iulianao
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
iulianao
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
iulianao
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2011
- Mesaj Privat
butiup
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Harghita
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2011
- Mesaj Privat
Eu ti-as sugera sa pui ulei GM 5W30 sau Aral 5W40 important ca vascozitatea la frig "5W" sa fie, 10W la frigurile astea nu-i de mirare. Daca nu se potriveste uleiul, adica sa fie conform specificatiilor cerute de Opel atunci nu-ti merge OK la frig, am un prieten la care nu vroia sa-i porneasca la frig. A schimbat uleiul cu unul care respecta specificatiile cerute de OPEL si nu a mai avut probleme. Poti sa incerci sa schimbi mai intai numai filtrul de ulei care oricum nu e scump. Mie mi s-a intamplat sa fie rebut filtrul si a trebuit sa-l schimb (la alta masina). Schimba intai filtrul de ueli si numai dupa aceea sa te gandesti la alt ueli de motor. Bafta.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Intr-adevar.E cam "gros" uleiul pentru temperaturile din zilele acestea.Ca principiu de baza litera de dinaintea W reprezinta indice de functionare la tempreaturi joase iar cel de dupa W reprezinta indice de functionare la temperaturi inalte.
Cu cat este mai mare cu atat este mai vascos.
Ai mai putea vizita un service sa verifice si alte lucruri.
Dar daca schimbi aceste 2 lucuri este poribil sa rezolvi problema(filtru+ulei)
Cu cat este mai mare cu atat este mai vascos.
Ai mai putea vizita un service sa verifice si alte lucruri.
Dar daca schimbi aceste 2 lucuri este poribil sa rezolvi problema(filtru+ulei)
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Si eu am patit asa ceva cu acelasi motor insa eu am ulei 5w30 GM. Mi-a facut chestia asta o singura data la un drum mai lung dupa care si-a revenit. Acum, am desfacut roata din partea dreapta si in spatele motorului pe blocul motor (langa conducta de ulei ce vine de la turbina) e un senzor cu mufa si un singur fir. Am scos mufa si era plina de ulei , am desfacut senzorul si presupun ca ala e senzorul de presiune ulei (eu credeam ca e in baia de ulei). Trebuie sa il inlocuiesc pentru ca din ce mi-am dat seama e fisurat si scapa uleiul in mufa. Presupun ca asta e problema in cazul meu, poti verifica si tu senzorul asta numai ca e cam greu de ajuns la el.
- dr_seby2000
- **
- 145 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Bihor
dr_seby2000
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat