- 0va
- OP
- 864 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Sa incep cu inceputul....
Am trecut de al monopunct la multipunct....inainte de toate am dus chiuloasa la rectificat, curatat si schimbat simeringuri supape deci am luat-o inapoi aproape ca noua....
Zis si facut...m-am apucat de montat....dupa ce am terminat de montat i-am dat cheie....a pornit dupa cateva invarteli...totul bine pana aici
Dupa toate cele am schimbat si pompa de benzina cu una mai poteta...dar problema e ca nu prea reusesc sa dibuiesc furtunele de vacuum si am un consum exagerat de mare, pufaie pe toba, mananca ulei cu nemiluita, la relanti tremura chiar daca sta undeva la 800-850rpm si de cateva zile incoace si moare in mers dupa ce o las pe liber.....distributia e pusa la punct....la rece merge bine dar dupa ce se incalzeste o apuca dracii....imi da cu fum....
Si o chestie foarte ciudata e ca am pus op-com-ul si imi arata niste valori de am dat pe spate.....bun asta dupa ce am schimbat si ecu bineinteles si la celalalt aveam immo iar la actualul nu, dar pe op-com imi dadea eroare de immo, am scos mufa de la immo sa vad daca e vreo schimbare si nimic...Sincer ma cam doare capul deja cate batai de cap am cu ea....dar nu o las ca vreau sa simt cum trebe cei 101 cai de la 8v....
Acum mai am o intrebare....stiu ca la x16sz,szr sau c16nz mai apare o problema....si anume isi face joc pana de la fulia de vibrochen....acum mai am cateodata un sunet metalic la relanti ...dar fiind instabil nu imi dau seama...si nu am nimic destrans sau protectia de la galerie destransa sa sune asa aiurea. A...mi-am mai adus aminte ceva...da niste aburi pe toba de nu e adevarat!in spatele meu se formeaza ceata si nu numai cu motorul rece , ci si cu el cald! Si nu...nu pierd antigel!
Si mai am o rugaminte....daca vede vreun posesor de C16SE il rog foarte mult sa ma ajute cu cateva poze la motorul personal sa imi fac o idee cu furtunele de vacuum. Mi-am dat seama ca nu am circuit inchis la vacuum ca nu mai merge recircularea si stiu ca vara asta chiar am facut-o sa mearga ...era un furtun scos....
In fine....maine merg sa ii fac un test de compresie scurt sa vad cum stau, si sper sa iasa ok ca pe "prafu"asta nu imi arde sa desfac iarasi motorul, si pe langa asta mai incerc o data op-com-ul sa vad ce valori imi da.....
P.S.: ca si completare....aseara printre altele m-am intalnit cu CristianTM si din bunavointa dumnealui am incercat varianta mai noua de tester(imi scapa numele acum) si merge si pt astra F dar nu da valori decat daca este de prin 96-97 ECU
Voi lua toate parerile in considerare...bune sau rele....
Ca si precizare....motorul a fost un X16SZR inainte si aveam cam aceleasi probleme ca si acum.....deci eu unul banui ca ar fi o problema cu blocul....
P.P.S.: bujiile sunt noi...luate dupa codul dat de autodata...si nu alte variante...si mi le ineaca in benzina...le-am scos de vreo 2 ori pana acu sa le sterg.
cam astea ar fi problemele mele pana acum.....daca are cineva si o vaga idee e binevenita!
"Succesuri"
Am trecut de al monopunct la multipunct....inainte de toate am dus chiuloasa la rectificat, curatat si schimbat simeringuri supape deci am luat-o inapoi aproape ca noua....
Zis si facut...m-am apucat de montat....dupa ce am terminat de montat i-am dat cheie....a pornit dupa cateva invarteli...totul bine pana aici
Dupa toate cele am schimbat si pompa de benzina cu una mai poteta...dar problema e ca nu prea reusesc sa dibuiesc furtunele de vacuum si am un consum exagerat de mare, pufaie pe toba, mananca ulei cu nemiluita, la relanti tremura chiar daca sta undeva la 800-850rpm si de cateva zile incoace si moare in mers dupa ce o las pe liber.....distributia e pusa la punct....la rece merge bine dar dupa ce se incalzeste o apuca dracii....imi da cu fum....
Si o chestie foarte ciudata e ca am pus op-com-ul si imi arata niste valori de am dat pe spate.....bun asta dupa ce am schimbat si ecu bineinteles si la celalalt aveam immo iar la actualul nu, dar pe op-com imi dadea eroare de immo, am scos mufa de la immo sa vad daca e vreo schimbare si nimic...Sincer ma cam doare capul deja cate batai de cap am cu ea....dar nu o las ca vreau sa simt cum trebe cei 101 cai de la 8v....
Acum mai am o intrebare....stiu ca la x16sz,szr sau c16nz mai apare o problema....si anume isi face joc pana de la fulia de vibrochen....acum mai am cateodata un sunet metalic la relanti ...dar fiind instabil nu imi dau seama...si nu am nimic destrans sau protectia de la galerie destransa sa sune asa aiurea. A...mi-am mai adus aminte ceva...da niste aburi pe toba de nu e adevarat!in spatele meu se formeaza ceata si nu numai cu motorul rece , ci si cu el cald! Si nu...nu pierd antigel!
Si mai am o rugaminte....daca vede vreun posesor de C16SE il rog foarte mult sa ma ajute cu cateva poze la motorul personal sa imi fac o idee cu furtunele de vacuum. Mi-am dat seama ca nu am circuit inchis la vacuum ca nu mai merge recircularea si stiu ca vara asta chiar am facut-o sa mearga ...era un furtun scos....
In fine....maine merg sa ii fac un test de compresie scurt sa vad cum stau, si sper sa iasa ok ca pe "prafu"asta nu imi arde sa desfac iarasi motorul, si pe langa asta mai incerc o data op-com-ul sa vad ce valori imi da.....
P.S.: ca si completare....aseara printre altele m-am intalnit cu CristianTM si din bunavointa dumnealui am incercat varianta mai noua de tester(imi scapa numele acum) si merge si pt astra F dar nu da valori decat daca este de prin 96-97 ECU
Voi lua toate parerile in considerare...bune sau rele....
Ca si precizare....motorul a fost un X16SZR inainte si aveam cam aceleasi probleme ca si acum.....deci eu unul banui ca ar fi o problema cu blocul....
P.P.S.: bujiile sunt noi...luate dupa codul dat de autodata...si nu alte variante...si mi le ineaca in benzina...le-am scos de vreo 2 ori pana acu sa le sterg.
cam astea ar fi problemele mele pana acum.....daca are cineva si o vaga idee e binevenita!
"Succesuri"
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
0va a scris:P.S.: ca si completare....aseara printre altele m-am intalnit cu CristianTM si din bunavointa dumnealui am incercat varianta mai noua de tester(imi scapa numele acum) si merge si pt astra F dar nu da valori decat daca este de prin 96-97 ECU
Voi lua toate parerile in considerare...bune sau rele....
Voi lua toate parerile in considerare...bune sau rele....
Tech2.
Cat despre problema... nasol.
- 0va
- OP
- 864 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Rezultate dupa testul de compresie:
Cilindrul 1: 12,5
Cilindrul 2: 11,5
Cilindrul 3: 13
Cilindrul 4: 12,5
rezumat: in Ianuarie urmeaza schimbarea distributiei, si in acelasi timp chiuloasa va mai suferi un pic....si anume atentie MARITA, eventual schimbate ceva supape daca e cazul.
Si acum mai am o intrebare: daca scot mufa de la sonda lambda ar trebui sa se simta vreo schimbare?
Cilindrul 1: 12,5
Cilindrul 2: 11,5
Cilindrul 3: 13
Cilindrul 4: 12,5
rezumat: in Ianuarie urmeaza schimbarea distributiei, si in acelasi timp chiuloasa va mai suferi un pic....si anume atentie MARITA, eventual schimbate ceva supape daca e cazul.
Si acum mai am o intrebare: daca scot mufa de la sonda lambda ar trebui sa se simta vreo schimbare?
- Cipicao
- **
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- alexandru fox
- *
- 17 mesaje
- din 18 Dec 2011
- Astra 1996 x16szr
- Hunedoara
alexandru fox
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1996 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2011
- Mesaj Privat
Salut la toti posesori de Opel, am un Opel Astra F fabricatie 96 motorizare x16szr dar din pacate motorul este uzat ( consum ulei putere scazuta etc) initial am vrut sa-l repar dar din cauza preturilor mari la pieselor de schimb am renuntat.Intrebarea mea care ar fi:Se poate monta un motor c16se la care sa-i montez galeria monopunct si cea de evacuare, ar mai trebui ceva modificari? , nu umblu dupa cai putere vreau sa mearga frumos. Orice sfat ar fi de ajutor . Multumesc.
Ps Sunt din Hunedoara.
Ps Sunt din Hunedoara.
- 0va
- OP
- 864 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
poti si varianta asta, merge fara probleme....doar ca pe blocul de c16se o sa ai lipsa un senzor care la x16szr este. e locat undeva sub electromotor, in rest fara probleme....dar daca vrei sa il treci in acte cred ca e mai complicat....din cate stiu trebuie sa aiba aceleasi coduri blocurile ca sa fie mai lejer....
- alexandru fox
- *
- 17 mesaje
- din 18 Dec 2011
- Astra 1996 x16szr
- Hunedoara
alexandru fox
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1996 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2011
- Mesaj Privat
Astazi m-am ocupat de motor, modificarile incep sa apara una cate una.Prima dintre ele este baia de ulei, la motorul SZR se prinde si de cutia de viteze (daca pastrezi cutia de la SZR) am schimbat si sorbul pentru orice eventualitate. Diferenta sunt si la volanta si la discul de ambreiaj ,oricum le montez pe cele de la SZR sunt mai bune.
Intradevar am vazut diferenta de senzor ramane sa vad ce este de facut,si apropo de senzor cel de temperatura apa la SZR este pe galerie la SE este pe chiuloasa dar nu este o problema. Ce as avea nevoie sa pot monta injectia multipunct in viitorul apropiat.
Intradevar am vazut diferenta de senzor ramane sa vad ce este de facut,si apropo de senzor cel de temperatura apa la SZR este pe galerie la SE este pe chiuloasa dar nu este o problema. Ce as avea nevoie sa pot monta injectia multipunct in viitorul apropiat.
- alexandru fox
- *
- 17 mesaje
- din 18 Dec 2011
- Astra 1996 x16szr
- Hunedoara
alexandru fox
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1996 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2011
- Mesaj Privat
Am rezolvat si senzorul, blocul de SE are gaura filetata deci nu este nici o problema. Problema cea mai mare ramane galeria de admisie cea monopunct de la SZR care nu se potriveste pe blocul de SE. Prima trebuie inlocuite prezoanele cu unele mai scurte care s-a rezolvat, cealanta problema este diferenta intre gaurile de admisie, la SZR sunt patrate si la SE rotunde dar are un decalaj intre ele pe care l-am vazut cand am montata garnitura de la SZR pe bocul de SE. Ramane de vazut dar cred ca imi asum acest risc.
- alexandru fox
- *
- 17 mesaje
- din 18 Dec 2011
- Astra 1996 x16szr
- Hunedoara
alexandru fox
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1996 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2011
- Mesaj Privat
- 0va
- OP
- 864 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
- alexandru fox
- *
- 17 mesaje
- din 18 Dec 2011
- Astra 1996 x16szr
- Hunedoara
alexandru fox
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1996 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2011
- Mesaj Privat
flavy16
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
- alexandru fox
- *
- 17 mesaje
- din 18 Dec 2011
- Astra 1996 x16szr
- Hunedoara
alexandru fox
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1996 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2011
- Mesaj Privat
pentium
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2011
- Mesaj Privat
flavy16
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
- 0va
- OP
- 864 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
flavy16 a scris:mi se pare putin aiurea sa ai un c16se si sa ii pui monopunct... daca il lasai multi aveai o mica rechetutza. Eu am avut c16nz si l-am schimbat cu un c16se si era spectacol masina, acuma fiecare isi stie treburile lui.
Da, dar daca a luat numai blocul e alta treaba....intr-adevar, nu exista termen de comparatie intre un C16Nz si C16SE, dar pana la urma bugetul are ultimul cuvant.
Cat priveste consumul, diferente mari nu sunt, acum depinde de fiecare ce vrea de la masina, eu unul am vrut putere mai mare chiar daca stiam ca va creste consumul si adevarul e ca nu e mare diferenta, pana la urma depinde si cum mergi cu masina, eu unul merg mai "agitat" deci implicit in oras am consum marit, dar in afara nu ma plang deloc, dimpotriva, il laud!
- alexandru fox
- *
- 17 mesaje
- din 18 Dec 2011
- Astra 1996 x16szr
- Hunedoara
alexandru fox
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1996 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2011
- Mesaj Privat
Dupa cum spune si Ova: Depinde ce pretenti ai de la masina. Am facut consumul si este undeva sub 6 litri extraurban la o viteza de 90 km ora. In principiu ma intereseaza consumul nu viteza si la cum arata drumurile in romanica crede-ma numai viteza iti trebuie
Acuma depinde si in ce oras locuiesti , nu poti sa ai un consum onorabil in orase mari unde se circula bara la bara in comparatie cu orasele mici in care poti merge la relantiu fara sa te streseze careva, asa ca in momentul cand pretul la pompa creste de la o zi la alta numai viteza imi trebuie.
Acuma depinde si in ce oras locuiesti , nu poti sa ai un consum onorabil in orase mari unde se circula bara la bara in comparatie cu orasele mici in care poti merge la relantiu fara sa te streseze careva, asa ca in momentul cand pretul la pompa creste de la o zi la alta numai viteza imi trebuie.
nutzu4pub
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
salutere!De 2 zile m-am apucat si eu de convertit un x16sz in c16se..eu am avut chiuloasa,admisia, instalatia electrica, calculatorul, vasul de expansiune, pompa de benzina ..sunt aproape de a termina proiectul din cap insa m-am lovit de cateva probleme:
1. din toate mufele care vin si intra in calculator am ramas cu o mufa cu 4 prinderi si 3 pini in ea..care nu am unde sa o prind
2. pe instalatia electrica nu am gasit senzorul de ulei
3. trebuie sa mai cumpar ceva furtune pentru apa din cate am mai vazut
4. nu gasesc unde sa prind si nici nu stiu de la ce e..ultima mufa de la instalatia electrica ce ajunge pana aproape de baterie si are 2 fire si 3 pini...
S-a mai lovit cineva de problemele astea?sau eventual de ce probleme v-ati mai lovit la conversie
Stima!
1. din toate mufele care vin si intra in calculator am ramas cu o mufa cu 4 prinderi si 3 pini in ea..care nu am unde sa o prind
2. pe instalatia electrica nu am gasit senzorul de ulei
3. trebuie sa mai cumpar ceva furtune pentru apa din cate am mai vazut
4. nu gasesc unde sa prind si nici nu stiu de la ce e..ultima mufa de la instalatia electrica ce ajunge pana aproape de baterie si are 2 fire si 3 pini...
S-a mai lovit cineva de problemele astea?sau eventual de ce probleme v-ati mai lovit la conversie
Stima!
- 0va
- OP
- 864 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
nutzu4pub
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
maine o sa pun poze..ce-i drept aseara a pornit fara mari probleme dupa ce am pus toate furtunele de apa si vad ca merge destul de bine..am o singura mufa langa calculator libera si un senzor de la ulei care nu am unde sa il prind..o sa fac poze si va arat maine..tot asa as dori sa stiu daca aveti ceva poze cu furtunele la vacuum cum sunt prinse la galeria de admisie...o sa va arat si poze sa va faceti o idee...oricum sunt fericit ca s-a terminat in pare parte munca de chinez de curatat tot din motor si de montat...si sunt bucuros ca este o diferenta....acum 1/4 din pedala de acceleratie daca o apas mai rapid imediat tasneste fata de x16sz`ul vechi...si parca si la viteze se simte ca ar avea rezerve mai mari...oricum o sa va arat maine poze..sper sa termin intr-o luna cu toate firele si furtunasele..caci vreau sa ii pun alte injectoare... sa mai fac cate ceva pe la admisie..evacuare..toate la timpul lor