- ssergiiu
- OP
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
Buna. Am avut o problema cu semnalizarea de pe aripa partea dreapta, nu mai mergea m-am uitat la bec era in regula si am controlat sa vad daca ajunge curet am observat ca nu ajunge curent m-am uitat la semnalizarea din dreapta fata la far am vazut un fir ''liber'' era cel de la semnalizarea de pe aripa cand am tras de acel fir mi-a aparut acea ''siguranta'' sau nu stiu cum sa o numesc cea din poza 2 am reparat semnalizarea dupa care m-am intors la ''siguranta''si am observat ca venea dintr-o cutiute poza 1 prima cutie care am gasit-o langa farul din dreapta pe urma am observat ca firele mai duc undeva unde am gasit cea de-a doua cutie si la fel are ''siguranta'' ce o fi aia.Ma gandesc ca o fi de la inchiderea din telecomanda, dar de ce 2 cutiute
?Dar inchiderea din telecomanda nu o folosesc pentru ca nu se inchide partea de la sofer nici fata nici spate si daca nu se inchide usa de la sofer nu stau inchise nici cele din dreapta se deschid.Intrebarea mea este ce sunt cutiile alea si de ce au potentiometru min. max.Multumesc si ma scuzati daca am facut vreo gresala sau nu m-am exprimat coret.
1
2
?Dar inchiderea din telecomanda nu o folosesc pentru ca nu se inchide partea de la sofer nici fata nici spate si daca nu se inchide usa de la sofer nu stau inchise nici cele din dreapta se deschid.Intrebarea mea este ce sunt cutiile alea si de ce au potentiometru min. max.Multumesc si ma scuzati daca am facut vreo gresala sau nu m-am exprimat coret.
1
2
- viorelxxx
- **
- 309 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
cred ca cutia cu potentiometru minus plus este centralina de la alarma ( + ,_ =sensibilitatea alarmei ) , rezistenta de pe fir este pentru protectie , toate au , sau aproape toate , si era legat la semnalizare probabil pentru a licari in momentul activarii si dezactivarii , si vad ce este asezata in cutia mare neagra in care sunt asezate de regula releele , dar se vede ca e o improvizatie !
e doar o parere !
e doar o parere !
- ssergiiu
- OP
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
- viorelxxx
- **
- 309 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- OP
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
- viorelxxx
- **
- 309 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
pentru usi verifica actuatoarele daca nu au probleme la motorase , daca sunt ok atunci verifica daca primesc impuls in momentul activarii !
citeste aici poate gasesti rezolvare https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=34499
citeste aici poate gasesti rezolvare https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=34499
- ssergiiu
- OP
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat