Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • MarianStancu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
sunt posesorul unui vectra b 2000 z16xe...de cateva zile mi se aprinde martorul ala "masina cu cheita"...care sa fie problema ?
cum trebuie reactionat ?
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
inseamna ca s-a stocat o eroare...
cauta pe forum testul "pseudoagrafa" ca sa o citesti
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 611
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Te ajut eu cu materialul .. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Procedezi exact ca acolo apoi revii cu codurile de eroare stocate Wink
  • MarianStancu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
P1122 si P1550....astea sunt erorile !
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
P1122 Throttle Position (TP) Sensor Circuit Intermittent Low Voltage
P1550 Electronic Throttle Control Reduced Power
cred ca mai era un topic cu erorile astea... si era de vina ECU
da pana una alta ar trebui verificata pedala de acceleratie si curatata clapeta acceleratie (throttle body)
motorul face fite?
  • MarianStancu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
martorul ala nu-mi sta tot timpul aprins...doar cand se incalzeste bine motorul in rest el e stins si motorul merge normal...in schimb cand e aprins e problema cu demarajul...nu mai are masina deloc vlaga daca ii dau talpa !
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi ECU comuta pe avarie... si nu mai ai toata puterea motorului..
faptul ca se intampla tocmai la cald poate indica un contact, o lipitura la ECU
Oricum pana una alta curata "carburatorul" .. masoara cumva si indicatiile potentiometrului de la clapeta (cauta aici pe forum tutorial).. si la pedala de acceleratie poti desface capacul si sa verifici contactele (deasemenea tutoriale pe acest forum)
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
99% ECU defect,explicatia faptului ca functioneaza cind e rece :firele din interiorul ECU, care fac legatura intre mufa(mama)a calculatorului propiu, zis si placa(pbc) pe care sunt montate componentele electronice,sunt din aluminiu lipitura dintre cele doua puncte fiind facuta(in procesul de fabricatie)cu ultra sunete,aceste fire in timp, din diferite motive ,sau pur si simplu,se intrerup la unul din capete(nu cad, sau ceva de genul asta ele fiind sustinute de un gel special care pe linga protectia inpotriva coradari,etc ,etc ,are si rolul de a mentine firele pe loc preluind vibratiile.smecheria este faptul ca contactul in punctul unde se rup este ok cind calculatorul este rece,odata incalzit (el preluind caldura de la motor)firele se dilata si pierd contactul generind erorile respective deoarece prin acele fire ECU alimenteaza sau primeste semnale de la dif senzori
  • MarianStancu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca ar trebuii dat ecu jos si verificat ? se poate repara sau trebuie inlocuit ? de unde se poate achizitiona ecu asta ?
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
de reparat ,gasesti pe forum ,(nu vreau sa fie interpretat ca reclama) sa-ti bagi nasul in el nu-ti recomand este foarte fragil si-l poti strica mai rau. indicatii,fa intii proba cu un alt ecu ca sa fi 100% ca el este problema.
  • MarianStancu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
trebuie ecu de pe un motor identic cu al meu ? z16xe ? sau...?
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
da absolut.insa ca sa faci proba sint citva pasi pe care trebuie sa-i urmezi ,in functie de posibilitatile pe care le ai.prima ar fi sa inprumuti de la un prieten acelasi tip de ecu +immobilizatorul(modulul care e montat pe contact,se scoate usor si are decit o mufa cu citeva fire)si cipul din cheia de la masina de pe care ai luat sistemul)sau daca ai car pasul(codul de securitate din 4 cifre al ambelor masini)cu ajutorul OP-comului poti inperechea calculatoru inprumutat cu cheia si immobilizatorul tau,dar asta e mai complicat,trebuie sa ceri ajutorul cuiva care poate face asta.
  • MarianStancu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
mersi frumos...o sa vad cum o pot rezolva...am un prieten cu un astra g z16xe si cred ca o sa apelez la el...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR