B.Andrei
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2012
- Mesaj Privat
salut. am cumparat recent un opel vectra gts din 10.2003 cu un motor pe benzina de 2200cm.
Sunt foarte multumit de masina,de motor s de tinuta de drum,dar am o mik problema sper eu..
Knd il pornesc la rece nu se manifesta dar dupa ce plec relantiul imi scade s urca brusc pana la nivelul normal de 800rpm,knd stau la semafor tot asa face s dupa 3 secunde isi revine,mi s-a intamplat la drum lun knd aveam 100 km/h sa o scot din viteza s sa imi scada relantiul brusc pana s-a oprit motorul.m-am speriat pentru ca nu este norma mai ales in mers,curbe si tot asa, am fost la tester s mi-a spus k e posibil sa fie un fir intrerupt la consola volanului sau ceva de genul pentru ca sigur nu stia,tipic romanesc:(
Va rog daca ma puteti ajuta sa rezolv aceasta problema pentru ca nu cred k nici masinii ii face bn acest tremurat s oprit,va multumesc mult rabdarea voastra.
Sunt foarte multumit de masina,de motor s de tinuta de drum,dar am o mik problema sper eu..
Knd il pornesc la rece nu se manifesta dar dupa ce plec relantiul imi scade s urca brusc pana la nivelul normal de 800rpm,knd stau la semafor tot asa face s dupa 3 secunde isi revine,mi s-a intamplat la drum lun knd aveam 100 km/h sa o scot din viteza s sa imi scada relantiul brusc pana s-a oprit motorul.m-am speriat pentru ca nu este norma mai ales in mers,curbe si tot asa, am fost la tester s mi-a spus k e posibil sa fie un fir intrerupt la consola volanului sau ceva de genul pentru ca sigur nu stia,tipic romanesc:(
Va rog daca ma puteti ajuta sa rezolv aceasta problema pentru ca nu cred k nici masinii ii face bn acest tremurat s oprit,va multumesc mult rabdarea voastra.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- djkilla
- **
- 281 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Teleorman
djkilla
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
B.Andrei
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2012
- Mesaj Privat
B.Andrei
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
De fapt nu exista motoras pas cu pas dedicat sau vreo valva de relanti, pur si simplu relanti-ul este reglat tot prin intermediul clapetei de acceleratie si a motorasului ce o comanda. Aceeasi discutie apare si la Z18XE, de obicei este vorba de mizerie acumulata la nivelul clapetei iar senzorul de pozitie al clapetei da informatii eronate despre pozitia acesteia - acesta este cel mai fericit caz. Alte cauze pot fi o valva EGR "lenesa", aer fals sau pur si simplu lipsa de aer (filtru de aer imbacsit).