Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Va salut colegi opelisti de ceva vreme aproximativ o luna jumate am facut un abonament la vodafone cu trafic internet inclus si am o nelamurire poate dintre voi ma puteti ajuta in vreun sens.

Cum spuneam am inclus in abonamentul meu ceva mega trafic internet.Problema care este , folosesc internetul pe mobil numai cand sunt la serviciu iar in zona unde lucrez nu exista retea 3G iar internetul nu ca merge greu ci este inutilizabil cu toate ca serviciul de internet este activ.
Buuuun am sunat la serviciul clienti vodafone de pe 15 decembrie 2011 pana in prezent credca de cel putin 20 de ori sa gasim o solutie la problema mea.EU le-am spus asa:
1.ori fac retea 3G ca sa pot utiliza si eu serviciul internet omeneste
2.ori prin acceptare comuna intre mine si ei respectiv vodafone sa imi inchida acele optiuni de internet si sa nu le mai platesc
Problema si durerea mea cea mare este ca sunt nesimtiti si ma duc cu presul/zaharelul si de fiecare data cand sunam imi spuneau ba ca au inregistrat sesizarea,ba ca or sa se deplaseze colegii de la departamentul tehnic in zona sa analizeze problema,ba ca o sa primesc raspuns in maxim 5 zile lucratoare,ba ca sesizarea anterioara nu a fost trimisa catre departamentul corespunzator.

Ce pot sa fac eu in situatia de fata?

Astept pareri si indrumari din partea voastra
multumesc anticipat
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
In situatia de fata este bine sa citesti si sa retii termenii contractului care sunt in favoarea ta. Daca zona in care esti figureaza ca acoperita si totusi nu e, cam ai castig de cauza. Eu am renuntat la serviciile lor acum vreo 3 ani din cauza tarifelor nesimtite pe care le practicau. Nu aveam niciodata vreo factura sub 200 ron. Sau nu le mai platesti si gata...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cel mai bine o reclamatie...SCRISA inregistrarile nu se cos la dosar,cu acel raspuns stii care va fi urmatorul pas,referitor la modificarea retelei ...aia cred ca este cea mai dificila varianta din start.Inchiderea contractului sa se faca TOT SCRIS si sa pastrezi ultima factura...stiu cazuri in care dupa 1an sau 2 au fost oamenii contactati de firme de recuperari unde scria negru pe alb ca datoreaza operatorului 120 ron restanta (cu tot cu penalitati)si....5000E onorariu firmei de recuperari asa ca mare grija la rezilieri,nu actionati la nervi ,aveti dreptate ...dar asta in eventualitatea unei neintelegeri ori reavointa sa reiasa si din acte.
P.S. Toate cele mai sus scrise sunt din propria experienta,faptul ca am pastrat ultima chitanta de plata si cererea de reziliere CU DATA PE EA SI INREGISTRATA m-a ferit de plata a 25.000 ron.
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,271
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Reclamatie scrisa si inregistrata! Dar inainte citeste bine clauzele contractuale, pentru a sti cu ce le dai la capatana! Eu am un abonament de 10 ani la ei, binenteles ca la atatia ani, am o tarna de minute, sms-uri, etc.
Acum o luna ma pomenesc cu un tel. de la ei ca trebuie sa schimb abonamentul, ca vezi doamne acest tip de abonament se scoate din uz la ei....numa' vrajeli din astea ieftine! Adevarul ca platesc 24 de lei pentru 600 min in retea, 180 nationale si 400 sms-uri. Ori asta ii durea pe ei, ca sunt bani putini!
In prima faza i-am cerut numele si codul de operator maimutoiului, dupa care i-am umplut frigiderul , amenintandu-l ca si eu am inregistrat convorbirea, urmand sa o depun impreuna cu o sesizare scrisa, sefilor lui pentru clarificare! Smile Imediat a revenit gibonul cu picioarele pe sol...scuze si toate cele ..... Toate companiile de telefonie sunt hoate si nesimtite...
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Problema cea mai mare este ca intr-un conflict cu operatorii (portocala in cazul meu) nici institutiile statului nu te ajuta. Eu, am facut anul trecut prin iunie, inainte de schimbarea abonamentelor, o cerere de reziliere pentru 3 din abonamente. In august am prelungit unul din ele iar pentru celelalte 2, am anuntat telefonic renuntarea la reziliere. In decembrie, m-am trezit cu ele inchise si am facut plangere la opc. Raspunsul celor de la opc este socant: au crezut ca glumesc cu renuntarea si nu au luat-o in considerare, iar pentru ca mi le-au reactivat, nu au considerat ca merita sa le faca ceva.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
daca vrei sa te certi cu retelele de telefonie mobila mai degraba te-ai certa cu un perete
ala parca te aude mai bine...
in contract iti zice ca daca nu are acoperire nu ai acces la acel serviciu...
practic ei ar trebui sa te informeze unde au acoperire cu serviciile lor inca dinaintea semnarii contractului...
insa nu e asa din cauza ca-i intereseaza sa scoata bani de la tine...
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sunt hoti , dar nu singurii hoti Wink . La cosmote spre exemplu am asteptat 4 zile in care am tot sunat sa-mi dea setarile ptr un telefon si tot deageaba ,spunandu-mi ca cererea e inregistrata . La vodafone puteam prelungi 2 abonamente , dar unul nu =)) .
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspunsuri

ideea este ca nu pot renunta la abonament doar ca nu imi merge netu' bine intr-o anumita zona si abonamentul l-am facut cu o luna jumate in urma pe 2 ani deci nu pot renunta
INSA exista si un DAR cum vine vorba ceea ce le-am spus si lor si am spus si mai sus ori fac sa mearga netu' calumea ori sa imi scoata din abonament cele 2 optiuni de internet pe care le am activate si sa nu le mai platesc.
acum mi-au spus ca sa astept 5 zile am primit si sms cu numar de inregistrare a resizarii il pastrez si le dau in cap cu el
eu zic in prima instanta sa merg la opc si daca nu se rezolva sa apelez la un avocat respectiv in instanta dupa care sa le cer daune,insa tot sper ca se v-a rezolva omeneste
inca astept pareri de la colegi
multumesc
  • AlexDmi

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Un prieten de-al meu a facut ceva de genul, cu orange, fix aceeasi situatie, in casa (bloc) nu avea semnal, iar in balcon avea. Si a facut un filmulet in care demonstra chestia asta, a facut scandal si pana la urma au acceptat aia sa ii inchida contractul fara sa mai plateasca penalizari. Dar tot asa, dupa batai de cap, amenintari cu procese, etc. OPC-ul nu face nimic, eventual cu ANCOM-ul poate sa faci treaba, aia ar trebui sa ii arda un pic pentru ca nu ofera servicii bune... dar ma indoiesc. Da-i inainte si succes!
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
contractul nu am cum sa il inchid pentru ca odata cu abonamentul am luat si telefon de la ei dar acum pentru asta nu o sa suport sa platesc un serviciu de care nu ma pot folosi astazi am sa sun la ei s aintreb ce s-e mai intampla si am sa verific daca mi-au inregistrat ultima sesizare
revin cu detalii pe dupamiaza
  • AlexDmi

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Pai si prietenul asta al meu a luat telefon, un iPhone 3GS cand de abia aparuse, l-a luat la abonament, deci cu o reducere destul de buna. Si tot a inchis contractul dupa 3-4 luni Smile
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Opc rezolva destule , cel putin pe mine m-a ajutat de multe ori si nu a dat gres pana in momentul de fata si sper ca nu va da (si ca nu voi mai avea nevoie) .
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
@AlexDmi - si i-au inchis abonamentul fara ai cere diferenta de bani pentru telefon?

revin cu detalii
am sunat ieri la serviciul clienti sa verific daca sesizarea mea a fost inregistrata si mi-a spus d-soara de la s.c ca da a fost inregistrata ba chiar s-a si analizat situatia urmand sa primesc un raspuns cat de curand
acum ... iar astept
  • AlexDmi

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nu i-au cerut diferenta, din cate mi-a zis mie. Dar ti-am zis, a si mediatizat foarte mult chestia, pe bloguri, pe forumuri, pe pagina lor de FB... Pe unde a putut sa ii injure, i-a injurat, vorba aia. Daca poti, fa si tu asta. O sa-l intreb azi daca il prind la munca mai multe detalii legate de chestia asta, ca nu mai tin minte nici eu exact ce pasi a urmat, si postez aici.
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am inteles si eu fac la fel ii sun de cate ori am ocazia
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am fost sunat astazi de o domnisoara de la vodafone si mi-a spus ca intradevar in zona unde am semnalat eu problema nu exista acoperire de date,intr-un cuvant nu merge netu pe telefonul mobil.
Mi-a spus ca o s ama sune in 48 de ore dupa ce v-a lua legatura cu colegii de la departamentul contracte sa vada ce s epoate face si sa m-i se dezactiveze optiunile de internet din abonament
Si de aceasta data am profitat si i-am amintit cucoanei ca vreau un raspuns oficial scris la si ca am sa merg mai departe daca nu se rezolva cat mai repede
revin cu un raspuns dupa ce ma suna
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
se pare ca nu mi-au dat nicio solutie
iar nu am fost sunat in 48 de ore si am sunat din nou la ei dupa minute de vorbit si reexplicat situatia mi-a spus domnisoara de la serviciul clienti mai subtil ca seful lor nu vrea sa imi inchida optiunea de internet ca sa nu piarda niste bani de la mine
asa ca am inaintat un mail catre ANCOM si am vorbit cu un reprezentant al acestei institutii urmancd ca zilele urmatoare sa merg la ei s adepun si o reclamatie scrisa dupa care merg si la OPC
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
mergi cu incredere la OPC. pe mine m-a ajutat. am luat, mai demult, un telefon la abonament de la "aia verzi". Dupa putin timp telefonul s-a defectat si m-am dus cu el la garantie. Dupa ce au inregistrat cererea de reparare mi-au spus ca nu au sa-mi dea un telefon in schimbul celui predat si ca oricum legea spune ca sunt obligati sa-mi dea unul spre folosire numai daca cel stricat nu se repara in 15 zile lucratoare. Dupa 3 saptamani m-am dus sa-mi dea telefonul de schimb si mi-au spus ca nu au. In urma unei sesizari la OPC acestia au fost amendati cu 5.000 RON si au primit termen 4 zile sa-mi relove problema. Nesimtitii m-au chemat chiar in a 4-a zi si mi-au dat un telefon nou
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am sa merg si la OPC daca ANCOM-ul nu rezolva nimic
oricum mi-a spus omul de la ANCOM sa merg la opc daca dupa ce fac ei ancheta nu se rezolva nimic
eu totusi sper sa le vina mintea la cap si sa-i fi speriat destul si sa ma rezolve pana sa ajung mai departe dar daca nu se rezolva am sa merg chiar si in instanta si am sa cer si despagubiri banesti.
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cred ca daca le-ai cere despagubiri i-ai lecui putin si pe ei, iar tu...
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR