- marius197536
- OP
- 11 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Agila 2001 z10xe
- Prahova
marius197536
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am mai citit postari, dar peste tot se vorbeste de intreruperi si aprinderea unor leduri la bord, ceea ce la mine nu este cazul. Va multumesc
Ultima modificare făcută de marius197536 la Dum 30 Jan, 2011 1:06 am
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- marius197536
- OP
- 11 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Agila 2001 z10xe
- Prahova
marius197536
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Daca ar fi fost neetans circuitul de admisie aer s-ar fi explicat si eventualele trepidatii ale motorului
cat si functionarea greoaie a franei dar nu mai vad legatura cu farurile.
Poate ca functionarea defectuasa (provocata de deranjamentele electrice) a ABS-ului intareste frana.
Sa vedem si parerile celorlalti forumisti.
zazamounk
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
- marius197536
- OP
- 11 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Agila 2001 z10xe
- Prahova
marius197536
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
- marius197536
- OP
- 11 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Agila 2001 z10xe
- Prahova
marius197536
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
zazamounk
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
l-am schimbat la vlavi la autogara...
problema e ca nu se mai infige ea cum era la incept cad am luat-o...
si se aude si distributia ca la diesel........ma gandeam sa o schimb....am 148 de mii km...
dar astept sa se faca cald afara sa umblu pe la trotle un pic...
ca am citit pe acia si s-ar putea sa fie si de la ala...
- marius197536
- OP
- 11 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Agila 2001 z10xe
- Prahova
marius197536
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
l-am schimbat la vlavi la autogara...
problema e ca nu se mai infige ea cum era la incept cad am luat-o...
si se aude si distributia ca la diesel........ma gandeam sa o schimb....am 148 de mii km...
dar astept sa se faca cald afara sa umblu pe la trotle un pic...
ca am citit pe acia si s-ar putea sa fie si de la ala...
Da sunt deficitare la acest capitol. Trebuie curatat in interiorul egr, deci nu numai ceea ce e in dreapta. In spatele motorului spre habitacul se intinde egr, el incepe pe dreapta motorului si continua pana in spatele lui, printr-o tevuta, unde se termina intr-o camera de plastic, se recircula pe aici gazele evacuate. La mine teava aceea era plina de funingine si mizerie, la fel si camera. de plastic, prinsa in niste cleme de plastic. Asa ca trebuie data jos aceasta camera si curatata tevuta care vine de la egr. Repet cum ti-am scris si pe mail trebuie un specialist. Si eu tot acolo l-am schimbat cand am avut primele probleme, mai mult ca sigur degeaba,dar in vara cand am facut distributia mi-a umblat si la aceasta camera unde era o funingine ca la o soba abia mai rasufla egr pe acolo, da, pana nu cureti camera de recirculare si tevuta tot o sa ai probleme. De asemenea s-ar putea sa fie si de la distributie. Mie mi-a picat o supapapa de evacuare la motor in timp ce faceam distributia, dar tipul care e priceput a observat imediat si a facut-o. Merge perfect acum. Pe testar nu-ti da nimic?
Am uitat sa-ti spun, deasupra camerei de plastic se afla si Throttle asta, sau motorasul pas cu pas probabil ca si el e plin de funingine si trebuie curatat. Practic daca iti umbla la distributie trebuie curatat cam tot motorul desupra, si in interior, canalele de ungere care fac legatura baia de ulei-pistoane sunt infundate mai mult ca sigur, egr, motorasul pas cu pas care are in interior niste firisoare de carbon, ce trebuiesc curatate cu o periuta fina ca altfel se pot distruge. De asta trebuie cineva care are rabdare si se pricepe. Eu am stat pentru toate astea cam 2 saptamani, dar acum este ok.
Verifica insa si debitmetru ca si asta e pacatos.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Incepe cu ce este mai ieftin si oricum trebuie facut, curatat aia-aia si piese de proba, cauta la intalnirile clubului motorizari asemanatoare, de obicei sunt cooperanti.
Pe EGR ai dat foarte mult chiar daca este Pierburg si asta pica greu, merita curatat.
zazamounk
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
Incepe cu ce este mai ieftin si oricum trebuie facut, curatat aia-aia si piese de proba, cauta la intalnirile clubului motorizari asemanatoare, de obicei sunt cooperanti.
Pe EGR ai dat foarte mult chiar daca este Pierburg si asta pica greu, merita curatat.
stiu ca ai dreptate cu curatatul....dar eu l-am curatat odata si dupa o sapt a inceput sa faca la fel.....si cand m-am dus iar la service mi-a spus ca e de la partea electrica a egr-ului...si m-am decis sa-l cumpar mai bine nou decat sa mi-l faca si sa pice iar....
cat despre trottle mi-e cam fricuta sa mi-l desfac singur......dar o sa o fac si pe asta pana la urma....asta urmand instructiunile pe care le-am citit de la tine dupa forum.....
acum astept sa vina caldura ca sa ma pot apuca de el....
ms ...
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
rlacika
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
Nu cumva a stat cu botul catre directia vantului si ti-a umplut conducta de aspiratie cu zapada? Zapada care s-a topit dupa ce ai pornit motorul si sub porma de picuri de apa a ajuns pe senzorul volumetric? Da jos capacul filtrului de aer si daca acolo gasesti si ceva apa pe partea de aspiratie, mai mult ca sigur asa s-a intamplat.
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=cheder
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat