si BC-ul sa fie decalibrat. Daca n-ai DPF, la un consum asa mare trebuia sa ai fum dupa tine.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
La AstraH electrovalva e pusa mai prost ca la VectraC, undeva in stanga jos in spatele radiatorului cum te uiti la masina, si posibilitatea de a inghiti praf e mult mai mare. Eu schimb una cam la fiecare an, noroc ca's mai ieftine ca la VectraC, cam 200RON una. Nu vad de unde diferenta asta de pret, dar ma rog.
Ai un log din mers?
Ai un log din mers?
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Are Astra. Electrovalva nu e in acelasi loc si necesita si o mica adaptare de furtunase. Poate face el schimb cu electrovalva de pe Vectra. E aceasi pentr Z19DT/Z19DTH.
EGR-ul ce zice? Cum trage in turatii mici? Admisia mai are tija la locul ei? Diferenta de 25 kpa la cat se inregistreaza? Daca e ceva de genul 130 kpa cerut si 115 kpa furnizati e problema. Daca e la valori mai mari gen 230 kpa ceruti si 215 kpa furnizati nu cred ca e problema.
Fa consumul si la pompa. S-ar putea si BC-ul sa fie decalibrat. Daca n-ai DPF, la un consum asa mare trebuia sa ai fum dupa tine.
EGR-ul ce zice? Cum trage in turatii mici? Admisia mai are tija la locul ei? Diferenta de 25 kpa la cat se inregistreaza? Daca e ceva de genul 130 kpa cerut si 115 kpa furnizati e problema. Daca e la valori mai mari gen 230 kpa ceruti si 215 kpa furnizati nu cred ca e problema.
Fa consumul si la pompa. S-ar putea si BC-ul sa fie decalibrat. Daca n-ai DPF, la un consum asa mare trebuia sa ai fum dupa tine.
Consumul a fost facut si la pompa. motorina de 6 milioane in 2 saptamani de mers prin bucuresti. Tija de la admisie (swirl) nu stiu unde sa ma uit dupa ea si cum sa observ daca e sau nu la locul ei. Diferenta de 25kpa se inregistreaza pe loc, cand ii dai o talpa scurta pana la 3500 rpm. INca n-am apucat sa fac teste rolling on road. Masina trage ok si in turatii mici, doar ca NU mai merge la fel ca inainte (inainte de problema asta, avea zvac, viata, energie, cum vrei sa spui) acum se simte ca are ceva. Nu da fum negru.
O sa ma apuc zilele astea sa dau jos capacul de la motor si sa verific vacuumurile, eventual sa o pornesc fara mufa de la senzorul de temperatura. Crezi ca ar trebui sa verific si termostatul ? Desi pe vremea asta friguroasa, masina ajunge si la 90-92 de grade, nu pare sa fie blocat pe deschis
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Nu, eroarea apare doar daca nu mai merge motorasul electric care misca tija. Si daca raman valvele blocate intr-o pozitie semideschisa, nu pierzi atat de multa presiune incat sa-ti dea deviatie pozitiva, ceea ce intradevar poate explica problema ta. Dar tot ar trebui sa ai ceva fum. Tija se verifica usor, gasesti film si pe youtube.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nu are probleme termostatul.
E irelevant testul cu pedala scurta si observat boost-ul. Trebuie in mers, talpa, constant, frana de motor...
La relanti cu motorul la 90 C ce consum afiseaza?
Vezi si corectiile injectoarelor. Insa mi-e greu sa cred ca daca ceva nu e in parametrii si cauzeaza consumul asta, nu iasa fum.
Si ce viteza medie ai pe BC? Daca e sub 10 km/h nu cred ca ar trebui sa-ti faci griji . Eu am 12 l/100km pe ultima luna dar viteza medie de ~14 km/h. Motorul meu in toamna a scos pe exterior ~ 4.7 l/100 km deci e in parametrii.
Sunt convins ca in ultima luna masina asta daca a vazut de cateva ori treapta 3. In rest mult relanti, 1 si 2.
E irelevant testul cu pedala scurta si observat boost-ul. Trebuie in mers, talpa, constant, frana de motor...
La relanti cu motorul la 90 C ce consum afiseaza?
Vezi si corectiile injectoarelor. Insa mi-e greu sa cred ca daca ceva nu e in parametrii si cauzeaza consumul asta, nu iasa fum.
Si ce viteza medie ai pe BC? Daca e sub 10 km/h nu cred ca ar trebui sa-ti faci griji . Eu am 12 l/100km pe ultima luna dar viteza medie de ~14 km/h. Motorul meu in toamna a scos pe exterior ~ 4.7 l/100 km deci e in parametrii.
Sunt convins ca in ultima luna masina asta daca a vazut de cateva ori treapta 3. In rest mult relanti, 1 si 2.
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat