- giks25
- **
- 167 mesaje
- din 05 Mai 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Braila
giks25
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2010
- Mesaj Privat
Da ai dreptate wargasm. Insa eu incercasem toate etapele > filtru benzina nou, bujii noi, egr si bobina inductie de proba de la un coleg, nici-o schimbare. Egr si bobina functionau perfect pe masina colegului. Asa ca am ramas cu 2 cauze > injectoare sau ecu. Sper ca asta a fost problema : injectoarele 2 si 3. Cu stima.
nutzzu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
- giks25
- **
- 167 mesaje
- din 05 Mai 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Braila
giks25
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2010
- Mesaj Privat
nutzzu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
- giks25
- **
- 167 mesaje
- din 05 Mai 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Braila
giks25
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2010
- Mesaj Privat
nutzzu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
@Giks25 " injector infundat, pentru ca avea momente cand isi revenea sau la rece mergea ok. Cu stima." ------------ prin injector infundat inteleg incapacitatea lui de a mai alimenta camera de ardere cu suficient combustibil pentru a avea loc arderea, si deci nu ar fi cazul udari bujiei ,sau afumari ei care din cite banuiesc,sar putea intimpla atunci cind este benzina suficienta dar arderea este incompleta din cauza slabei scintei sau lipsa totala a acesteia.poate sa zicem ca acel injector,prin faptul ca e (infundat)nu mai inchide bine in momentul de repauz(cind nu este actionat de ECU dar asta ar implica alte simtome,respectiv ar inunda cilindrul. ma rog asta e parerea mea ,pot fi contrazis. si din cite stiu eu calculatorul poate detecta acel cod de eroare cind sesizeaza intreruperi multiple in circuitul electric al rezistentei bobinei primare .deci ,cum bine stim mult intilnita problema a firelor care se intrerup in ECU si o perioada ,cind fac contact cind nu ,pina cad de tot.
ionut28
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2009
- Mesaj Privat
wargasm
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
nutzzu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am incercat sa iau o bobina de pe un z1,4x...(distributie pe lant) dar am renuntat vazand ca suruburile care prind capacul de protectie sunt diferite....Am pus inapoi bobina mea ,dar am inlaturat garnitura (albastra parca) care se afla in mufa ce se conecteaza la bobina(am citit ca un user arezolvat problema astfel)si am plecat spre casa insa pe drum.....MINUNE a functionat motorul ireprosabil,fara sa mai clipeasca becul minune.Am mai facut 2-3 drumuri........ forja numai peste 3500 rpm iar motorul functiona parca niciodata nu ar fi avut probleme.
Acum eu sper ca minunea sa tina mai mult de 3 zile.Mentionez ca singurele operatii efectuate au fost:schimb bujii (in loc de GM cu 4 electrozi am pus Bosch FLR 8LDCU cu 2electrozi) si curatat cu simt de raspundere EGR.
Ar fi ominune sa fi scapat doar cu atat.......
Am alimentat de la Rompetr...(am inteles ca au cea mai buna benzina) ,pana acum alimentam doar de la Petro..benzina de 95.Am vazut un aditiv pt benzina fabricat de Duralu..-sper ca nu se considera reclama-pe care o consider marca serioasa.A incercat cineva acest produs?
Acum eu sper ca minunea sa tina mai mult de 3 zile.Mentionez ca singurele operatii efectuate au fost:schimb bujii (in loc de GM cu 4 electrozi am pus Bosch FLR 8LDCU cu 2electrozi) si curatat cu simt de raspundere EGR.
Ar fi ominune sa fi scapat doar cu atat.......
Am alimentat de la Rompetr...(am inteles ca au cea mai buna benzina) ,pana acum alimentam doar de la Petro..benzina de 95.Am vazut un aditiv pt benzina fabricat de Duralu..-sper ca nu se considera reclama-pe care o consider marca serioasa.A incercat cineva acest produs?
- ROTARU FLORIN
- OP
- 6 mesaje
- din 12 Jan 2012
- Vectra 2001 z16xe
- Botosani
ROTARU FLORIN
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2012
- Mesaj Privat
ROTARU FLORIN a scris:am un vectra b 16 benzina de 6 luni adus di germania si de o luna nu se accelereaza dupa ce se incalzeste motorul si merge in doua sau trei pistoane. se aprinde senzorul la motor si in sarcina cand accelerez clipeste si masina nu trage se balbie si relantiul oscileaza 1-2 milimetri.de o saptamana ocazional cand o scot din viteza se opreste motorul.am facut odiagnoza si a dat erore la cilindrul 3. ma poate ajuta cineva. mentionez ca are si momente cand merge bine.
ASTAZI AM SCHIMBAT FILTRUL DE BENZINA ERA FILTRUL ORIGINAL SI ERA PLIN CU APA 90%. MASINA MERGE BINE ACUM SI ARE VANA. SPER SA FI REZOLVAT PROBLENA. AN SA INCERC SA TIN REZERVORUL CAT MAI PLIN PENTRU A EVITA CONDENSUL
nutzzu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
In 2 zile am facut aprox 40 km,viteza max60 km/h,in fiecare treapta de viteza nu mai mult de 2000 rpm,becul sta aprins mereu,dar motorul functioneaza normal(atat la ralanti cat si in sarcina).Dac ar fi ecu sau vreun injector nu ar trebui ,in 40 km ,sa mearga iar in 3 pistoane?M-a disperat masia ,de fiecare data cand fac vreun drum stau cu frica-n san..........
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
nutzzu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
De cand a inceput sa mearga in 3 pistoane am observat ca daca trageam pe dreapta,opream motorul si il reporneam ,mergea rotund.Daca o porneam si mergea normal,am observat ca daca trec de 2000 rpm sau in treapta 5 peste 60 km/h(ceea ce implica mai mult de 200o rpm),motorul incepea sa mearga iar in 3 pistoane.In cei aprox 40km facuti cu motorul subturat(max 2000 rpm in toate treptele de viteza) ,acesta functioneaza normal,mers rotund,masina trage ,dar mi-a fost teama sa trec de 2000 rpm.
Asadar motorul se tureaza mai mult de 2000 de turatii,funcioneaza normal atat la ralanti cat si in sarcina,dar mi-a fost treama sa-i dau mai tare de teama sa nu reapara mersul in 3 pistoane
De asemenea becul avarii motor sta aprins in timpul mersului,iar erorile stocate sunt tot 0300 si 0304.Bujia parca e putin mai afumata decat celelalte.(posibil sa fie o impresie subiectiva datorata problemelor cu eroerea 0304.)
Asadar motorul se tureaza mai mult de 2000 de turatii,funcioneaza normal atat la ralanti cat si in sarcina,dar mi-a fost treama sa-i dau mai tare de teama sa nu reapara mersul in 3 pistoane
De asemenea becul avarii motor sta aprins in timpul mersului,iar erorile stocate sunt tot 0300 si 0304.Bujia parca e putin mai afumata decat celelalte.(posibil sa fie o impresie subiectiva datorata problemelor cu eroerea 0304.)
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
nutzzu a scris:De cand a inceput sa mearga in 3 pistoane am observat ca daca trageam pe dreapta,opream motorul si il reporneam ,mergea rotund.Daca o porneam si mergea normal,am observat ca daca trec de 2000 rpm sau in treapta 5 peste 60 km/h(ceea ce implica mai mult de 200o rpm),motorul incepea sa mearga iar in 3 pistoane.In cei aprox 40km facuti cu motorul subturat(max 2000 rpm in toate treptele de viteza) ,acesta functioneaza normal,mers rotund,masina trage ,dar mi-a fost teama sa trec de 2000 rpm.
Asadar motorul se tureaza mai mult de 2000 de turatii,funcioneaza normal atat la ralanti cat si in sarcina,dar mi-a fost treama sa-i dau mai tare de teama sa nu reapara mersul in 3 pistoane
De asemenea becul avarii motor sta aprins in timpul mersului,iar erorile stocate sunt tot 0300 si 0304.Bujia parca e putin mai afumata decat celelalte.(posibil sa fie o impresie subiectiva datorata problemelor cu eroerea 0304.)
chiar nu stiu ce altceva ar mai putea genera aceste coduri de eroare ,daca bobina nu e,pompa nu e ,aer fals nu e,injector (cel putinpartea electrica a lui )nu e, ce altceva ar mai putea sa fie?
Asadar motorul se tureaza mai mult de 2000 de turatii,funcioneaza normal atat la ralanti cat si in sarcina,dar mi-a fost treama sa-i dau mai tare de teama sa nu reapara mersul in 3 pistoane
De asemenea becul avarii motor sta aprins in timpul mersului,iar erorile stocate sunt tot 0300 si 0304.Bujia parca e putin mai afumata decat celelalte.(posibil sa fie o impresie subiectiva datorata problemelor cu eroerea 0304.)
- iulianiasi
- *
- 3 mesaje
- din 14 Jan 2012
- Astra 2002 z16xe
- Iasi
iulianiasi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2012
- Mesaj Privat
buna seara
am un astra din 2oo2 caravan care ,,merge in 3''
am fost la o diagnoza, mi s-a spus ca 100% e bobina de inductie, am schimbat-o, am schimbat si bujiile, bujia 4 era afumata rau, cred ca si uda. Dupa ce am schimbat ultima data bujia numarul 4 masina a mers in parametri normali cam 20 km, dupa care a inceput sa functioneze iar in 3. Checkul aprins, la turatii mai mari de 2500 se aprinde si se stinge.Zilele trecute am mai fost la 2 mecanici, unul mi-a spus ca e posibil sa fie injectoarele, altul ca ar trebui sa segmentez motorul.masina e din 2002...provenienta germania, acum are 177000 km...
Total number of fault codes: 5
P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected
(00) - Not present
P0300 - Misfire Detected at Low Fuel Level
(0B) - Present
P1540 - Air Conditioning Pressure Signal High Input
(01) - Not present
P0560 - Battery Voltage Low
(02) - Not present
P1230 - Main Relay Stuck Open
(0A) - Not present
imi poate spune cineva un mecanic bun care sa aibe preturi de bun simt, poate o diagnoza de la mama ei,
sincer imi este frica sa merg la gold&platin (sunt din iasi) gandindu-ma la ce preturi au...
am un astra din 2oo2 caravan care ,,merge in 3''
am fost la o diagnoza, mi s-a spus ca 100% e bobina de inductie, am schimbat-o, am schimbat si bujiile, bujia 4 era afumata rau, cred ca si uda. Dupa ce am schimbat ultima data bujia numarul 4 masina a mers in parametri normali cam 20 km, dupa care a inceput sa functioneze iar in 3. Checkul aprins, la turatii mai mari de 2500 se aprinde si se stinge.Zilele trecute am mai fost la 2 mecanici, unul mi-a spus ca e posibil sa fie injectoarele, altul ca ar trebui sa segmentez motorul.masina e din 2002...provenienta germania, acum are 177000 km...
Total number of fault codes: 5
P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected
(00) - Not present
P0300 - Misfire Detected at Low Fuel Level
(0B) - Present
P1540 - Air Conditioning Pressure Signal High Input
(01) - Not present
P0560 - Battery Voltage Low
(02) - Not present
P1230 - Main Relay Stuck Open
(0A) - Not present
imi poate spune cineva un mecanic bun care sa aibe preturi de bun simt, poate o diagnoza de la mama ei,
sincer imi este frica sa merg la gold&platin (sunt din iasi) gandindu-ma la ce preturi au...
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
iulianiasi a scris:buna seara
am un astra din 2oo2 caravan care ,,merge in 3''
am fost la o diagnoza, mi s-a spus ca 100% e bobina de inductie, am schimbat-o, am schimbat si bujiile, bujia 4 era afumata rau, cred ca si uda. Dupa ce am schimbat ultima data bujia numarul 4 masina a mers in parametri normali cam 20 km, dupa care a inceput sa functioneze iar in 3. Checkul aprins, la turatii mai mari de 2500 se aprinde si se stinge.Zilele trecute am mai fost la 2 mecanici, unul mi-a spus ca e posibil sa fie injectoarele, altul ca ar trebui sa segmentez motorul.masina e din 2002...provenienta germania, acum are 177000 km...
Total number of fault codes: 5
P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected
(00) - Not present
P0300 - Misfire Detected at Low Fuel Level
(0B) - Present
P1540 - Air Conditioning Pressure Signal High Input
(01) - Not present
P0560 - Battery Voltage Low
(02) - Not present
P1230 - Main Relay Stuck Open
(0A) - Not present
imi poate spune cineva un mecanic bun care sa aibe preturi de bun simt, poate o diagnoza de la mama ei,
sincer imi este frica sa merg la gold&platin (sunt din iasi) gandindu-ma la ce preturi au...
P0300=random\multiple cylinders misfire detected posibile cauze:bobina de inductie,contacte inperfecte la cupla bobinei,intreruperi in circuitul ECU-bobina ,intreruperi in circuitul injector -ECU, (in cazul de fata injectorul 4),sau defectiuni in partea de hardwere a calculatorului .altceva nu stiu ce ar mai putea fi ,dar de obicei am intilnit probleme in ECU.
am un astra din 2oo2 caravan care ,,merge in 3''
am fost la o diagnoza, mi s-a spus ca 100% e bobina de inductie, am schimbat-o, am schimbat si bujiile, bujia 4 era afumata rau, cred ca si uda. Dupa ce am schimbat ultima data bujia numarul 4 masina a mers in parametri normali cam 20 km, dupa care a inceput sa functioneze iar in 3. Checkul aprins, la turatii mai mari de 2500 se aprinde si se stinge.Zilele trecute am mai fost la 2 mecanici, unul mi-a spus ca e posibil sa fie injectoarele, altul ca ar trebui sa segmentez motorul.masina e din 2002...provenienta germania, acum are 177000 km...
Total number of fault codes: 5
P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected
(00) - Not present
P0300 - Misfire Detected at Low Fuel Level
(0B) - Present
P1540 - Air Conditioning Pressure Signal High Input
(01) - Not present
P0560 - Battery Voltage Low
(02) - Not present
P1230 - Main Relay Stuck Open
(0A) - Not present
imi poate spune cineva un mecanic bun care sa aibe preturi de bun simt, poate o diagnoza de la mama ei,
sincer imi este frica sa merg la gold&platin (sunt din iasi) gandindu-ma la ce preturi au...
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
o venit iarna... or aparut problemele cu missfire... Daca se fac numai drumuri scurte cu masina... atunci se acopera supapele cu negru de fum si nu mai lucra bine..... am desfacut un motor amu si te prinzi de cap cata negreala este pe supape, pe scaunele lor.. pe pistoane...
Incercati.. daca puteti, sa cocsati undeva motorul... la drum lung ..in oras...
Incercati.. daca puteti, sa cocsati undeva motorul... la drum lung ..in oras...
- iulianiasi
- *
- 3 mesaje
- din 14 Jan 2012
- Astra 2002 z16xe
- Iasi
iulianiasi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2012
- Mesaj Privat
problema a aparut din toamna...am mers cu ea cam 400 km deatunci
am sa vad si testul de compresie...mi s-a spus ca trebuie facut apoi voi vedea...am gasit ecu cu 300 ron din dezmembrari...de la un opel de anglia insa inca nu m-am hotarat sa-l cumpar
ar putea fi nevoie de o segmentare?
deasta spun:D stie cineva un om bun si ieftin in iasi care chiar sa fie meserias pe opel...?
am sa vad si testul de compresie...mi s-a spus ca trebuie facut apoi voi vedea...am gasit ecu cu 300 ron din dezmembrari...de la un opel de anglia insa inca nu m-am hotarat sa-l cumpar
ar putea fi nevoie de o segmentare?
deasta spun:D stie cineva un om bun si ieftin in iasi care chiar sa fie meserias pe opel...?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat