astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
In primul rand merge doar pe masini electrice,care multi dintre noi deja nu si le permit in stadiul in care sunt momentan,dapai cu o a semenea configuratie.Si sa mai punem ca nu sunt nici fiabile momentan.
In domeniul industriei masinilor total electrice mai avem de evoluat.
Zicea in articol de S.U.V cu suspensie variabila.Gandestete ca in munti nu ai de unde sa iei curent in caz ca ramai fara.
Deci pana la optimizarea lor mai avem de asteptat.
In domeniul industriei masinilor total electrice mai avem de evoluat.
Zicea in articol de S.U.V cu suspensie variabila.Gandestete ca in munti nu ai de unde sa iei curent in caz ca ramai fara.
Deci pana la optimizarea lor mai avem de asteptat.
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
ideea era ca tractiunea se face direct la roata fara planetare sau cutii de viteze...
ceea ce e un lucru bun deoarece stie toata lumea ca orice intervine intre un motor si un dispozitiv care se roteste (roata) poate aduce frecari si pierderi de randament
acum alimentarea unui astfel de sistem cu electricitate poate fi facuta si cu motoare termice (in caz ca se consuma bateriile porneste un motor termic care printr-un alternator incarca bateria si masina devine astfel hibrida)
pretul prohibitiv al masinilor electrice nu vine de la motoarele electrice ci mai degraba de la bateriile necesare si sistemul de incarcare al acestora...
ideea in sine nu e noua insa probabil s-a avansat destul incat sa se poata trece la o oarecare productie de serie...
ceea ce e un lucru bun deoarece stie toata lumea ca orice intervine intre un motor si un dispozitiv care se roteste (roata) poate aduce frecari si pierderi de randament
acum alimentarea unui astfel de sistem cu electricitate poate fi facuta si cu motoare termice (in caz ca se consuma bateriile porneste un motor termic care printr-un alternator incarca bateria si masina devine astfel hibrida)
pretul prohibitiv al masinilor electrice nu vine de la motoarele electrice ci mai degraba de la bateriile necesare si sistemul de incarcare al acestora...
ideea in sine nu e noua insa probabil s-a avansat destul incat sa se poata trece la o oarecare productie de serie...
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
Pai nu s-au epuizat toate variantele si deja exista la unele trenuri si trolee dar nu au tot sistemul de amortizare si frana electrica cu sens regenerativ integrate.Cat despre masina electrica problema inca persista la inmagazinarea curentului adica bateria deoarece pentru o productie de serie trebuie sa fie ieftina si fiabila/rezistenta.
Poate asta ar putea fi o solutie: http://nucredetzi.ablog.ro/...tml#axzz1kgrLTMeS
Poate asta ar putea fi o solutie: http://nucredetzi.ablog.ro/...tml#axzz1kgrLTMeS
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
SUPERDRAGOS a scris:Prostii..Uite roti aici..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w_F7QrR4Ur8[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w_F7QrR4Ur8[/youtube]
Foarte tare...era si mai tare daca de puteau misca axele individual astfel ca sa stea in 3 roti la nevoie.
In fine o sa fiu un pic off si o sa spun ca ma gandesc de ceva timp de ce nu apare automobilul modular,adica sa se poata crea-desface pe module in functie de nevoi.
EX:am nevoie de furgoneta,atasez modul furgoneta(bena+transmisie+roti),modulul de baza avind doar roti fata si cabina de o pers.,apoi daca e nevoie atasez modul pt inca 2 pers sau 3 si tot asa .
In acest fel nu am mai cara dupa noi majoritatea autoturismul gol inutil.
Cred ca s-ar face economie si ar scadea si poluarea.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
daca s-ar face asa ceva nici un vreau sa ma gandesc ce pret ar avea...
hai sa fim seriosi, chestia asta e pentru teren accidentat
eu nu ma vad ducandu-ma la munca cu asa ceva ci mai degraba cu buburuza de la Michelin...
SUPERDRAGOS a scris:Prostii..Uite roti aici..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w_F7QrR4Ur8[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w_F7QrR4Ur8[/youtube]
hai sa fim seriosi, chestia asta e pentru teren accidentat
eu nu ma vad ducandu-ma la munca cu asa ceva ci mai degraba cu buburuza de la Michelin...