Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti,

M-am 'trezit' din senin ca, dupa ce pe la ora 16:00 am facut un drum cu masina fara nici o problema, pe la ora 18:30 cand m-am dus la masina, am pus contact-ul, s-au stins OK toate becurile cu martorii ce trebuiau sa se stinga si cand am ''dat la cheie'' a pornit masina dar in 5 sec s-a si oprit. Am repetat de cateva ori operatiunea dar fara succes. Nu sta la relanti si nici nu accelereaza! Nu pot sa imi explic ce sa se fi intamplat in aprox 2,5h cat a stat masina .Am un ASTRA H din 2006 cu motor 1.3CDTI .Daca s-a intamplat la cineva un lucru asemanator sau daca stie cineva ce poate fi, astept un raspuns de la voi.

Multumesc anticipat si ne mai auzim si cu alte ocazii.

O zi frumoasa, Very Happy
Skip ads

  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
ce motorina ai pus? poate a facut dop de gheatza pe undeva sau poate s-a infundat vreo ceva
  • Viz

  • Mesaje scrise: 513
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2007

  • Mesaj Privat
La modelele mai vechi de 1.3 cdti exista o problema cu elecromotorul, ai aici mai multe detalii: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Inainte de toate, incearca sa vezi daca ai stocat vre-un cod de eroare.
Uite, aici una din metode: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=28596
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Am chemat pe cineva la mine cu un TEST si a descoperit SENZORUL DE ADMISIE AL AERULUI, si zicea el ca trebuie curatata toata galeria de admisie plus EGR-ul. Problema cu pornit-ul s-a rezolvat foarte simplu, a scos mufa senzor-ului si a pornit masina dar fara sa aiba forta si putere(turatii de max2800rot/min si vit de max 60km/h);cat sa te misti pana la service.

Daca s-a mai confruntat cineva cu o asemenea problema(curatat/schimbat senzor, curatat galerie admisie si EGR) va rog sa imi mai comunicat si mei ca sa stiu la ce sa ma astept.

Cu respect,
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Curata EGR-ul si admisia si ai sa ai o masina ca noua!Citeste aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71426
  • gr3go

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Inainte de faza asta cu opritul dupa 5 secunde, iti statea turatia constanta la relanti?

La al meu, acelasi motor, imi misca turometrul de cand am luat masina, de 2 ani.
De acum 1 sapt, am patit ca la relanti uneori imi cade turatia la 500rpm.
O alta faza ciudata: am pornit motorul, erau vreo 2 grade afara, si desi apeseam acceleratia, turatia nu urca nicium.

Incerc sa-mi dau seama care ar fi motivul la mine....
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca ramasesem dator cu cateva raspunsuri, am reusit sa ajung la service (merg numai la EDS), POATE AM MAI ZIS-O, sunt foarte multumit!

Dar sa revenim, am deschis toping-ul cu "duredrea" mea ca nu imi mai sta masina la relanti, Astra H 1.3 cdti, "zic eu din senin".Nu a fost chiar asa, am fost la diagnoza si am descoperit ca al meu EGR ramasese blocat! Am curatat galerie admisie + EGR, am fost norocos si nu a trebut sa il schimb(un EGR nou este cam 600 - 700 lei). Si am scapat decat cu manopera pt curatare. Deci in concluzie, EGR-ul blocat este o cauza din care masina nu mmai porneste!

Bafta si pt orice problema mergeti la EDS!
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Apropo de fluctuatii de turatie la relanti/in mers, pot sa zic, ca am avut momente si in ultima vreme din ce in ce mai dese in care o lua razna turatia, sarea brusc pe la 1500rot/min si apoi brusc scadea la 500 rot/min, dar am zis ca este din cauza FRIBULUI. Am tras concluzia ca defapt era din cauza EGR-ului care "isi tragea sufletul".

Salut!
  • gr3go

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Andrei Constantin a scris:Apropo de fluctuatii de turatie la relanti/in mers, pot sa zic, ca am avut momente si in ultima vreme din ce in ce mai dese in care o lua razna turatia, sarea brusc pe la 1500rot/min si apoi brusc scadea la 500 rot/min, dar am zis ca este din cauza FRIBULUI. Am tras concluzia ca defapt era din cauza EGR-ului care "isi tragea sufletul".

Salut!


Mda, posibil ca si la mine sa fie EGR-ul.
Se poate cumva diagnostiza fara demontare?
La mine, in relanti se misca cam 100rpm, consumul instant se misca intre 0.9 si 1.1 la rece.
La voi, in meniul service e constat cantitatea de carburant trimis prin injectoare? (daca nu ma insel in pagina 4 a meniului service la BC)
  • Viz

  • Mesaje scrise: 513
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Se poate testa cu Opcom sau Tech 2 cum "lucreaza" EGR-ul - in functie de valori iti dai seama daca este blocat sau daca nu lucreaza in parametrii EGR-ul.
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut gr3go,

Da sigur ca se poate testa fara sa se demonteze, altfel pt ce ar mai exista DIAGNOZA ECU-lui motor? Dar de stiut ca aceste dignoze nu le pot face toti care au un laptop si un program ce iti intra in calculatorul masinii si iti spun niste valori. Este un test special ce intradevar iti spune tot despre masina.

Bafta!

Nu te speria, EGR-ul se curata si poate fi salvat!
  • lovendall

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut,am masina de cateva zile si cand am cumparato relatiul statea sub 1000,astazi am observat ca sta un pic mai jos nu foarte jos dar comparativ cu ieri.intrebare
1.relantiul este controlat de computerul masini?
2.din caza frigul din ultimele zile sa stea relatiul un pic mai sus
va multumesc
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
lovendall a scris:
din caza frigul din ultimele zile sa stea relatiul un pic mai sus

Ti-ai raspuns singur.
  • axel79

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2010 Z17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu am motor pe benzina si am avut problema cu "fuel pressure regulator" localizat in capacul motorului. S-a rezolvat cu schimbarea capacului. Simptomele pe care le avea masina: fluierat cu motorul cald, turatie variabila, oprire motor in mers. Daca scoteam furtunasul care venea din admisia de aer mergea ca o Dacie veche la un relanti variabil. La motoarele diesel probabil ca este diferit!
  • iviziru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2009

  • Mesaj Privat
va salut.am si eu probleme cu un astra h 1,7 cdti,la relanti zici ca se sparge motorul ,merge intrerupt dar in mers nu sunt probleme,masina merge bine trage.mentionez ca la relanti mi se aprinde becul cu cheita si imi apare eroarea ecn 000260.are cineva idee ce poate avea?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR