Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • katana

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Am o Vectra din 2006, motor 1.9 CDTI, 100 CP.

Vineri de dimineata, am plecat cu masina dis de dimineata inspre serviciu, si am remarcat ca intra foarte greu in viteza, trebuia putin fortata. Am crezut ca e de la temperatura de afara, erau pana in 5 grade cand am plecat, mai ales ca dupa ce a inceput sa se incalzeasca a inceput sa intre mult mai usor in viteza.
Cand am plecat inspre casa nu mai aveam nici o problema, si din nou am zis ca a fost de la temperatura, cand de o data nu am mai putut s-o bag deloc in viteza. Am oprit-o am lasat-o 10-15 minute dupa care am incercat din nou sa plec, cand a intrat iarasi fara probleme in viteza. In mers, la schimbat dintr-a-ntaia intr-a doua, a treia, pedala de ambreiaj nu revenea la pozitia normal, trebuind sa o ridic cu piciorul. Pe alocuri la plecare de pe loc, sau la schibat in a doua, motorul se tura, dar masina nu prindea viteza, ca si cand ar fi fost pe liber. Punctul culminant a fost in momentul in care cu masina bagata in viteza, cu piciorul luat de pe ambreiaj nu se misca.

Aveti cumva idee ce ar putea fi?
Sper sa nu fie discul de ambreiaj sau volanta, ca sunt destul de scumpe. Din ce am mai citit, ambreiajul ar fi hidraulic la masina asta, poate fi de acolo?

Va multumesc.
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
volanta nu. dar discul sau ambreajul sunt sigur.
problema ta e ca manopera e cea mai scumpa. deci daca tot desfaci sa schimbi discul sau rulmentul, e pacat sa nu le schimbi pe amandoua. caci va trebui sa o schimbi si pe cealalta si iar vei da manopera cea uriasa.
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
stai linistit,daca pot sa spun asta,nu e volanta de vina, la tine e discul dus si dupa cum sa raspuns si mai inaintea mea ar fi si pacat sa schimbi doar discul daca tot umbli acolo.
  • katana

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Va multumesc,

Aveti idee de un service bun in bucuresti? Eventual care sa ofere si garantie pe lucrare?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Maiandrei are un service ft bun pentru opel. se chema EDS (parca). cauta pe aici pe forum Smile
  • vasile.slavita

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2011

  • Mesaj Privat
katana a scris:Salut,

Am o Vectra din 2006, motor 1.9 CDTI, 100 CP.

Vineri de dimineata, am plecat cu masina dis de dimineata inspre serviciu, si am remarcat ca intra foarte greu in viteza, trebuia putin fortata. Am crezut ca e de la temperatura de afara, erau pana in 5 grade cand am plecat, mai ales ca dupa ce a inceput sa se incalzeasca a inceput sa intre mult mai usor in viteza.
Cand am plecat inspre casa nu mai aveam nici o problema, si din nou am zis ca a fost de la temperatura, cand de o data nu am mai putut s-o bag deloc in viteza. Am oprit-o am lasat-o 10-15 minute dupa care am incercat din nou sa plec, cand a intrat iarasi fara probleme in viteza. In mers, la schimbat dintr-a-ntaia intr-a doua, a treia, pedala de ambreiaj nu revenea la pozitia normal, trebuind sa o ridic cu piciorul. Pe alocuri la plecare de pe loc, sau la schibat in a doua, motorul se tura, dar masina nu prindea viteza, ca si cand ar fi fost pe liber. Punctul culminant a fost in momentul in care cu masina bagata in viteza, cu piciorul luat de pe ambreiaj nu se misca.

Aveti cumva idee ce ar putea fi?
Sper sa nu fie discul de ambreiaj sau volanta, ca sunt destul de scumpe. Din ce am mai citit, ambreiajul ar fi hidraulic la masina asta, poate fi de acolo?

Va multumesc.

aceiasi problema am patit-o si eu de 2 ori, cand pedala trebuia ridicata cu piciorul, dar din fericire mie inca imi intra in viteza(un pic mai greu) si masina merge bine dupa aia. Volanta nu e sigur, aceasta a fost schimbata in urma cu 30000km, dar cu siguranta e ambreajul(discul, rulmentul si cablul de ambreaj). Din cate am mai citit cand desfaci masina si in urma verificarii constati ca volanta e ok, nu e neaparat s-o schimbi.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
vasile.slavita a scris:
katana a scris:Salut,

Am o Vectra din 2006, motor 1.9 CDTI, 100 CP.

Vineri de dimineata, am plecat cu masina dis de dimineata inspre serviciu, si am remarcat ca intra foarte greu in viteza, trebuia putin fortata. Am crezut ca e de la temperatura de afara, erau pana in 5 grade cand am plecat, mai ales ca dupa ce a inceput sa se incalzeasca a inceput sa intre mult mai usor in viteza.
Cand am plecat inspre casa nu mai aveam nici o problema, si din nou am zis ca a fost de la temperatura, cand de o data nu am mai putut s-o bag deloc in viteza. Am oprit-o am lasat-o 10-15 minute dupa care am incercat din nou sa plec, cand a intrat iarasi fara probleme in viteza. In mers, la schimbat dintr-a-ntaia intr-a doua, a treia, pedala de ambreiaj nu revenea la pozitia normal, trebuind sa o ridic cu piciorul. Pe alocuri la plecare de pe loc, sau la schibat in a doua, motorul se tura, dar masina nu prindea viteza, ca si cand ar fi fost pe liber. Punctul culminant a fost in momentul in care cu masina bagata in viteza, cu piciorul luat de pe ambreiaj nu se misca.

Aveti cumva idee ce ar putea fi?
Sper sa nu fie discul de ambreiaj sau volanta, ca sunt destul de scumpe. Din ce am mai citit, ambreiajul ar fi hidraulic la masina asta, poate fi de acolo?

Va multumesc.

aceiasi problema am patit-o si eu de 2 ori, cand pedala trebuia ridicata cu piciorul, dar din fericire mie inca imi intra in viteza(un pic mai greu) si masina merge bine dupa aia. Volanta nu e sigur, aceasta a fost schimbata in urma cu 30000km, dar cu siguranta e ambreajul(discul, rulmentul si cablul de ambreaj). Din cate am mai citit cand desfaci masina si in urma verificarii constati ca volanta e ok, nu e neaparat s-o schimbi.
Volanta functioneaza in jur de 150.000km dar ,,cablu,, de ambreiaj vezi ca nu exista cum spune colegul ...este un rulment special care tine loc de furca si rulment de presiune,eu spun sa te pregatesti de ambreiaj + volanta =2800 de lei+manopera
  • katana

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2008

  • Mesaj Privat
katana a scris:Salut,

Am o Vectra din 2006, motor 1.9 CDTI, 100 CP.

Vineri de dimineata, am plecat cu masina dis de dimineata inspre serviciu, si am remarcat ca intra foarte greu in viteza, trebuia putin fortata. Am crezut ca e de la temperatura de afara, erau pana in 5 grade cand am plecat, mai ales ca dupa ce a inceput sa se incalzeasca a inceput sa intre mult mai usor in viteza.
Cand am plecat inspre casa nu mai aveam nici o problema, si din nou am zis ca a fost de la temperatura, cand de o data nu am mai putut s-o bag deloc in viteza. Am oprit-o am lasat-o 10-15 minute dupa care am incercat din nou sa plec, cand a intrat iarasi fara probleme in viteza. In mers, la schimbat dintr-a-ntaia intr-a doua, a treia, pedala de ambreiaj nu revenea la pozitia normal, trebuind sa o ridic cu piciorul. Pe alocuri la plecare de pe loc, sau la schibat in a doua, motorul se tura, dar masina nu prindea viteza, ca si cand ar fi fost pe liber. Punctul culminant a fost in momentul in care cu masina bagata in viteza, cu piciorul luat de pe ambreiaj nu se misca.

Aveti cumva idee ce ar putea fi?
Sper sa nu fie discul de ambreiaj sau volanta, ca sunt destul de scumpe. Din ce am mai citit, ambreiajul ar fi hidraulic la masina asta, poate fi de acolo?

Va multumesc.

Salut,
Scuze ca revin atat de greu, dar am avut o perioada fff incarcata
Despre Masina:
-disc ambreiaj dus
- schimbat rulment de presiune
- volanta aproape dusa, in concluzie, schimbata si aia
- cost total al operatiunii, cu tot cu schimbat ulei cutie de viteze - 4000 Ron, plus minus cateva zeci

Recomand cu caldura service-ul unde am facut aceasta operatiune, si anume EDS Service.
Baietii au fost fff profesionisti, mi-au explicat tot ce si cum, desi sunt cat se poate de pe langa acest domeniu.. Asa ca ADA mea, e cat se poate de alive and kicking.
Mai ramane sa ma intorc in service cu ea, pentru iste pb legate de elecctrica si anume, nu-mi merg semnalizatoarele de pe fata.

Va multumesc pentru toate sfaturile si va doresc un an nou cat se poate de fericit.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Bine ca ai rezolvat-o! Spor la km multi si fara evenimente!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR