madicioco
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- victor tanasa
- *
- 45 mesaje
- din 02 Aug 2010
- Vectra 2002 z16xe
- Botosani
victor tanasa
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2010
- Mesaj Privat
- sibiucabrio
- **
- 83 mesaje
- din 31 Oct 2011
- Vectra 1997 x16xel
- Sibiu
sibiucabrio
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2011
- Mesaj Privat
madicioco
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mar77
- **
- 176 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
madicioco
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
Daca totul merge OK ,atunci e posibil ca tija care ridica clapeta sa nu-si mai indeplineasca rolul.
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ovidiucro
- ***
- 705 mesaje
- din 26 Apr 2005
- Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Prahova
ovidiucro
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
- temperatura în timpul mersului între 81-82 grade indiferent de anotimp.
- la staționare, temperatura crește in aproximativ 3-4 min pânã la 90 grade, pornește ventilatorul, scade la 82, se oprește ventilatorul, crește la 90 și tot așa.
- în timpul mersului, bagã cãldurã moderat dar la staționare, când crește temperatura, se simte cum crește și cãldura datã în habitaclu. Oscilațiile de temperaturã arãtate de indicator se simt și la grilele de ventilație.
Antigelul este la nivel, nu sunt diferențe, nu pierd pe nicãieri. Am schimbat douã termostate, unul nou, Beru și unul second, original, verificat pe mașina donatoare.
Care credeți cã ar fi cauzele?
Mulțumesc celor care mã pot ajuta.
- andras212
- **
- 228 mesaje
- din 18 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Iasi
andras212
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
@ovidiucro -in cazul tau pererea mea este ca totusi termostatul/termostatele sunt sau decalibrate sau nu etanseaza bine si scapa o mica cantitate de lichid. am avut o problema asemanatoare, din cauza ca-mi sarea temperatura vara prea mult am cumparat termostat nou, pe cutia de term. scria made italy iar pe termostat germany. problema nu era rezolvata, temperatura pe timp de vara tot ajungea la 98-100° dar in perioada rece, lafel ca la tine, 80-82°. acum am pus la loc termostatul original si am schimbat si termocupla iar temperatura imi sta fix la 90°,vara poate ajunge pe la 94°, pleaca ventilatorul si revine la 90°.
Ultima modificare făcută de andras212 la Mie 18 Jan, 2012 9:23 pm
madicioco
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- andras212
- **
- 228 mesaje
- din 18 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Iasi
andras212
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
madicioco
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
(avantajul meu e ca sunt in alta tara si le gasesc mult mai ieftine in dezmembrari decat in tara) 😃
si referitor la prima problema cu caldura de cateva zile am observat ca compresorul de aer conditionat ramane tot timpul cuplat ,adica cum ar fi merg cu erul conditionat tot timpul 😕
- ovidiucro
- ***
- 705 mesaje
- din 26 Apr 2005
- Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Prahova
ovidiucro
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
Din pãcate, la mine nici vara nu a crescut mai mult de 82 grade în timpul mersului sau 90 în staționare 🙄
- andras212
- **
- 228 mesaje
- din 18 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Iasi
andras212
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
la a mea imi pleaca ventilatorul pe prima treapta pe la 94° tocmai pentru ca am montat o termocupla de calibra care are prima treapta mai jos adica 95-90° iar a doua este lafel cu cea originala de vectra 110-105°.
@medicioco -esti sigur ca iti este cuplat compresorul de clima ? ce fel de clima ai manuala sau automata? nu stiu ce temperaturi sunt acum in zona ta dar daca sunt sub 5°, asa cum este pentru toate masinile ,clima(compresorul) nu ar trebui sa cupleze.
madicioco
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- andras212
- **
- 228 mesaje
- din 18 Mar 2009
- Vectra 1998 x16xel
- Iasi
andras212
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
Cred ca problema la masina ta ar fi legata de calorifer, ca nu-ti incalzeste aerul suficient dar ar fi si temperatura motorului care trebuie sa stea la 90° si nu la 80° indiferent cand te deplasezi sau stationezi. Cauzele ar putea fi mai multe.Termostatul legat de temperatura motorului, considerand ca temperatura afisata la bord este reala, blocul de comanda al climei, clapete, electroventilul care deschide fluxul de apa prin calorifer, caloriferul.
madicioco
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Probabil nu baga caldura pentru ca are o clapa de dirijeaza aerul defecta. Trebuie sa ajungi la calorifer si sa verifici. Presupun ca ai verificat sa fie conductele caloriferului daca sunt calzi - se vad din compartimentul motor.
madicioco
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
Probabil nu baga caldura pentru ca are o clapa de dirijeaza aerul defecta. Trebuie sa ajungi la calorifer si sa verifici. Presupun ca ai verificat sa fie conductele caloriferului daca sunt calzi - se vad din compartimentul motor.
cu vitezometrul si turmometrul are cineva idee de la ce poate fi ?