katana
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am o Vectra din 2006, motor 1.9 CDTI, 100 CP.
Vineri de dimineata, am plecat cu masina dis de dimineata inspre serviciu, si am remarcat ca intra foarte greu in viteza, trebuia putin fortata. Am crezut ca e de la temperatura de afara, erau pana in 5 grade cand am plecat, mai ales ca dupa ce a inceput sa se incalzeasca a inceput sa intre mult mai usor in viteza.
Cand am plecat inspre casa nu mai aveam nici o problema, si din nou am zis ca a fost de la temperatura, cand de o data nu am mai putut s-o bag deloc in viteza. Am oprit-o am lasat-o 10-15 minute dupa care am incercat din nou sa plec, cand a intrat iarasi fara probleme in viteza. In mers, la schimbat dintr-a-ntaia intr-a doua, a treia, pedala de ambreiaj nu revenea la pozitia normal, trebuind sa o ridic cu piciorul. Pe alocuri la plecare de pe loc, sau la schibat in a doua, motorul se tura, dar masina nu prindea viteza, ca si cand ar fi fost pe liber. Punctul culminant a fost in momentul in care cu masina bagata in viteza, cu piciorul luat de pe ambreiaj nu se misca.
Aveti cumva idee ce ar putea fi?
Sper sa nu fie discul de ambreiaj sau volanta, ca sunt destul de scumpe. Din ce am mai citit, ambreiajul ar fi hidraulic la masina asta, poate fi de acolo?
Va multumesc.
Am o Vectra din 2006, motor 1.9 CDTI, 100 CP.
Vineri de dimineata, am plecat cu masina dis de dimineata inspre serviciu, si am remarcat ca intra foarte greu in viteza, trebuia putin fortata. Am crezut ca e de la temperatura de afara, erau pana in 5 grade cand am plecat, mai ales ca dupa ce a inceput sa se incalzeasca a inceput sa intre mult mai usor in viteza.
Cand am plecat inspre casa nu mai aveam nici o problema, si din nou am zis ca a fost de la temperatura, cand de o data nu am mai putut s-o bag deloc in viteza. Am oprit-o am lasat-o 10-15 minute dupa care am incercat din nou sa plec, cand a intrat iarasi fara probleme in viteza. In mers, la schimbat dintr-a-ntaia intr-a doua, a treia, pedala de ambreiaj nu revenea la pozitia normal, trebuind sa o ridic cu piciorul. Pe alocuri la plecare de pe loc, sau la schibat in a doua, motorul se tura, dar masina nu prindea viteza, ca si cand ar fi fost pe liber. Punctul culminant a fost in momentul in care cu masina bagata in viteza, cu piciorul luat de pe ambreiaj nu se misca.
Aveti cumva idee ce ar putea fi?
Sper sa nu fie discul de ambreiaj sau volanta, ca sunt destul de scumpe. Din ce am mai citit, ambreiajul ar fi hidraulic la masina asta, poate fi de acolo?
Va multumesc.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
farmasi
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2010
- Mesaj Privat
katana
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- vasile.slavita
- *
- 3 mesaje
- din 25 Oct 2011
- Vectra z19dth
- Timis
vasile.slavita
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2011
- Mesaj Privat
katana a scris:Salut,
Am o Vectra din 2006, motor 1.9 CDTI, 100 CP.
Vineri de dimineata, am plecat cu masina dis de dimineata inspre serviciu, si am remarcat ca intra foarte greu in viteza, trebuia putin fortata. Am crezut ca e de la temperatura de afara, erau pana in 5 grade cand am plecat, mai ales ca dupa ce a inceput sa se incalzeasca a inceput sa intre mult mai usor in viteza.
Cand am plecat inspre casa nu mai aveam nici o problema, si din nou am zis ca a fost de la temperatura, cand de o data nu am mai putut s-o bag deloc in viteza. Am oprit-o am lasat-o 10-15 minute dupa care am incercat din nou sa plec, cand a intrat iarasi fara probleme in viteza. In mers, la schimbat dintr-a-ntaia intr-a doua, a treia, pedala de ambreiaj nu revenea la pozitia normal, trebuind sa o ridic cu piciorul. Pe alocuri la plecare de pe loc, sau la schibat in a doua, motorul se tura, dar masina nu prindea viteza, ca si cand ar fi fost pe liber. Punctul culminant a fost in momentul in care cu masina bagata in viteza, cu piciorul luat de pe ambreiaj nu se misca.
Aveti cumva idee ce ar putea fi?
Sper sa nu fie discul de ambreiaj sau volanta, ca sunt destul de scumpe. Din ce am mai citit, ambreiajul ar fi hidraulic la masina asta, poate fi de acolo?
Va multumesc.
Am o Vectra din 2006, motor 1.9 CDTI, 100 CP.
Vineri de dimineata, am plecat cu masina dis de dimineata inspre serviciu, si am remarcat ca intra foarte greu in viteza, trebuia putin fortata. Am crezut ca e de la temperatura de afara, erau pana in 5 grade cand am plecat, mai ales ca dupa ce a inceput sa se incalzeasca a inceput sa intre mult mai usor in viteza.
Cand am plecat inspre casa nu mai aveam nici o problema, si din nou am zis ca a fost de la temperatura, cand de o data nu am mai putut s-o bag deloc in viteza. Am oprit-o am lasat-o 10-15 minute dupa care am incercat din nou sa plec, cand a intrat iarasi fara probleme in viteza. In mers, la schimbat dintr-a-ntaia intr-a doua, a treia, pedala de ambreiaj nu revenea la pozitia normal, trebuind sa o ridic cu piciorul. Pe alocuri la plecare de pe loc, sau la schibat in a doua, motorul se tura, dar masina nu prindea viteza, ca si cand ar fi fost pe liber. Punctul culminant a fost in momentul in care cu masina bagata in viteza, cu piciorul luat de pe ambreiaj nu se misca.
Aveti cumva idee ce ar putea fi?
Sper sa nu fie discul de ambreiaj sau volanta, ca sunt destul de scumpe. Din ce am mai citit, ambreiajul ar fi hidraulic la masina asta, poate fi de acolo?
Va multumesc.
aceiasi problema am patit-o si eu de 2 ori, cand pedala trebuia ridicata cu piciorul, dar din fericire mie inca imi intra in viteza(un pic mai greu) si masina merge bine dupa aia. Volanta nu e sigur, aceasta a fost schimbata in urma cu 30000km, dar cu siguranta e ambreajul(discul, rulmentul si cablul de ambreaj). Din cate am mai citit cand desfaci masina si in urma verificarii constati ca volanta e ok, nu e neaparat s-o schimbi.
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
vasile.slavita a scris:
aceiasi problema am patit-o si eu de 2 ori, cand pedala trebuia ridicata cu piciorul, dar din fericire mie inca imi intra in viteza(un pic mai greu) si masina merge bine dupa aia. Volanta nu e sigur, aceasta a fost schimbata in urma cu 30000km, dar cu siguranta e ambreajul(discul, rulmentul si cablul de ambreaj). Din cate am mai citit cand desfaci masina si in urma verificarii constati ca volanta e ok, nu e neaparat s-o schimbi.
Volanta functioneaza in jur de 150.000km dar ,,cablu,, de ambreiaj vezi ca nu exista cum spune colegul ...este un rulment special care tine loc de furca si rulment de presiune,eu spun sa te pregatesti de ambreiaj + volanta =2800 de lei+manopera
katana a scris:Salut,
Am o Vectra din 2006, motor 1.9 CDTI, 100 CP.
Vineri de dimineata, am plecat cu masina dis de dimineata inspre serviciu, si am remarcat ca intra foarte greu in viteza, trebuia putin fortata. Am crezut ca e de la temperatura de afara, erau pana in 5 grade cand am plecat, mai ales ca dupa ce a inceput sa se incalzeasca a inceput sa intre mult mai usor in viteza.
Cand am plecat inspre casa nu mai aveam nici o problema, si din nou am zis ca a fost de la temperatura, cand de o data nu am mai putut s-o bag deloc in viteza. Am oprit-o am lasat-o 10-15 minute dupa care am incercat din nou sa plec, cand a intrat iarasi fara probleme in viteza. In mers, la schimbat dintr-a-ntaia intr-a doua, a treia, pedala de ambreiaj nu revenea la pozitia normal, trebuind sa o ridic cu piciorul. Pe alocuri la plecare de pe loc, sau la schibat in a doua, motorul se tura, dar masina nu prindea viteza, ca si cand ar fi fost pe liber. Punctul culminant a fost in momentul in care cu masina bagata in viteza, cu piciorul luat de pe ambreiaj nu se misca.
Aveti cumva idee ce ar putea fi?
Sper sa nu fie discul de ambreiaj sau volanta, ca sunt destul de scumpe. Din ce am mai citit, ambreiajul ar fi hidraulic la masina asta, poate fi de acolo?
Va multumesc.
Am o Vectra din 2006, motor 1.9 CDTI, 100 CP.
Vineri de dimineata, am plecat cu masina dis de dimineata inspre serviciu, si am remarcat ca intra foarte greu in viteza, trebuia putin fortata. Am crezut ca e de la temperatura de afara, erau pana in 5 grade cand am plecat, mai ales ca dupa ce a inceput sa se incalzeasca a inceput sa intre mult mai usor in viteza.
Cand am plecat inspre casa nu mai aveam nici o problema, si din nou am zis ca a fost de la temperatura, cand de o data nu am mai putut s-o bag deloc in viteza. Am oprit-o am lasat-o 10-15 minute dupa care am incercat din nou sa plec, cand a intrat iarasi fara probleme in viteza. In mers, la schimbat dintr-a-ntaia intr-a doua, a treia, pedala de ambreiaj nu revenea la pozitia normal, trebuind sa o ridic cu piciorul. Pe alocuri la plecare de pe loc, sau la schibat in a doua, motorul se tura, dar masina nu prindea viteza, ca si cand ar fi fost pe liber. Punctul culminant a fost in momentul in care cu masina bagata in viteza, cu piciorul luat de pe ambreiaj nu se misca.
Aveti cumva idee ce ar putea fi?
Sper sa nu fie discul de ambreiaj sau volanta, ca sunt destul de scumpe. Din ce am mai citit, ambreiajul ar fi hidraulic la masina asta, poate fi de acolo?
Va multumesc.
aceiasi problema am patit-o si eu de 2 ori, cand pedala trebuia ridicata cu piciorul, dar din fericire mie inca imi intra in viteza(un pic mai greu) si masina merge bine dupa aia. Volanta nu e sigur, aceasta a fost schimbata in urma cu 30000km, dar cu siguranta e ambreajul(discul, rulmentul si cablul de ambreaj). Din cate am mai citit cand desfaci masina si in urma verificarii constati ca volanta e ok, nu e neaparat s-o schimbi.
katana
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2008
- Mesaj Privat
katana a scris:Salut,
Am o Vectra din 2006, motor 1.9 CDTI, 100 CP.
Vineri de dimineata, am plecat cu masina dis de dimineata inspre serviciu, si am remarcat ca intra foarte greu in viteza, trebuia putin fortata. Am crezut ca e de la temperatura de afara, erau pana in 5 grade cand am plecat, mai ales ca dupa ce a inceput sa se incalzeasca a inceput sa intre mult mai usor in viteza.
Cand am plecat inspre casa nu mai aveam nici o problema, si din nou am zis ca a fost de la temperatura, cand de o data nu am mai putut s-o bag deloc in viteza. Am oprit-o am lasat-o 10-15 minute dupa care am incercat din nou sa plec, cand a intrat iarasi fara probleme in viteza. In mers, la schimbat dintr-a-ntaia intr-a doua, a treia, pedala de ambreiaj nu revenea la pozitia normal, trebuind sa o ridic cu piciorul. Pe alocuri la plecare de pe loc, sau la schibat in a doua, motorul se tura, dar masina nu prindea viteza, ca si cand ar fi fost pe liber. Punctul culminant a fost in momentul in care cu masina bagata in viteza, cu piciorul luat de pe ambreiaj nu se misca.
Aveti cumva idee ce ar putea fi?
Sper sa nu fie discul de ambreiaj sau volanta, ca sunt destul de scumpe. Din ce am mai citit, ambreiajul ar fi hidraulic la masina asta, poate fi de acolo?
Va multumesc.
Am o Vectra din 2006, motor 1.9 CDTI, 100 CP.
Vineri de dimineata, am plecat cu masina dis de dimineata inspre serviciu, si am remarcat ca intra foarte greu in viteza, trebuia putin fortata. Am crezut ca e de la temperatura de afara, erau pana in 5 grade cand am plecat, mai ales ca dupa ce a inceput sa se incalzeasca a inceput sa intre mult mai usor in viteza.
Cand am plecat inspre casa nu mai aveam nici o problema, si din nou am zis ca a fost de la temperatura, cand de o data nu am mai putut s-o bag deloc in viteza. Am oprit-o am lasat-o 10-15 minute dupa care am incercat din nou sa plec, cand a intrat iarasi fara probleme in viteza. In mers, la schimbat dintr-a-ntaia intr-a doua, a treia, pedala de ambreiaj nu revenea la pozitia normal, trebuind sa o ridic cu piciorul. Pe alocuri la plecare de pe loc, sau la schibat in a doua, motorul se tura, dar masina nu prindea viteza, ca si cand ar fi fost pe liber. Punctul culminant a fost in momentul in care cu masina bagata in viteza, cu piciorul luat de pe ambreiaj nu se misca.
Aveti cumva idee ce ar putea fi?
Sper sa nu fie discul de ambreiaj sau volanta, ca sunt destul de scumpe. Din ce am mai citit, ambreiajul ar fi hidraulic la masina asta, poate fi de acolo?
Va multumesc.
Salut,
Scuze ca revin atat de greu, dar am avut o perioada fff incarcata
Despre Masina:
-disc ambreiaj dus
- schimbat rulment de presiune
- volanta aproape dusa, in concluzie, schimbata si aia
- cost total al operatiunii, cu tot cu schimbat ulei cutie de viteze - 4000 Ron, plus minus cateva zeci
Recomand cu caldura service-ul unde am facut aceasta operatiune, si anume EDS Service.
Baietii au fost fff profesionisti, mi-au explicat tot ce si cum, desi sunt cat se poate de pe langa acest domeniu.. Asa ca ADA mea, e cat se poate de alive and kicking.
Mai ramane sa ma intorc in service cu ea, pentru iste pb legate de elecctrica si anume, nu-mi merg semnalizatoarele de pe fata.
Va multumesc pentru toate sfaturile si va doresc un an nou cat se poate de fericit.
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat