- lucian
- OP
- 368 mesaje
- din 29 Apr 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- tulcea
lucian
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: tulcea
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
pe scurt OPEL ASTRA G z 17 CDTI productie 2005
cind pun contactul SI IN MERS au un MIC suierat CONTINUU ca de bobina de releu in bord
acel zgomot se modifica in functie de butonul de recirculare-normal sau recirculare dar este modificare DE TONALITATE nu de putere
am zgomotul ce 2-3 luni dar nu am constatat de unde
odata cu venirea frigului
am observat ca geamurile se aburesc NON_STOp chiar daca dau de butonul de recirculare sau nu (ledul se aprinde)
mai mult INAINTE cind dadeam de butonul de recirculare se modifica si zgomotul aerului(ventilatia) dar acum am sesizat ca nu se mai simte
concluzia !
a ramas pe recirculare clapeta de la bord ?
zgomotul este de la un releu PE DUCA ?
am baterie veche de 5 ani
inca porneste dar mai greu
sa fie de la baterie-(m-as mira)- o sa fac proba cu alt acumulator
unde este acel releu-cum ajung la el ?
fiind iarna as incerca sa dau clapeta pe normal (MANUA) dar cum ?
un ajutor
va multumesc
lucian nutu
Ultima modificare făcută de lucian la Dum 22 Jan, 2012 5:57 pm
cind pun contactul SI IN MERS au un MIC suierat CONTINUU ca de bobina de releu in bord
acel zgomot se modifica in functie de butonul de recirculare-normal sau recirculare dar este modificare DE TONALITATE nu de putere
am zgomotul ce 2-3 luni dar nu am constatat de unde
odata cu venirea frigului
am observat ca geamurile se aburesc NON_STOp chiar daca dau de butonul de recirculare sau nu (ledul se aprinde)
mai mult INAINTE cind dadeam de butonul de recirculare se modifica si zgomotul aerului(ventilatia) dar acum am sesizat ca nu se mai simte
concluzia !
a ramas pe recirculare clapeta de la bord ?
zgomotul este de la un releu PE DUCA ?
am baterie veche de 5 ani
inca porneste dar mai greu
sa fie de la baterie-(m-as mira)- o sa fac proba cu alt acumulator
unde este acel releu-cum ajung la el ?
fiind iarna as incerca sa dau clapeta pe normal (MANUA) dar cum ?
un ajutor
va multumesc
lucian nutu
Ultima modificare făcută de lucian la Dum 22 Jan, 2012 5:57 pm
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- lucian
- OP
- 368 mesaje
- din 29 Apr 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- tulcea
lucian
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: tulcea
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Dai torpedoul jos, si gasesti motorasul si tija care actioneaza clapeta! Poti sa scoti motorasul, poate merge in scurt, sau e mort, iar apoi manual reglezi clapeta fie sa traga aer din interior - caz in care se incalzeste repede dar se aburesc geamurile la greu, fie o reglezi pe exterior si trage aer de afara! Odata desfacut ai sa vezi ca nu e greu, si nu ai nevoie de indeletniciri speciale! Bafta!
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- respected
- ***
- 542 mesaje
- din 13 Mai 2009
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
respected
- Mesaje scrise: 542
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2009
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Posibil ca motorasul tau e blocat, sau ceva, daca zici ca se aude aiurea, iar intr-un final o sa cedeze si releul ala, daca tot umbli acolo, scoate motorasul si verifica-l, desfa-l, poate mai are viata! Daca nu mai merge motorul, nu il mai pune, las-o fara, ca sa nu arzi releul, si cauta alt motoras! Din cate stiu e destul de scump, dar se mai gasesc si inlocuitoare! Bafta!
- viorel2123
- **
- 131 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Astra 2018
- Olt
viorel2123
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
bangy
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2007
- Mesaj Privat
o problema cu recircularea am si eu la astra mea. din cand in cand se aude un pacanit de la recirculare. daca pornesc recircularea nu mai face, dar, cand o opresc se aude din nou. face numai cand pornesc masina. am desfacut torpedoul si nu am observat nimic. ce sa fie oare? am inteles ca s-ar putea sa fie rotita de la motoras, care este din plastic si sa se fi mancat. ati mai patit carevea la fel? daca da cum ati rezolvat problema
- lucian
- OP
- 368 mesaje
- din 29 Apr 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- tulcea
lucian
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: tulcea
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Zaheyu
- **
- 173 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Rm Valcea
Zaheyu
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Rm Valcea
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
La mine se blocase pe recirculare. Nu stiam de ce de cateva zile se abureau rau geamurile. Am scos parghia din nuca de sus, de la clapeta si am lasat-o pe aer de afara. Motorasul e complet blocat, n-am reusit sa-l misc. O sa caut altul la dezmembrari. Suruburile alea 3 in care e prins ce sunt, cruce sau torx si de cat? Cred ca e sistem Behr (cleme multe la filtrul de polen). A durat 20 de minute ce am facut eu si mi-a trebuit doar torxul de la suruburile de la torpedou.
- lucian
- OP
- 368 mesaje
- din 29 Apr 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- tulcea
lucian
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: tulcea
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
CORNELN
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2008
- Mesaj Privat
m-anndrei
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
Clapeta reciclare aer este fisurata , rupta. Cand pui contactul motorasul se invarte in sens invers acelor de ceasornic actionand clapeta de aer in pozitia inchis reciclare aer (ADICA AERUL ESTE ASPIRAT DIN EXTERIOR) ; dupa cateva secunde motorasul ar trebui sa se opreasca (sta in tensiune cateva secunde si datorita unui circuit electronic se opreste ).
Cand apesi butonul reciclare aer, motorasul se invarte in sens invers (in sensul acelor de ceasornic) si la final se intampla situatiea descrisa mai sus, si anume motorasul sta in tensiune si dupa cateva secunde se deconecteaza.
Problema ta (ca de altfel si a multora) este aceea ca ai clapeta rupta.Clapeta si piesa de legatura dintre motoras si clapeta sunt plastic si dupa un timp cedeaza. In cele mai multe cazuri cedeaza clapeta. Daca vei gasi una sa o cumperi, dupa un timp va ajunge la fel. Daca ai vreo cunostinta care este sudor (in argon, pentru ca este nevoie de finete) se poate rezolva foarte usor; iti va confectiona el una ( o tija de inox, o gaura si apoi frezarea, sau la pila, executarea orificiului in forma de patrat necesar intrarii piesei de legatura dintre motoras si clapeta; o bucata de tabla inox de 1.5 - 2 mm avand forma clapei; se sudeaza piesele, iar peste ambele fete ale clapei se lipaste un burete de tipul celui ce se pune sub parchetul laminat).
O alta solutie este aceea de a da o gaura in clapeta si prinsa cu un surub si pe pozitia blocat aspirare aer habitaclu: dupa ce ai demontat motorasul si ai scos mufa de alimentare de la el.
Bafta.
Cand apesi butonul reciclare aer, motorasul se invarte in sens invers (in sensul acelor de ceasornic) si la final se intampla situatiea descrisa mai sus, si anume motorasul sta in tensiune si dupa cateva secunde se deconecteaza.
Problema ta (ca de altfel si a multora) este aceea ca ai clapeta rupta.Clapeta si piesa de legatura dintre motoras si clapeta sunt plastic si dupa un timp cedeaza. In cele mai multe cazuri cedeaza clapeta. Daca vei gasi una sa o cumperi, dupa un timp va ajunge la fel. Daca ai vreo cunostinta care este sudor (in argon, pentru ca este nevoie de finete) se poate rezolva foarte usor; iti va confectiona el una ( o tija de inox, o gaura si apoi frezarea, sau la pila, executarea orificiului in forma de patrat necesar intrarii piesei de legatura dintre motoras si clapeta; o bucata de tabla inox de 1.5 - 2 mm avand forma clapei; se sudeaza piesele, iar peste ambele fete ale clapei se lipaste un burete de tipul celui ce se pune sub parchetul laminat).
O alta solutie este aceea de a da o gaura in clapeta si prinsa cu un surub si pe pozitia blocat aspirare aer habitaclu: dupa ce ai demontat motorasul si ai scos mufa de alimentare de la el.
Bafta.
- lucian
- OP
- 368 mesaje
- din 29 Apr 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- tulcea
lucian
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: tulcea
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
m-anndrei ca deobicei la subiect
au fost de ajutor si pozele din linkul dat de coleg
fiind iarna au facut ca la tara
amblocat pe aer din exterior cu un burete gros taiat ladimensiuni
restul(nemteste) la vara
multumiri
lucian
din pacate nemteste cade
am alimentat motorasul la 12 v
dar nu se mai opreste la (cap de cursa) deci e stricat acel circuit de oprire la cap de cursa
merge continuu
asa ca ramin cu ce am facut acum
nu se merita unul nou
eventual de la dezmembrari
costuri=?
au fost de ajutor si pozele din linkul dat de coleg
fiind iarna au facut ca la tara
amblocat pe aer din exterior cu un burete gros taiat ladimensiuni
restul(nemteste) la vara
multumiri
lucian
din pacate nemteste cade
am alimentat motorasul la 12 v
dar nu se mai opreste la (cap de cursa) deci e stricat acel circuit de oprire la cap de cursa
merge continuu
asa ca ramin cu ce am facut acum
nu se merita unul nou
eventual de la dezmembrari
costuri=?