Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
pe scurt OPEL ASTRA G z 17 CDTI productie 2005
cind pun contactul SI IN MERS au un MIC suierat CONTINUU ca de bobina de releu in bord
acel zgomot se modifica in functie de butonul de recirculare-normal sau recirculare dar este modificare DE TONALITATE nu de putere
am zgomotul ce 2-3 luni dar nu am constatat de unde
odata cu venirea frigului
am observat ca geamurile se aburesc NON_STOp chiar daca dau de butonul de recirculare sau nu (ledul se aprinde)
mai mult INAINTE cind dadeam de butonul de recirculare se modifica si zgomotul aerului(ventilatia) dar acum am sesizat ca nu se mai simte
concluzia !
a ramas pe recirculare clapeta de la bord ?
zgomotul este de la un releu PE DUCA ?
am baterie veche de 5 ani
inca porneste dar mai greu
sa fie de la baterie-(m-as mira)- o sa fac proba cu alt acumulator
unde este acel releu-cum ajung la el ?
fiind iarna as incerca sa dau clapeta pe normal (MANUA) dar cum ?
un ajutor
va multumesc
lucian nutu


Ultima modificare făcută de lucian la Dum 22 Jan, 2012 5:57 pm
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca zici ca se aburesc geamurile ,foarte posibil sa ai clapeta de recirculare blocata sau chiar rupta(probabil se aude motorasul ca zgomot).E o problema destul de comuna la astra G,un sistem destul de prost,eu am anulat recircularea si asa nu o foloseam
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
ok
cum,ai facut
da detalii?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Dai torpedoul jos, si gasesti motorasul si tija care actioneaza clapeta! Poti sa scoti motorasul, poate merge in scurt, sau e mort, iar apoi manual reglezi clapeta fie sa traga aer din interior - caz in care se incalzeste repede dar se aburesc geamurile la greu, fie o reglezi pe exterior si trage aer de afara! Odata desfacut ai sa vezi ca nu e greu, si nu ai nevoie de indeletniciri speciale! Bafta!
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La mine clapeta era rupta,nu am stat sa o mai desfac(cum trebuie) si toate cele.Am spart sita,am scos clapeta,am lipit-o cu poxipol si prins-o cu coltari in suruburi,nu se misca nici 1mm si baga aer doar de afara.
Dar in cazul meu a fost rupta clapeta poate la tine e doar blocata
  • respected

  • Mesaje scrise: 542
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
fa-ti o parere : https://www.clubopel.com/vie...40&highlight=
e astra H, dar....
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Posibil ca motorasul tau e blocat, sau ceva, daca zici ca se aude aiurea, iar intr-un final o sa cedeze si releul ala, daca tot umbli acolo, scoate motorasul si verifica-l, desfa-l, poate mai are viata! Daca nu mai merge motorul, nu il mai pune, las-o fara, ca sa nu arzi releul, si cauta alt motoras! Din cate stiu e destul de scump, dar se mai gasesc si inlocuitoare! Bafta!
  • viorel2123

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La fel am patit eu acum 3 luni. Am demontat tot ansamblul de la torpedou, am dat clapeta afara si am vazut ca era crapata, am lipit-o cu picatura si am consolidat-o cu sarma de cupru. De atunci functioneaza bine si nu mai am nici un zgomot.
  • bangy

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2007

  • Mesaj Privat
o problema cu recircularea am si eu la astra mea. din cand in cand se aude un pacanit de la recirculare. daca pornesc recircularea nu mai face, dar, cand o opresc se aude din nou. face numai cand pornesc masina. am desfacut torpedoul si nu am observat nimic. ce sa fie oare? am inteles ca s-ar putea sa fie rotita de la motoras, care este din plastic si sa se fi mancat. ati mai patit carevea la fel? daca da cum ati rezolvat problema
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
mii de multumiri
daca dau de timp cald ma apuc de treaba
daca nu la primavara
  • Zaheyu

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
La mine se blocase pe recirculare. Nu stiam de ce de cateva zile se abureau rau geamurile. Am scos parghia din nuca de sus, de la clapeta si am lasat-o pe aer de afara. Motorasul e complet blocat, n-am reusit sa-l misc. O sa caut altul la dezmembrari. Suruburile alea 3 in care e prins ce sunt, cruce sau torx si de cat? Cred ca e sistem Behr (cleme multe la filtrul de polen). A durat 20 de minute ce am facut eu si mi-a trebuit doar torxul de la suruburile de la torpedou.
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
am dat jos torpedoul
rezultal
clapeta rupta=nu se mai poate reconditiona
zgomotul=de la motoras-cred ca gripat=am scos mufa de 12 v
asta pin in primavara
masina e bocna =nu pot face altceva
multumiri incaodata
lucianl
  • CORNELN

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2008

  • Mesaj Privat
clapeta rupta se poate reface.depinde ce este rupt. si eu am patit si am rez la un meserias.fara probleme. daca vreti aj vb
  • m-anndrei

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Clapeta reciclare aer este fisurata , rupta. Cand pui contactul motorasul se invarte in sens invers acelor de ceasornic actionand clapeta de aer in pozitia inchis reciclare aer (ADICA AERUL ESTE ASPIRAT DIN EXTERIOR) ; dupa cateva secunde motorasul ar trebui sa se opreasca (sta in tensiune cateva secunde si datorita unui circuit electronic se opreste ).
Cand apesi butonul reciclare aer, motorasul se invarte in sens invers (in sensul acelor de ceasornic) si la final se intampla situatiea descrisa mai sus, si anume motorasul sta in tensiune si dupa cateva secunde se deconecteaza.
Problema ta (ca de altfel si a multora) este aceea ca ai clapeta rupta.Clapeta si piesa de legatura dintre motoras si clapeta sunt plastic si dupa un timp cedeaza. In cele mai multe cazuri cedeaza clapeta. Daca vei gasi una sa o cumperi, dupa un timp va ajunge la fel. Daca ai vreo cunostinta care este sudor (in argon, pentru ca este nevoie de finete) se poate rezolva foarte usor; iti va confectiona el una ( o tija de inox, o gaura si apoi frezarea, sau la pila, executarea orificiului in forma de patrat necesar intrarii piesei de legatura dintre motoras si clapeta; o bucata de tabla inox de 1.5 - 2 mm avand forma clapei; se sudeaza piesele, iar peste ambele fete ale clapei se lipaste un burete de tipul celui ce se pune sub parchetul laminat).
O alta solutie este aceea de a da o gaura in clapeta si prinsa cu un surub si pe pozitia blocat aspirare aer habitaclu: dupa ce ai demontat motorasul si ai scos mufa de alimentare de la el.
Bafta.
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
m-anndrei ca deobicei la subiect
au fost de ajutor si pozele din linkul dat de coleg
fiind iarna au facut ca la tara
amblocat pe aer din exterior cu un burete gros taiat ladimensiuni
restul(nemteste) la vara
multumiri
lucian

din pacate nemteste cade
am alimentat motorasul la 12 v
dar nu se mai opreste la (cap de cursa) deci e stricat acel circuit de oprire la cap de cursa
merge continuu
asa ca ramin cu ce am facut acum
nu se merita unul nou
eventual de la dezmembrari
costuri=?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR