- MarianStancu
- OP
- 14 mesaje
- din 22 Sep 2011
- Vectra 2001
- Hunedoara
MarianStancu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2011
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Gyo
- ***
- 611 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 611
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Te ajut eu cu materialul .. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Procedezi exact ca acolo apoi revii cu codurile de eroare stocate
Procedezi exact ca acolo apoi revii cu codurile de eroare stocate
- MarianStancu
- OP
- 14 mesaje
- din 22 Sep 2011
- Vectra 2001
- Hunedoara
MarianStancu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2011
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
P1122 Throttle Position (TP) Sensor Circuit Intermittent Low Voltage
P1550 Electronic Throttle Control Reduced Power
cred ca mai era un topic cu erorile astea... si era de vina ECU
da pana una alta ar trebui verificata pedala de acceleratie si curatata clapeta acceleratie (throttle body)
motorul face fite?
P1550 Electronic Throttle Control Reduced Power
cred ca mai era un topic cu erorile astea... si era de vina ECU
da pana una alta ar trebui verificata pedala de acceleratie si curatata clapeta acceleratie (throttle body)
motorul face fite?
- MarianStancu
- OP
- 14 mesaje
- din 22 Sep 2011
- Vectra 2001
- Hunedoara
MarianStancu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2011
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
poi ECU comuta pe avarie... si nu mai ai toata puterea motorului..
faptul ca se intampla tocmai la cald poate indica un contact, o lipitura la ECU
Oricum pana una alta curata "carburatorul" .. masoara cumva si indicatiile potentiometrului de la clapeta (cauta aici pe forum tutorial).. si la pedala de acceleratie poti desface capacul si sa verifici contactele (deasemenea tutoriale pe acest forum)
faptul ca se intampla tocmai la cald poate indica un contact, o lipitura la ECU
Oricum pana una alta curata "carburatorul" .. masoara cumva si indicatiile potentiometrului de la clapeta (cauta aici pe forum tutorial).. si la pedala de acceleratie poti desface capacul si sa verifici contactele (deasemenea tutoriale pe acest forum)
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
99% ECU defect,explicatia faptului ca functioneaza cind e rece :firele din interiorul ECU, care fac legatura intre mufa(mama)a calculatorului propiu, zis si placa(pbc) pe care sunt montate componentele electronice,sunt din aluminiu lipitura dintre cele doua puncte fiind facuta(in procesul de fabricatie)cu ultra sunete,aceste fire in timp, din diferite motive ,sau pur si simplu,se intrerup la unul din capete(nu cad, sau ceva de genul asta ele fiind sustinute de un gel special care pe linga protectia inpotriva coradari,etc ,etc ,are si rolul de a mentine firele pe loc preluind vibratiile.smecheria este faptul ca contactul in punctul unde se rup este ok cind calculatorul este rece,odata incalzit (el preluind caldura de la motor)firele se dilata si pierd contactul generind erorile respective deoarece prin acele fire ECU alimenteaza sau primeste semnale de la dif senzori
- MarianStancu
- OP
- 14 mesaje
- din 22 Sep 2011
- Vectra 2001
- Hunedoara
MarianStancu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2011
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
- MarianStancu
- OP
- 14 mesaje
- din 22 Sep 2011
- Vectra 2001
- Hunedoara
MarianStancu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2011
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
da absolut.insa ca sa faci proba sint citva pasi pe care trebuie sa-i urmezi ,in functie de posibilitatile pe care le ai.prima ar fi sa inprumuti de la un prieten acelasi tip de ecu +immobilizatorul(modulul care e montat pe contact,se scoate usor si are decit o mufa cu citeva fire)si cipul din cheia de la masina de pe care ai luat sistemul)sau daca ai car pasul(codul de securitate din 4 cifre al ambelor masini)cu ajutorul OP-comului poti inperechea calculatoru inprumutat cu cheia si immobilizatorul tau,dar asta e mai complicat,trebuie sa ceri ajutorul cuiva care poate face asta.
- MarianStancu
- OP
- 14 mesaje
- din 22 Sep 2011
- Vectra 2001
- Hunedoara
MarianStancu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2011
- Mesaj Privat