- valentincriss
- OP
- 28 mesaje
- din 15 Feb 2012
- Astra 2004
- Galati
valentincriss
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2012
- Mesaj Privat
Am achizitionat un opel de 2000cm/101cai din 2004 anul trecut prin iunie. Eram f. incantat de modificarile facute de fostul propietar atat la sistemul de iluminat, cat si la motor(cip pas 1, filtru sport, evacuare de 2200 si multe altele)! Adevarul era ca alerga rau de tot in sensul pozitiv, mai ales ca puteam face comparatie cu masina parintilor mei care este acelasi model daor ca e din 2001! Toate acestea s-au terminat inainte de Craciun cand s-a rupt vibrochenul! Am preferat sa iau un motor de pe asigurarile din Franta cu vreo 86000 km si sa il schimb cu totul, pastrand injectoarele si toate componentele adiacente, punand chiar si filtru original inapoi! toate la locul lor pana sa pornesc a doua zi...cand spre marea mea surpriza nu avea motorina pana nu amorsam cu cheia de 17 la injectoare! In regula, am aflat ulterior ca nu au fost schimbate garniturile de la injectoare, am facut si lucrul asta, a inceput sa mearga masina cat de cat pana a dat frigul! in acel moment nu mai pornea decat cu alta masina cu clesti pusi la ea, atentie, bateria e noua si verificata pe redresor, deci curent are, doar ca dau atata la automat pana o ia ca o descarca! Daca reusesc sa o pornesc trebuie sa o tin accelerata vreo 4-5 secunde la 1000-1500 ture sa nu se opreasca ca si cum nu ar avea motorina, moment in care imi fluctuiaza nitel turatiile, dupa care nu mai are nimic, o pot opri imediat ca o ia la sfert de cheia! Am fost la tester, imi arata rosu la bujii, le-am verificat mecanic si electrionic, sunt bune, am verificat releul de la bujii...tine vreo 15 secunde la rece, deci si ala e bun, am pus supape de sens pe tur si pe retur si tot degeaba! Imi apare masina cu cheia cand o pornesc prima data care se stinge dupa vreo 300 de metri rulati sau daca o tin vreun minut la relanti! Testerul a zis ca e de la bujii sau releu, electricianul ca nu e de acolo ca e posibil sa fie un senzor si sa nu umblu la ele sa le schimb!
Daca a patit cineva asa ceva sau macar asemanator, va rog sa imi dati si mie un sfat ca nu stiu ce sa ii mai fac si m-a rupt deja de bani! Va multumesc si imi cer scuze pt. imensul meu monolog!
- luciraica
- ****
- 1,999 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 1,999
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 453 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 453
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- valentincriss
- OP
- 28 mesaje
- din 15 Feb 2012
- Astra 2004
- Galati
valentincriss
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2012
- Mesaj Privat
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
am patit simptomele astea (pe un motor Toyota mai vechi, fara electronica multa pe el) dupa ce am schimbat filtrul d emotorina si l-am amorsat corect si nici un furtun nu era introdus corect....tragea aer...pompa era ok, bujiile ok, bateria noua..... dar la pornire invartea de cateva ori si vibra totul in primele secunde, asta cand nu murea motorul (trebuia sa-l tin accelerat). verifica daca nu trage aer pe undeva, daca e amorsat corect filtrul d emotorina, daca e insurubat bine (veci ca poate are si o garnitura de cauciuc care tu nu ai mai montat-o cand ai schimbat filtrul)....apoi verifica pompa si alte electornice pe ea.
bafta!
- valentincriss
- OP
- 28 mesaje
- din 15 Feb 2012
- Astra 2004
- Galati
valentincriss
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2012
- Mesaj Privat
mai am o neclaritate, am pus supape de sens si pe tur si pe retur, unii spun ca cea de pe retur trebuie pusa langa rezervor si nu langa filtru cum e pusa cea de la tur, stie careva care si-a pus unde si cum e fixata si daca conteaza!?
daca mai are cineva vreo parere, va rog sa ma sfatuiti! va multumesc anticipat! o seara placuta!
ginucu007
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2012
- Mesaj Privat
- valentincriss
- OP
- 28 mesaje
- din 15 Feb 2012
- Astra 2004
- Galati
valentincriss
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2012
- Mesaj Privat
romicabt
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
alexakonstantin- Suspendat
- 109 mesaje
- din 18 Feb 2012
- Alta tara
alexakonstantin- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2012
- Mesaj Privat
ginucu007
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2012
- Mesaj Privat
- valentincriss
- OP
- 28 mesaje
- din 15 Feb 2012
- Astra 2004
- Galati
valentincriss
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2012
- Mesaj Privat
apropo, pt propietarii de opel de 2000cm/101cai, sunt doua tipuri de opel, cel cu egr mecanic si cel cu egr electronic!
1. pompele de injectie difera
2. releul de la bujii chiar daca seamana intre ele la perfectie si se potrivesc la mufe, nu le citeste calc si anume: la cele cu egr mec. releul are doua punte vopsite cu negru si eticheta cu caracteristicile lui tot pe negru, la motorul cu egr electronic sunt cu albastru. deci mare atentie sa nu le incurcati ca nu se potrivesc, chiar daca in principiu zici ca e de acolo, o spun ca am patit-o pe pielea mea!
o sa va mai tin la curent cu ce fac cu jaful meu! o seara placuta.
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
inainte sa mergi la service, da tu cu WD-40 pe bujii (langa filet) cu 1-2 zile inainte de cate 2 ori pe zi.
ar trebui sa iasa usor bujiile apoi.
si cel mai usor se scot bujiile cu motorul rece 😉
eu am aplicat metoda cu wd-40 de 2 ori pe zi timp de 2 zile, si am scos bujiile fara emotii (cu motorul rece), au iesit lejer.
la strangere sa foloseasca cheie dinamometrica (16-18N reglata), asta ca sa scoti la fel de usor si data viitoare bujiile.
bafta!
ginucu007
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2012
- Mesaj Privat
ginucu007
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2012
- Mesaj Privat
romicabt
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
ginucu007
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2012
- Mesaj Privat
romicabt
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
alexakonstantin- Suspendat
- 109 mesaje
- din 18 Feb 2012
- Alta tara
alexakonstantin- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2012
- Mesaj Privat