Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • valentincriss

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
buna seara!
Am achizitionat un opel de 2000cm/101cai din 2004 anul trecut prin iunie. Eram f. incantat de modificarile facute de fostul propietar atat la sistemul de iluminat, cat si la motor(cip pas 1, filtru sport, evacuare de 2200 si multe altele)! Adevarul era ca alerga rau de tot in sensul pozitiv, mai ales ca puteam face comparatie cu masina parintilor mei care este acelasi model daor ca e din 2001! Toate acestea s-au terminat inainte de Craciun cand s-a rupt vibrochenul! Am preferat sa iau un motor de pe asigurarile din Franta cu vreo 86000 km si sa il schimb cu totul, pastrand injectoarele si toate componentele adiacente, punand chiar si filtru original inapoi! toate la locul lor pana sa pornesc a doua zi...cand spre marea mea surpriza nu avea motorina pana nu amorsam cu cheia de 17 la injectoare! In regula, am aflat ulterior ca nu au fost schimbate garniturile de la injectoare, am facut si lucrul asta, a inceput sa mearga masina cat de cat pana a dat frigul! in acel moment nu mai pornea decat cu alta masina cu clesti pusi la ea, atentie, bateria e noua si verificata pe redresor, deci curent are, doar ca dau atata la automat pana o ia ca o descarca! Daca reusesc sa o pornesc trebuie sa o tin accelerata vreo 4-5 secunde la 1000-1500 ture sa nu se opreasca ca si cum nu ar avea motorina, moment in care imi fluctuiaza nitel turatiile, dupa care nu mai are nimic, o pot opri imediat ca o ia la sfert de cheia! Am fost la tester, imi arata rosu la bujii, le-am verificat mecanic si electrionic, sunt bune, am verificat releul de la bujii...tine vreo 15 secunde la rece, deci si ala e bun, am pus supape de sens pe tur si pe retur si tot degeaba! Imi apare masina cu cheia cand o pornesc prima data care se stinge dupa vreo 300 de metri rulati sau daca o tin vreun minut la relanti! Testerul a zis ca e de la bujii sau releu, electricianul ca nu e de acolo ca e posibil sa fie un senzor si sa nu umblu la ele sa le schimb!
Daca a patit cineva asa ceva sau macar asemanator, va rog sa imi dati si mie un sfat ca nu stiu ce sa ii mai fac si m-a rupt deja de bani! Va multumesc si imi cer scuze pt. imensul meu monolog!
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
verifica si instalatia de alimentare cu combustibil... poate nu e etansa si trage aer...
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Verifica nivelul de motorina din filtru si daca e bun atunci ai probleme cu pompa.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daca iti apare masina cu cheia la pornire e clar ca ai un defect electronic. Cum ai verificat releul? Poti scoate mufele de la bujii si in timp ce pui contactul cu un bec si 2 fire unul in mufa si unul la masa, trebuie sa lumineze. E posibil sa fie si ceva dezamorsare verifica capacul filtrului si furtunasele de retur. Totusi eu zic sa o mai pui o data pe tester si sa vi cu codul de eroare ca asa e ,,pe bajbaite,,
  • valentincriss

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am fost din nou la service azi si am verificat bujiile! doar doua erau cat de cat valabile, celelalte erau negre! le-am schimbat si o sa vad maine daca era de acolo! releul, intradevar, asa l-am verificat si tine vreo 15 secunde la rece fara sa o fi pornit in ziua respectiva! nivelul in filtru e in regula, are si supapele de sens pe tur si retur,deci daca nu sunt bujiile din cauza carora pornea la rece......nu ramane decat pompa sa fie verificata! la tester la bujii dadea pe rosu, am inteles azi ca la cheia masinii sa ii pun baterie si sa o setez cand o pun in contact, caci eu nu o foloseam de loc, ci doar din telecomanda alarmei si sa nu fie indicatorul (masina cu cheia) si de acolo! daca mai aveti vreo idee, va rog sa imi spuneti, oricum (masina cu cheia) nu e de la bujii caci sunt noi acum(bosch), poate o fi vreun sensor, sau din cheia de contact ca nu are baterie de loc, asta oricum o voi verifica maine cand ii voi puna baterie si o sa va spun! va multumesc si o zi placuta!
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 601
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
valentincriss a scris:..... mearga masina cat de cat pana a dat frigul! in acel moment nu mai pornea decat cu alta masina cu clesti pusi la ea, atentie, bateria e noua si verificata pe redresor, [b]deci curent are, doar ca dau atata la automat pana o ia ca o descarca[/b]! Daca reusesc sa o pornesc trebuie sa o tin accelerata vreo 4-5 secunde la 1000-1500 ture sa nu se opreasca ca si cum nu ar avea motorina, moment in care imi fluctuiaza nitel turatiile, dupa care nu mai are nimic, o pot opri imediat ca o ia la sfert de cheia!...


am patit simptomele astea (pe un motor Toyota mai vechi, fara electronica multa pe el) dupa ce am schimbat filtrul d emotorina si l-am amorsat corect si nici un furtun nu era introdus corect....tragea aer...pompa era ok, bujiile ok, bateria noua..... dar la pornire invartea de cateva ori si vibra totul in primele secunde, asta cand nu murea motorul (trebuia sa-l tin accelerat). verifica daca nu trage aer pe undeva, daca e amorsat corect filtrul d emotorina, daca e insurubat bine (veci ca poate are si o garnitura de cauciuc care tu nu ai mai montat-o cand ai schimbat filtrul)....apoi verifica pompa si alte electornice pe ea.
bafta!
  • valentincriss

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
se pare ca noile bujii nu au facut alt ceva decat ca atunci cand o ia, nu se mai balbaie, dar de pornit greu tot greu porneste! dupa 5 ore, abia la a treia cheie a luat-o, ce e drept din scurt a luat si fara sa mai tremure! marcatorul cu cheia, tot se aprinde si dupa ce i-am dat cheie cu setarea de rigoare, si se stinge dupa vreun minut sau daca plec , dupa vreo 3-400metri parcursi! filtru de motorina, capacul, si cutia au fost verificate cu presiune si nu scapa, garnitura e pusa la filtru, chiar l-am schimbat si pe el! la pompa de motorina am inteles ca sunt vreo 2 garnituri, una pe care se prinde de motor pompa si una in interior, daca cea pe care se fixeaza de motor era piscata ar fi trebuit sa gasesc ulei in filtru, ceea ce nu s-a intamplat, iar cea din interior......! problema am inteles ca nu e prea bine sa se umble la pompa, ca decat sa umbli la ea, mai bine ei alta, nu stu ce sa zic!
mai am o neclaritate, am pus supape de sens si pe tur si pe retur, unii spun ca cea de pe retur trebuie pusa langa rezervor si nu langa filtru cum e pusa cea de la tur, stie careva care si-a pus unde si cum e fixata si daca conteaza!?
daca mai are cineva vreo parere, va rog sa ma sfatuiti! va multumesc anticipat! o seara placuta!
  • ginucu007

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut!tot ce ai facut tu este ok pana acum insa eu am aceasi problema ca si la tine cu pornirea grea mai ales prima pornire dupa ce pornesc motorul se aprinde in bord acel martor acum la ultimul test mi a dat bujile ,preincalzitorul de la fitru de motorina si releul,nasol este ca din toate asta am fost la un alt service sa vad daca este la fel si un tip mi a verificat bujile cu firul ,aparatul si becul si nu merge nici macar una,am ceva emotii marti o sa intre la service si sper sa nu mi se rupa vreo bujie in chiulasa,omul spune ca le incalzeste tare cu o lampa de benzina dupa care le raceste cu wd-40,o sa revin dupa ce va schimba bujile am cumparat ngk y748u.
  • valentincriss

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
eu am dus-o asta seara in alt service, sa vada maine ce si cum dimineata la prima pornire! mi-a pus testerul nu imi mai dadea pe rosu la bujii ca pana acum dar masina cu cheia tot apare! si de pornit greu tot porneste dim.! maine ma anunta daca gaseste ceva!
  • romicabt

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ginucu007 a scris:salut!tot ce ai facut tu este ok pana acum insa eu am aceasi problema ca si la tine cu pornirea grea mai ales prima pornire dupa ce pornesc motorul se aprinde in bord acel martor acum la ultimul test mi a dat bujile ,preincalzitorul de la fitru de motorina si releul,nasol este ca din toate asta am fost la un alt service sa vad daca este la fel si un tip mi a verificat bujile cu firul ,aparatul si becul si nu merge nici macar una,am ceva emotii marti o sa intre la service si sper sa nu mi se rupa vreo bujie in chiulasa,omul spune ca le incalzeste tare cu o lampa de benzina dupa care le raceste cu wd-40,o sa revin dupa ce va schimba bujile am cumparat ngk y748u.
sa ne ții la curent daca a mers metoda cu lampa de benzinã,daca nu a rupt vreo bujie la scos. NGK am pus si eu de curând și e ok.
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Asa pornea si vectra mea greu tare dimineata si avea supapa pusa pe tur, asa ca am fost nevoit sa repar pompa de injectie. Acum porneste la sfert, luati legatura cu userul andy_ciprian si va rezolva cu garantie si la pret de pret.
  • ginucu007

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Eu stiu ce are masina si nu se pune problema de pompa de injectie,acum asta nu inseamna ca o ratare la pornire este pompa!la pompa sunt multe alte detalii si sintome si poty sa afli la un test clar ce este defect,eu vb pt ca sunt patit cu pompa
  • valentincriss

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
maine ma duc la un electrician! nu se mai dezamorseaza, s-a si incalzit un pic afara si porneste mai usor dar marcatorul cu cheia tot apare de vreun minut cat e rece! vreau sa masor tensiunea la releul de la bujii sa vad daca nu e de acolo!
apropo, pt propietarii de opel de 2000cm/101cai, sunt doua tipuri de opel, cel cu egr mecanic si cel cu egr electronic!
1. pompele de injectie difera
2. releul de la bujii chiar daca seamana intre ele la perfectie si se potrivesc la mufe, nu le citeste calc si anume: la cele cu egr mec. releul are doua punte vopsite cu negru si eticheta cu caracteristicile lui tot pe negru, la motorul cu egr electronic sunt cu albastru. deci mare atentie sa nu le incurcati ca nu se potrivesc, chiar daca in principiu zici ca e de acolo, o spun ca am patit-o pe pielea mea!
o sa va mai tin la curent cu ce fac cu jaful meu! o seara placuta.
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 601
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ginucu007 a scris:salut!tot ce ai facut tu este ok pana acum insa eu am aceasi problema ca si la tine cu pornirea grea mai ales prima pornire dupa ce pornesc motorul se aprinde in bord acel martor acum la ultimul test mi a dat bujile ,preincalzitorul de la fitru de motorina si releul,nasol este ca din toate asta am fost la un alt service sa vad daca este la fel si un tip mi a verificat bujile cu firul ,aparatul si becul si nu merge nici macar una,am ceva emotii marti o sa intre la service si sper sa nu mi se rupa vreo bujie in chiulasa,omul spune ca le incalzeste tare cu o lampa de benzina dupa care le raceste cu wd-40,o sa revin dupa ce va schimba bujile am cumparat ngk y748u.


inainte sa mergi la service, da tu cu WD-40 pe bujii (langa filet) cu 1-2 zile inainte de cate 2 ori pe zi.
ar trebui sa iasa usor bujiile apoi.
si cel mai usor se scot bujiile cu motorul rece Wink
eu am aplicat metoda cu wd-40 de 2 ori pe zi timp de 2 zile, si am scos bujiile fara emotii (cu motorul rece), au iesit lejer.

la strangere sa foloseasca cheie dinamometrica (16-18N reglata), asta ca sa scoti la fel de usor si data viitoare bujiile.
bafta!
  • ginucu007

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
da multumesc pt sfat ! aasa am facut de marti tot am dat mereu cu wd-40 de cateva ori pe zi dar eu cred ca nu prea intra acolo degripantu sau poate cumva sa intre pe filet,pai asta este unul din motive de nu am umblat la ele sa apuc sa dau cateva zile cu wd-40 ,maine dimineata o duc la service sper sa am si yo noroc macar o data in viata mea!si chiar o sa vb sa stranga cu dinamometrica la 16 -18 n asta chiar nu stiam ,multumesc si voi reveni trist sau fericit maine,Cu respect pt colegii de aici..si un mic amanut bujile au 12 ani pe masina
  • ginucu007

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salutare de la mare! am rezolvat cu bujile au fost scoase toate destul de usor in aprx 2 ore cu demontare de filtru de aer si toate cablajele de acolo apoi cu lampa au fost practic inrosite sa zic si cateva jeturi de wd-40,bujile sunt intregi dar cel mai bun lucru a fost ca am vazut la fiecare bujie filetul si era curat si ok,nu ma costat prea mult cert este ca am scapat si nu mai am nici o eroare de bord ,nu se mai aprinde martorul cu cheia nimic pt un moment ,sper sa fie ok,probabil ca maine dimineata o sa vad cum porneste masina..eu o am din 2006 si pana acum nu am vazut probleme cu pornirea niciodata masina are acum 257 mii,aaaa si un lucru ca uitam bujile erau beru ........mecanicul o spus ca sunt de cand ne schimbate aratau groaznic si afumate rau,acolo unde este varful de se aprinde in fine nu mai conteaza de cand sunt ele bujile acum am noi! pot sa va spun ca sunt linistit,va multumesc pt sfaturii si mai vb aici! cu respect pt totii colegi
  • romicabt

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ginucu007 a scris:salutare de la mare! am rezolvat cu bujile au fost scoase toate destul de usor in aprx 2 ore cu demontare de filtru de aer si toate cablajele de acolo apoi cu lampa au fost practic inrosite sa zic si cateva jeturi de wd-40,bujile sunt intregi dar cel mai bun lucru a fost ca am vazut la fiecare bujie filetul si era curat si ok,nu ma costat prea mult cert este ca am scapat si nu mai am nici o eroare de bord ,nu se mai aprinde martorul cu cheia nimic pt un moment ,sper sa fie ok,probabil ca maine dimineata o sa vad cum porneste masina..eu o am din 2006 si pana acum nu am vazut probleme cu pornirea niciodata masina are acum 257 mii,aaaa si un lucru ca uitam bujile erau beru ........mecanicul o spus ca sunt de cand ne schimbate aratau groaznic si afumate rau,acolo unde este varful de se aprinde in fine nu mai conteaza de cand sunt ele bujile acum am noi! pot sa va spun ca sunt linistit,va multumesc pt sfaturii si mai vb aici! cu respect pt totii colegi
da, e o variantã de luat în calcul și cu modul ãsta de scoatere prin încãlzire,dar nu ar strica o pãrere din partea ,,BUNICULUI''care ne poate spune cât e baftã si cât ajutã întradevãr. Shocked apropo...tot pt Bunicu o întrebare.....am schimbat bujiile și la montaj am pus niște vaselinã cu continut de cupru la dintru-n spray,ajutã sau mai rau face?cã dacã e nașpa le desfac si le curãț. mulțam de rãspuns și baftã Evil or Very Mad
  • ginucu007

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pana sa-l intreb pe bunicul masina mea porneste ceas dimineata si sper sa nu mai faca figuriiiiiiii.........
  • romicabt

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ginucu007 a scris:pana sa-l intreb pe bunicul masina mea porneste ceas dimineata si sper sa nu mai faca figuriiiiiiii.........
ma bucur ca ai rezolvat si e ok.eu puneam intrebarea cât e bafta si cât ajuta lampa de benzina,deoarece din ce stiu eu se blocheaza in chiuloasa datorita calaminei ce se depune pe corpul bujiei,iar lampa arde-incalzeste, sa zic asa in special partea filetata....... Shocked Shocked Rolling Eyes
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Asta cu incalzitul e frectie la picior de lemn; se poate rupe doar varful incandescent al bujiei ca pe langa el se depune calamina si atunci la ce te ajuta ca se desfileteaza?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR