- Edy
- OP
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
cruger- Suspendat
- 230 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
cruger- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Edy
- OP
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Edy
- OP
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Edy
- OP
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Hmm...de unde concluzia ca nu raspund?
Daca te referi la faptul ca nu stau toata ziua pe net ai dreptate... am si eu serviciu , in plus sunt implicat de cateva luni intr-o chestie foarte ampla si dificila , in ambele fiind de neinlocuit.In rest totul in limita timplului liber...
Cate grade va avea motorul?...nu inteleg la ce te referi : camera de ardere , cilindru , apa din bloc, uleiul...
Motor rece : aerul care trece printre celulele radiatorului ramane rece si astfel lichidul vascos (verde) ramane blocat in zona de stocare
Motorul cald :
Datorita aerului incalzit de celulele radiatorului bimetalul se deformeaza determinand pistonasul sa actioneze peretele intermediar care deschide comunicarea dintre zona de stocare si zona de lucru a lichidului vascos.Ajungand in aceasta zona acesta determina o cuplare partiala intre carcasa si axul antrenat de motor, avand in acest caz o turatie medie de 1/2 din turatia axului.
Motorul fierbinte:
Prin deformare copleta a bimetalului lichidul nu mai are restrictii in a umple complet zona de lucru fapt care determina o sincronizare aproximativa intre turatia carcasei si cea a axului antrenat de motor.
Cuplajul:
Sectiunea:
Daca te referi la faptul ca nu stau toata ziua pe net ai dreptate... am si eu serviciu , in plus sunt implicat de cateva luni intr-o chestie foarte ampla si dificila , in ambele fiind de neinlocuit.In rest totul in limita timplului liber...
Cate grade va avea motorul?...nu inteleg la ce te referi : camera de ardere , cilindru , apa din bloc, uleiul...
Motor rece : aerul care trece printre celulele radiatorului ramane rece si astfel lichidul vascos (verde) ramane blocat in zona de stocare
Motorul cald :
Datorita aerului incalzit de celulele radiatorului bimetalul se deformeaza determinand pistonasul sa actioneze peretele intermediar care deschide comunicarea dintre zona de stocare si zona de lucru a lichidului vascos.Ajungand in aceasta zona acesta determina o cuplare partiala intre carcasa si axul antrenat de motor, avand in acest caz o turatie medie de 1/2 din turatia axului.
Motorul fierbinte:
Prin deformare copleta a bimetalului lichidul nu mai are restrictii in a umple complet zona de lucru fapt care determina o sincronizare aproximativa intre turatia carcasei si cea a axului antrenat de motor.
Cuplajul:
Sectiunea:
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
faci vreo lucrare de doctorat sau ai o problema.
din cite banuiesc eu ai o problema si sigur nu este data de un DELTA T.
viscocuplajul are avantajul ca chiar daca este putin uzat tot functioneazala un 80% din capacitate.
problemele de finete (DELTA T) se observa numai vara si la viteze mari cind nu mai are capacitatea maxima de lucru
din cite banuiesc eu ai o problema si sigur nu este data de un DELTA T.
viscocuplajul are avantajul ca chiar daca este putin uzat tot functioneazala un 80% din capacitate.
problemele de finete (DELTA T) se observa numai vara si la viteze mari cind nu mai are capacitatea maxima de lucru
- Edy
- OP
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
Multumesc f.f.f mult lui "Senator" pentru ceiace a prezentat ,noua ,tuturor.
Din cele observate si intelese de mine ,mie mi se incalzeste motorul mult peste normal . Daca de exemplu : opresc masina cand am la bord 98gC,merg deja ventilatoarele electrice si incerc sa rotesc Visco ,el se roteste liber desi este spalat de curentul de aer cald. Este al doilea Visco folosit dar fara de rezultate( acum ma pregatesc sa cumpar unul original de BMW) . De aci vine intrebarea de pe postul de inceput: La ce temperaturi lucreaza Visco ?
Diferentele de temperatura dintre motor si radiator le-am descoperit atunci cand incercand sa racesc putin motorul am montat un termostat cu punctul de deschidere mai coborat ,73gC (cartea masini cere unul de 80gC) avand drept rezultat ca la bord acul sta la 90gC in majoritatea timpului in cursa si la stop sare la 95 unde pornesc ventilatoarele . Dar Visco nu trage destul din cauza ca si in cursa pe urcusuri ajung la 95 intra vent. si continua sa cresca temperatura pana spre 100g. Daca montez un termo. de 80g atunci la bord acul sta in jurul lui 97,5 si pana la 110g (unde se aprinde si becul rosu) mai este doar putin. Din cele doua testari reiaese ca apa in motor este foarte calda si ca termostatul practic sta deschis tot timpul . Cum intelegeti voi, prieteni ai acestui forum cele expuse de mine?????
Toate astea se intampla pe o OMEGA 2,5td cu motor de BMW-M51 .
Din cele observate si intelese de mine ,mie mi se incalzeste motorul mult peste normal . Daca de exemplu : opresc masina cand am la bord 98gC,merg deja ventilatoarele electrice si incerc sa rotesc Visco ,el se roteste liber desi este spalat de curentul de aer cald. Este al doilea Visco folosit dar fara de rezultate( acum ma pregatesc sa cumpar unul original de BMW) . De aci vine intrebarea de pe postul de inceput: La ce temperaturi lucreaza Visco ?
Diferentele de temperatura dintre motor si radiator le-am descoperit atunci cand incercand sa racesc putin motorul am montat un termostat cu punctul de deschidere mai coborat ,73gC (cartea masini cere unul de 80gC) avand drept rezultat ca la bord acul sta la 90gC in majoritatea timpului in cursa si la stop sare la 95 unde pornesc ventilatoarele . Dar Visco nu trage destul din cauza ca si in cursa pe urcusuri ajung la 95 intra vent. si continua sa cresca temperatura pana spre 100g. Daca montez un termo. de 80g atunci la bord acul sta in jurul lui 97,5 si pana la 110g (unde se aprinde si becul rosu) mai este doar putin. Din cele doua testari reiaese ca apa in motor este foarte calda si ca termostatul practic sta deschis tot timpul . Cum intelegeti voi, prieteni ai acestui forum cele expuse de mine?????
Toate astea se intampla pe o OMEGA 2,5td cu motor de BMW-M51 .
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat