- marius197536
- OP
- 11 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Agila 2001 z10xe
- Prahova
marius197536
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
Imi cer scuze ca scriu si aici dar sunt incepator si acum am vazut sectiune agila. Am scris si la Probleme tehnice. Scuze din nou. Am si eu nevoie de ajutor. Am un opel agila 2001 cu motor de 1000 in 12v si 167000 km. De vreo 3 luni mi-a aparut o problema, cam de 3-4 ori, in acest interval ,in mers motorul isi pierdea din putere, mergea mai greu si mergea in hopuri masina de parca erau numai hopuri si dealuri pe drum, desi nu era cazul, daca turam la peste 4000 mersul in hopuri disparea, dar parca era impiedicata. La bord nu s-a aprins nici un led. Apelez la agilisti sa ma ajute. La service mi s-a spus ca poate sunt bujiile, le-am schimbat cu ceea ce s-a recomandat aici pe site acele Bosh fld....., ca poate e apa in benzina si trebuie demontat rezervorul si verificat, inca nu am ajuns la aceasta faza sau este dus un piston, dar nu cred ca nu a mai facut vreo cateva saptamani, iar acum a inceput sa mearga in hopuri din nou. Mentionez ca si la pornire parca cateodata da sa se intrerupa, iar turometru oscileaza destul de bine intre 1 si cam un sfert sub 1. Sa fie gunoaiele din benzina? Pompa de benzina?
Am mai citit postari, dar peste tot se vorbeste de intreruperi si aprinderea unor leduri la bord, ceea ce la mine nu este cazul. Va multumesc
Ultima modificare făcută de marius197536 la Dum 30 Jan, 2011 1:06 am
Am mai citit postari, dar peste tot se vorbeste de intreruperi si aprinderea unor leduri la bord, ceea ce la mine nu este cazul. Va multumesc
Ultima modificare făcută de marius197536 la Dum 30 Jan, 2011 1:06 am
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Invata-ti masina si nu apleca urechea la "specialisti" care nu stiu decat Dacia berlina. Ma mir cum de incerci orice altceva inainte de diagnoza. Macar fa-o si tu prin metoda descrisa, a pedalelor sau "pseudo agrafa". Trebuie sa mai cauti si sa te documentezi daca vrei sa nu cheltuiesti cat sa-ti iei inca una. Incearca sa folosesti functia "Cauta" inainte de a mai deschide orice alt topic. Succes.
- marius197536
- OP
- 11 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Agila 2001 z10xe
- Prahova
marius197536
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
Revin cu aceiasi problema , am fost la 3 testere diferite, rezultatul este negativ, aparent masina nu are nimic care sa iasa la testere, inclusiv la cel cu pedalele nu clipeste nici macar un led la bord, mai nou am observat ca in momentul in care motorul trepideaza pedala de frana isi pierde servo, ca atunci cand masina nu este pornita, iar farurile isi pierd si ele din putere, copiind parca trepidatiile motorului. Sa fie ceva pe partea electrica si daca da unde si ce sa controlez? Multumesc.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Nu prea vad legatura directa intre servofrana si deranjamentele electrice.
Daca ar fi fost neetans circuitul de admisie aer s-ar fi explicat si eventualele trepidatii ale motorului
cat si functionarea greoaie a franei dar nu mai vad legatura cu farurile.
Poate ca functionarea defectuasa (provocata de deranjamentele electrice) a ABS-ului intareste frana.
Sa vedem si parerile celorlalti forumisti.
Daca ar fi fost neetans circuitul de admisie aer s-ar fi explicat si eventualele trepidatii ale motorului
cat si functionarea greoaie a franei dar nu mai vad legatura cu farurile.
Poate ca functionarea defectuasa (provocata de deranjamentele electrice) a ABS-ului intareste frana.
Sa vedem si parerile celorlalti forumisti.
zazamounk
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
- marius197536
- OP
- 11 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Agila 2001 z10xe
- Prahova
marius197536
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
- marius197536
- OP
- 11 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Agila 2001 z10xe
- Prahova
marius197536
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
zazamounk
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
de la EGR nu are cum sa fie ca l-am schimbat acum o luna...si l-am cumparat nou....750 am dat pe el......aceeasi firma care era pe masina...
l-am schimbat la vlavi la autogara...
problema e ca nu se mai infige ea cum era la incept cad am luat-o...
si se aude si distributia ca la diesel........ma gandeam sa o schimb....am 148 de mii km...
dar astept sa se faca cald afara sa umblu pe la trotle un pic...
ca am citit pe acia si s-ar putea sa fie si de la ala...
l-am schimbat la vlavi la autogara...
problema e ca nu se mai infige ea cum era la incept cad am luat-o...
si se aude si distributia ca la diesel........ma gandeam sa o schimb....am 148 de mii km...
dar astept sa se faca cald afara sa umblu pe la trotle un pic...
ca am citit pe acia si s-ar putea sa fie si de la ala...
- marius197536
- OP
- 11 mesaje
- din 27 Dec 2010
- Agila 2001 z10xe
- Prahova
marius197536
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
zazamounk a scris:de la EGR nu are cum sa fie ca l-am schimbat acum o luna...si l-am cumparat nou....750 am dat pe el......aceeasi firma care era pe masina...
l-am schimbat la vlavi la autogara...
problema e ca nu se mai infige ea cum era la incept cad am luat-o...
si se aude si distributia ca la diesel........ma gandeam sa o schimb....am 148 de mii km...
dar astept sa se faca cald afara sa umblu pe la trotle un pic...
ca am citit pe acia si s-ar putea sa fie si de la ala...
l-am schimbat la vlavi la autogara...
problema e ca nu se mai infige ea cum era la incept cad am luat-o...
si se aude si distributia ca la diesel........ma gandeam sa o schimb....am 148 de mii km...
dar astept sa se faca cald afara sa umblu pe la trotle un pic...
ca am citit pe acia si s-ar putea sa fie si de la ala...
Da sunt deficitare la acest capitol. Trebuie curatat in interiorul egr, deci nu numai ceea ce e in dreapta. In spatele motorului spre habitacul se intinde egr, el incepe pe dreapta motorului si continua pana in spatele lui, printr-o tevuta, unde se termina intr-o camera de plastic, se recircula pe aici gazele evacuate. La mine teava aceea era plina de funingine si mizerie, la fel si camera. de plastic, prinsa in niste cleme de plastic. Asa ca trebuie data jos aceasta camera si curatata tevuta care vine de la egr. Repet cum ti-am scris si pe mail trebuie un specialist. Si eu tot acolo l-am schimbat cand am avut primele probleme, mai mult ca sigur degeaba,dar in vara cand am facut distributia mi-a umblat si la aceasta camera unde era o funingine ca la o soba abia mai rasufla egr pe acolo, da, pana nu cureti camera de recirculare si tevuta tot o sa ai probleme. De asemenea s-ar putea sa fie si de la distributie. Mie mi-a picat o supapapa de evacuare la motor in timp ce faceam distributia, dar tipul care e priceput a observat imediat si a facut-o. Merge perfect acum. Pe testar nu-ti da nimic?
Am uitat sa-ti spun, deasupra camerei de plastic se afla si Throttle asta, sau motorasul pas cu pas probabil ca si el e plin de funingine si trebuie curatat. Practic daca iti umbla la distributie trebuie curatat cam tot motorul desupra, si in interior, canalele de ungere care fac legatura baia de ulei-pistoane sunt infundate mai mult ca sigur, egr, motorasul pas cu pas care are in interior niste firisoare de carbon, ce trebuiesc curatate cu o periuta fina ca altfel se pot distruge. De asta trebuie cineva care are rabdare si se pricepe. Eu am stat pentru toate astea cam 2 saptamani, dar acum este ok.
Verifica insa si debitmetru ca si asta e pacatos.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca reactioneaza greu la accelerare, adica se 'gandeste' 1-2 sec curata throttle si fa proba cu alt debitmetru. Proba la debitmetru e simplu, scoti mufa si vezi daca trage mai bine dar cel mai sigur pus altul de proba.
Incepe cu ce este mai ieftin si oricum trebuie facut, curatat aia-aia si piese de proba, cauta la intalnirile clubului motorizari asemanatoare, de obicei sunt cooperanti.
Pe EGR ai dat foarte mult chiar daca este Pierburg si asta pica greu, merita curatat.
Incepe cu ce este mai ieftin si oricum trebuie facut, curatat aia-aia si piese de proba, cauta la intalnirile clubului motorizari asemanatoare, de obicei sunt cooperanti.
Pe EGR ai dat foarte mult chiar daca este Pierburg si asta pica greu, merita curatat.
zazamounk
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Daca reactioneaza greu la accelerare, adica se 'gandeste' 1-2 sec curata throttle si fa proba cu alt debitmetru. Proba la debitmetru e simplu, scoti mufa si vezi daca trage mai bine dar cel mai sigur pus altul de proba.
Incepe cu ce este mai ieftin si oricum trebuie facut, curatat aia-aia si piese de proba, cauta la intalnirile clubului motorizari asemanatoare, de obicei sunt cooperanti.
Pe EGR ai dat foarte mult chiar daca este Pierburg si asta pica greu, merita curatat.
Incepe cu ce este mai ieftin si oricum trebuie facut, curatat aia-aia si piese de proba, cauta la intalnirile clubului motorizari asemanatoare, de obicei sunt cooperanti.
Pe EGR ai dat foarte mult chiar daca este Pierburg si asta pica greu, merita curatat.
stiu ca ai dreptate cu curatatul....dar eu l-am curatat odata si dupa o sapt a inceput sa faca la fel.....si cand m-am dus iar la service mi-a spus ca e de la partea electrica a egr-ului...si m-am decis sa-l cumpar mai bine nou decat sa mi-l faca si sa pice iar....
cat despre trottle mi-e cam fricuta sa mi-l desfac singur......dar o sa o fac si pe asta pana la urma....asta urmand instructiunile pe care le-am citit de la tine dupa forum.....
acum astept sa vina caldura ca sa ma pot apuca de el....
ms ...
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
salut domnilor ,de doua zile dupa furtuna de zapada am pornit masina apornit bine porneste bine si acum dar dupa ce am parcurs vreo 10 km ainceput sa piarda din putere nu mai raspundea bine la acceleratie si cam trepida motorul ,dupa alti 100km a inceput sa se mai amelioreze putin simtoma asta dar relantiul nu mai revine la 800 ci sta la 1100 cum statea inainte cateva secunde sau 1 minut la pornire dimineata .Ce credeti ca ar putea fi? Multumesc.
rlacika
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
[quote="VALI 78"]salut domnilor ,de doua zile dupa furtuna de zapada ...[quote]
Nu cumva a stat cu botul catre directia vantului si ti-a umplut conducta de aspiratie cu zapada? Zapada care s-a topit dupa ce ai pornit motorul si sub porma de picuri de apa a ajuns pe senzorul volumetric? Da jos capacul filtrului de aer si daca acolo gasesti si ceva apa pe partea de aspiratie, mai mult ca sigur asa s-a intamplat.
Nu cumva a stat cu botul catre directia vantului si ti-a umplut conducta de aspiratie cu zapada? Zapada care s-a topit dupa ce ai pornit motorul si sub porma de picuri de apa a ajuns pe senzorul volumetric? Da jos capacul filtrului de aer si daca acolo gasesti si ceva apa pe partea de aspiratie, mai mult ca sigur asa s-a intamplat.
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
A intrat zapada mai mult ca sigur, abia din 2003 au pus chederul 'minune'. Vezi discutia si comanda unul.
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=cheder
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=cheder
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
zapada a intrat domnule DAN era toata zona filtrului de aer era plina de zapada am dat -o usor dar nu chiar pe toata de teama sa nu misc vreo mufa ceva dar a inceput sa aiba simtomaele nu imediat cum am pornit ci dupa vreo 10 km .acum relantiul ba este la 7-800 ba la 1100 si cand calc accelerata intai tremura si abia apoi se tureaza bineinteles nu ca inainte de atunci am facut vreo 300 de km si nici un semn de ameliorare ce ma sfatuiti sa fac,chederul de la capota il are asa am cumparato.multumesc frumos
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
scuze dar revin cu noi informatii despre problema la masina mea , astazi iam facut si diagnoza sa vad daca este stocate si ceva coduri de eroare si sint cateva despre care o sa scriu in topincul adecvat dar aici vreau sa va spun ca am schimbat si bujiile astazi si surpriza in locasul de la bujiile 3 si 4 era destul de multa apa sigur de la zapada acum astept sa vad rezultatul maine cu un drum de 150 km.credeti ca si apa aceia poate sa produca acesta problema domnule DAN .
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
multumesc domnule Dan pentru suport am schimbat bujiile ,am scos apa de acolo si incet incet masina si-a revenit dar am obsservat ca daca afara este mai frig de -10-12 grade relantiul sta cm pe la 1100 daca sa mai incalzit si-a revenit ,este normal sau este o problema cu ceva [ex.debitmetru].Mai ramane cand se va mai incalzi o sa curat si egr.