- Andrei Constantin
- OP
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
Salut baieti,
M-am 'trezit' din senin ca, dupa ce pe la ora 16:00 am facut un drum cu masina fara nici o problema, pe la ora 18:30 cand m-am dus la masina, am pus contact-ul, s-au stins OK toate becurile cu martorii ce trebuiau sa se stinga si cand am ''dat la cheie'' a pornit masina dar in 5 sec s-a si oprit. Am repetat de cateva ori operatiunea dar fara succes. Nu sta la relanti si nici nu accelereaza! Nu pot sa imi explic ce sa se fi intamplat in aprox 2,5h cat a stat masina .Am un ASTRA H din 2006 cu motor 1.3CDTI .Daca s-a intamplat la cineva un lucru asemanator sau daca stie cineva ce poate fi, astept un raspuns de la voi.
Multumesc anticipat si ne mai auzim si cu alte ocazii.
O zi frumoasa,
M-am 'trezit' din senin ca, dupa ce pe la ora 16:00 am facut un drum cu masina fara nici o problema, pe la ora 18:30 cand m-am dus la masina, am pus contact-ul, s-au stins OK toate becurile cu martorii ce trebuiau sa se stinga si cand am ''dat la cheie'' a pornit masina dar in 5 sec s-a si oprit. Am repetat de cateva ori operatiunea dar fara succes. Nu sta la relanti si nici nu accelereaza! Nu pot sa imi explic ce sa se fi intamplat in aprox 2,5h cat a stat masina .Am un ASTRA H din 2006 cu motor 1.3CDTI .Daca s-a intamplat la cineva un lucru asemanator sau daca stie cineva ce poate fi, astept un raspuns de la voi.
Multumesc anticipat si ne mai auzim si cu alte ocazii.
O zi frumoasa,
- Ionutzcond
- **
- 184 mesaje
- din 15 Nov 2011
- Astra 2007 z17dth
- Galati
Ionutzcond
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
La modelele mai vechi de 1.3 cdti exista o problema cu elecromotorul, ai aici mai multe detalii: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Inainte de toate, incearca sa vezi daca ai stocat vre-un cod de eroare.
Uite, aici una din metode: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=28596
Inainte de toate, incearca sa vezi daca ai stocat vre-un cod de eroare.
Uite, aici una din metode: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=28596
- Andrei Constantin
- OP
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Am chemat pe cineva la mine cu un TEST si a descoperit SENZORUL DE ADMISIE AL AERULUI, si zicea el ca trebuie curatata toata galeria de admisie plus EGR-ul. Problema cu pornit-ul s-a rezolvat foarte simplu, a scos mufa senzor-ului si a pornit masina dar fara sa aiba forta si putere(turatii de max2800rot/min si vit de max 60km/h);cat sa te misti pana la service.
Daca s-a mai confruntat cineva cu o asemenea problema(curatat/schimbat senzor, curatat galerie admisie si EGR) va rog sa imi mai comunicat si mei ca sa stiu la ce sa ma astept.
Cu respect,
Am chemat pe cineva la mine cu un TEST si a descoperit SENZORUL DE ADMISIE AL AERULUI, si zicea el ca trebuie curatata toata galeria de admisie plus EGR-ul. Problema cu pornit-ul s-a rezolvat foarte simplu, a scos mufa senzor-ului si a pornit masina dar fara sa aiba forta si putere(turatii de max2800rot/min si vit de max 60km/h);cat sa te misti pana la service.
Daca s-a mai confruntat cineva cu o asemenea problema(curatat/schimbat senzor, curatat galerie admisie si EGR) va rog sa imi mai comunicat si mei ca sa stiu la ce sa ma astept.
Cu respect,
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Curata EGR-ul si admisia si ai sa ai o masina ca noua!Citeste aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71426
gr3go
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2010
- Mesaj Privat
Inainte de faza asta cu opritul dupa 5 secunde, iti statea turatia constanta la relanti?
La al meu, acelasi motor, imi misca turometrul de cand am luat masina, de 2 ani.
De acum 1 sapt, am patit ca la relanti uneori imi cade turatia la 500rpm.
O alta faza ciudata: am pornit motorul, erau vreo 2 grade afara, si desi apeseam acceleratia, turatia nu urca nicium.
Incerc sa-mi dau seama care ar fi motivul la mine....
La al meu, acelasi motor, imi misca turometrul de cand am luat masina, de 2 ani.
De acum 1 sapt, am patit ca la relanti uneori imi cade turatia la 500rpm.
O alta faza ciudata: am pornit motorul, erau vreo 2 grade afara, si desi apeseam acceleratia, turatia nu urca nicium.
Incerc sa-mi dau seama care ar fi motivul la mine....
- Andrei Constantin
- OP
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
Cred ca ramasesem dator cu cateva raspunsuri, am reusit sa ajung la service (merg numai la EDS), POATE AM MAI ZIS-O, sunt foarte multumit!
Dar sa revenim, am deschis toping-ul cu "duredrea" mea ca nu imi mai sta masina la relanti, Astra H 1.3 cdti, "zic eu din senin".Nu a fost chiar asa, am fost la diagnoza si am descoperit ca al meu EGR ramasese blocat! Am curatat galerie admisie + EGR, am fost norocos si nu a trebut sa il schimb(un EGR nou este cam 600 - 700 lei). Si am scapat decat cu manopera pt curatare. Deci in concluzie, EGR-ul blocat este o cauza din care masina nu mmai porneste!
Bafta si pt orice problema mergeti la EDS!
Dar sa revenim, am deschis toping-ul cu "duredrea" mea ca nu imi mai sta masina la relanti, Astra H 1.3 cdti, "zic eu din senin".Nu a fost chiar asa, am fost la diagnoza si am descoperit ca al meu EGR ramasese blocat! Am curatat galerie admisie + EGR, am fost norocos si nu a trebut sa il schimb(un EGR nou este cam 600 - 700 lei). Si am scapat decat cu manopera pt curatare. Deci in concluzie, EGR-ul blocat este o cauza din care masina nu mmai porneste!
Bafta si pt orice problema mergeti la EDS!
- Andrei Constantin
- OP
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
Apropo de fluctuatii de turatie la relanti/in mers, pot sa zic, ca am avut momente si in ultima vreme din ce in ce mai dese in care o lua razna turatia, sarea brusc pe la 1500rot/min si apoi brusc scadea la 500 rot/min, dar am zis ca este din cauza FRIBULUI. Am tras concluzia ca defapt era din cauza EGR-ului care "isi tragea sufletul".
Salut!
Salut!
gr3go
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2010
- Mesaj Privat
Andrei Constantin a scris:Apropo de fluctuatii de turatie la relanti/in mers, pot sa zic, ca am avut momente si in ultima vreme din ce in ce mai dese in care o lua razna turatia, sarea brusc pe la 1500rot/min si apoi brusc scadea la 500 rot/min, dar am zis ca este din cauza FRIBULUI. Am tras concluzia ca defapt era din cauza EGR-ului care "isi tragea sufletul".
Salut!
Salut!
Mda, posibil ca si la mine sa fie EGR-ul.
Se poate cumva diagnostiza fara demontare?
La mine, in relanti se misca cam 100rpm, consumul instant se misca intre 0.9 si 1.1 la rece.
La voi, in meniul service e constat cantitatea de carburant trimis prin injectoare? (daca nu ma insel in pagina 4 a meniului service la BC)
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Andrei Constantin
- OP
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
Salut gr3go,
Da sigur ca se poate testa fara sa se demonteze, altfel pt ce ar mai exista DIAGNOZA ECU-lui motor? Dar de stiut ca aceste dignoze nu le pot face toti care au un laptop si un program ce iti intra in calculatorul masinii si iti spun niste valori. Este un test special ce intradevar iti spune tot despre masina.
Bafta!
Nu te speria, EGR-ul se curata si poate fi salvat!
Da sigur ca se poate testa fara sa se demonteze, altfel pt ce ar mai exista DIAGNOZA ECU-lui motor? Dar de stiut ca aceste dignoze nu le pot face toti care au un laptop si un program ce iti intra in calculatorul masinii si iti spun niste valori. Este un test special ce intradevar iti spune tot despre masina.
Bafta!
Nu te speria, EGR-ul se curata si poate fi salvat!
- lovendall
- **
- 149 mesaje
- din 02 Feb 2012
- Astra 2006 Z17DTH
- Bucuresti
lovendall
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2012
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
axel79
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2010 Z17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
Eu am motor pe benzina si am avut problema cu "fuel pressure regulator" localizat in capacul motorului. S-a rezolvat cu schimbarea capacului. Simptomele pe care le avea masina: fluierat cu motorul cald, turatie variabila, oprire motor in mers. Daca scoteam furtunasul care venea din admisia de aer mergea ca o Dacie veche la un relanti variabil. La motoarele diesel probabil ca este diferit!
iviziru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2009
- Mesaj Privat