obisunum
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am un astra 1.9 cdti 150cp 2007 si 146.000 Km la bord si mi-au aparut 3 coduri de eroare : ECN 161450; ECN161600;ECN02345A;am inteles aproximativ despre ce este vorba din alte discutii dar am mai observat ceva :la iesirea din turbina (aceea care vine pe aleria de evacuare in fata la motor) este o distanta de aproximativ 1mm.In partea stanga surubul este strans bine (fara distanta )dar spre dreapta cum te uiti la ea se mareste distanra, si altceva :turometrul "pulseaza" acum chiar si cand este turata pe liber la 2000-2500 ture?inainte facea doar la ralanti;iar daca accelerez usor la 1500 ture se simte un usor trepidat care dispare cand accelerez pana la 2000 apare iar cand decelerez nu prea brusc la 1500 se mentine daca raman acolo.Problemele au aparut dupa service.A fost sotia sa schimbe placute frana spate;plus a scos mult fum negru in trafic; (acum am intele ca s-ar fi curatat filtru de particule)si mi-au facut:curatat senzor presiune galerie admisie;curatat vana EGR;curatat clapeta acceleratie galerie admisie plus discuri frana spate si placute.Ce credeti ? Eroarea 02345A sa fie de la acel spatiu, sa traga "aer fals"?Uitasem...inainte de eroare(02345A) in mers la 3400 ture s-a aprins martorul cu cheia si s-a simtit o pierdere de putere;am tras pe dreapta am oprit motorul si a pornit normal,mentionez ca veneam de la spalatorie(nu motor).Probleme nu am mai avut ,merge bine dar nici nu am mai turat-o maxim 3000 Nu am bani acum(sarbatorile)si sper sa ma mai tina o luna... Prima am inteles baterie cheie;a doua contactele de la ECU, surubul de masa;bine dar unde sa caut;ajutati-ma putin;si a treia, controlul presiunii generate de turbosuflanta face figuri dar ce m-a sfatuiti?
Sa ma duc la EDS Service pentru un test (80lei) un upgrade soft (120 lei) plus 140 Km dus intors BUCURESTI ,cam mult pentru o zi de lucru.
Mai pot face ceva "in curte" ? Va multumesc si imi cer scuze daca s-a mai scris,dar este enorm de multa informatie de acumulat pentru un ignorant. Hai ca am scriss....
Cu stima...
Sa ma duc la EDS Service pentru un test (80lei) un upgrade soft (120 lei) plus 140 Km dus intors BUCURESTI ,cam mult pentru o zi de lucru.
Mai pot face ceva "in curte" ? Va multumesc si imi cer scuze daca s-a mai scris,dar este enorm de multa informatie de acumulat pentru un ignorant. Hai ca am scriss....
Cu stima...
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
obisunum a scris:Am un astra 1.9 cdti 150cp 2007 si 146.000 Km la bord si mi-au aparut 3 coduri de eroare : ECN 161450; ECN161600;ECN02345A;am inteles aproximativ despre ce este vorba din alte discutii dar am mai observat ceva :la iesirea din turbina (aceea care vine pe aleria de evacuare in fata la motor) este o distanta de aproximativ 1mm.In partea stanga surubul este strans bine (fara distanta )dar spre dreapta cum te uiti la ea se mareste distanra, si altceva :turometrul "pulseaza" acum chiar si cand este turata pe liber la 2000-2500 ture?inainte facea doar la ralanti;iar daca accelerez usor la 1500 ture se simte un usor trepidat care dispare cand accelerez pana la 2000 apare iar cand decelerez nu prea brusc la 1500 se mentine daca raman acolo.Problemele au aparut dupa service.A fost sotia sa schimbe placute frana spate;plus a scos mult fum negru in trafic; (acum am intele ca s-ar fi curatat filtru de particule)si mi-au facut:curatat senzor presiune galerie admisie;curatat vana EGR;curatat clapeta acceleratie galerie admisie plus discuri frana spate si placute.Ce credeti ? Eroarea 02345A sa fie de la acel spatiu, sa traga "aer fals"?Uitasem...inainte de eroare(02345A) in mers la 3400 ture s-a aprins martorul cu cheia si s-a simtit o pierdere de putere;am tras pe dreapta am oprit motorul si a pornit normal,mentionez ca veneam de la spalatorie(nu motor).Probleme nu am mai avut ,merge bine dar nici nu am mai turat-o maxim 3000 Nu am bani acum(sarbatorile)si sper sa ma mai tina o luna... Prima am inteles baterie cheie;a doua contactele de la ECU, surubul de masa;bine dar unde sa caut;ajutati-ma putin;si a treia, controlul presiunii generate de turbosuflanta face figuri dar ce m-a sfatuiti?
Sa ma duc la EDS Service pentru un test (80lei) un upgrade soft (120 lei) plus 140 Km dus intors BUCURESTI ,cam mult pentru o zi de lucru.
Mai pot face ceva "in curte" ? Va multumesc si imi cer scuze daca s-a mai scris,dar este enorm de multa informatie de acumulat pentru un ignorant. Hai ca am scriss....
Cu stima...
Sa ma duc la EDS Service pentru un test (80lei) un upgrade soft (120 lei) plus 140 Km dus intors BUCURESTI ,cam mult pentru o zi de lucru.
Mai pot face ceva "in curte" ? Va multumesc si imi cer scuze daca s-a mai scris,dar este enorm de multa informatie de acumulat pentru un ignorant. Hai ca am scriss....
Cu stima...
salut. am acelasi motor ca si tine, masina fiind tot din 2007 si am aproximativ tot atatia km.(143.000)
p0234-5a este de la senzorul de presiune montat pe gaeria de admisie. aceeasi problema am avut.o si eu. am rezolvat.o prin schimbarea senzorului cu unul nou. am meu este BOSCH 0281002437 parca era codul. am dat pe el 290 lei cu garantie 2 ani
cea cu trepidatul la relanti maiface si la mine. m vb cu cineva de la opel , iar raspunsul se indreapta catre DPF. ii dai o forja sa il cureti, apoi nu o sa mai faca.
bafta!
obisunum
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
in legatura cu suflul......sincer si mie mi se pare acelas lucru si inainte si dupa ce am schimbat senzorul. masina a fost pusa pe tester si nu da eroare, se incadreaza in parametrii normali. acum eu nush ce sa zic...daca e doar o impresie falsa creata de faptul ca m.am obisnuit cu masina, sau chiar are o lipsa de suflu.
mecanicii si cei din jur susstin totusi ca mi se pare doar si ca masina e plina de vlaga.
bafta!
mecanicii si cei din jur susstin totusi ca mi se pare doar si ca masina e plina de vlaga.
bafta!
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Suna a swirl valve defect. Pune pe cineva sa dea pedala 0-2000-0-2000 si vezi daca bara de langa injectoare se misca stanga dreapta. Filmul asta ar trebui sa ajute:
http://www.youtube.com/watch?v=minIa_3_CRQ
Daca nu se misca, 1000RON cu tot cu manopera. Nu se repara, nu se cumpara SH.
http://www.youtube.com/watch?v=minIa_3_CRQ
Daca nu se misca, 1000RON cu tot cu manopera. Nu se repara, nu se cumpara SH.
obisunum
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
obisunum
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
Sa va spun ce prostii am mai facut...Am demontat senzorul de pe galeria de admisie , l-am curatat cu carbosolv ,betisoare de ureche si hartie igienica,clatit cu jet de apa fierbinte si nu-mi mai "pulseaza" turometrul dar au aparut alte doua coduri de eroare si martorul cu motorul ;banuiesc ca de ce am demontat senzorul.Iar cu valva swirl cred ca merge pentru ca isi schimba pozitia cand pornesc motorul.Mersi baieti si mai insist sa vad ce mai pot strica...atat timp cat porneste este bine...
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
obisunum
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
obisunum
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
Acum ca o comolectare: s-a stins martorul cu motorul dar cred ca pe la injectorul al treilea (cum te uiti la motor)scapa "aer"?Am pus putina apa si apar cam doua "bule" de aer o data pe secunda cu motorul rece deci nu din cauza evaporarii.Ce spuneti pierderea de "forta" si trepidatile sa fie de aici si ce sfaturi imi dati?
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
obisunum
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
Multumesc "Aladin" bandit vestit ,dar este posibil sa imi dea trepidatiile astea la 1500 pentru ca merge cam in trei si la turatii mari sa nu le simt pentru ca fortez motorul sa mearga turat...Cineva aici pe unul dintre forumuri spunea sa fiu atent ca coloborat cu lipsa "apei" inseamna garnitura chiuloasa sau cam asa,deocamdata "apa" vad ca nu scade.Si altceva...esapamentul este negru de "funingine" dar este uleios?! :oops:Si altceva daca ar fi de la trepidatiile motorului de ce face doar la trei?
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
cateva observatii e adaugat:
1. nu prea gasesti masini diesel cu peste 100.000 km sa aibe esapamentul curat. daca tragi masina pe o alee de ciment, curata, o tii putin turata, chiar si la 2000 rmp o sa obserbi ca o sa se inegreasca.
2. daca ai dubii ca merge in 3, desfaci mufele e la injectoare si le cureti.
3. daca si dupa ai aceeasi impresie, fa testul injectoarelor prin metoda "borcanelele". aici cred ca trebuie sa ajungi la serive.
de obicei cand merge in 3, are lipsa de puetere bine sesizabila, scoate fum rau, iar motorul trepideaza la orice turatie.
1. nu prea gasesti masini diesel cu peste 100.000 km sa aibe esapamentul curat. daca tragi masina pe o alee de ciment, curata, o tii putin turata, chiar si la 2000 rmp o sa obserbi ca o sa se inegreasca.
2. daca ai dubii ca merge in 3, desfaci mufele e la injectoare si le cureti.
3. daca si dupa ai aceeasi impresie, fa testul injectoarelor prin metoda "borcanelele". aici cred ca trebuie sa ajungi la serive.
de obicei cand merge in 3, are lipsa de puetere bine sesizabila, scoate fum rau, iar motorul trepideaza la orice turatie.
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut, ai rezolvat ceva cu trepidatiile alea pe la 1500?
Ieri am simtit si eu , dimineata cand a pornit se scutura un pic mai mult ca de obicei.Dupa ce se incalzeste nu se mai simte asa de bine.
La1500 turatii se simte cum se zdruncina un pic mai tare, la turatii de 1800 in sus nu se mai simte nimic.Ce o fi?
Ieri am simtit si eu , dimineata cand a pornit se scutura un pic mai mult ca de obicei.Dupa ce se incalzeste nu se mai simte asa de bine.
La1500 turatii se simte cum se zdruncina un pic mai tare, la turatii de 1800 in sus nu se mai simte nimic.Ce o fi?
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
- CIancu-Pandur
- *
- 1 mesaje
- din 20 Aug 2023
CIancu-Pandur
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2023
- Mesaj Privat