- sanjuro
- **
- 106 mesaje
- din 01 Sep 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Bacau
sanjuro
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2007
- Mesaj Privat
Dupa 5 minute de mers dimineata, cu motorul rece, cand am deschis capota la motor sa completez lichidul de spalat parbrizul, am observat ca borna la baterie, plusul era fierbinte. A mai avut cineva problema asta, e semn rau, e avanpremiera unei viitoare probleme ? Precizez ca dimineata, la -13 grade, porneste bine, nu am avut probleme cu bateria niciodata, insa nu am mai observat la nici una din masinile pe care le-am mai avut chestia asta. Sugestii, pareri, informatii ?
Multumesc !
Multumesc !
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
chelu adrian- Suspendat
- 974 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
chelu adrian- Mesaje scrise: 974
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- sanjuro
- **
- 106 mesaje
- din 01 Sep 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Bacau
sanjuro
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2007
- Mesaj Privat
- sanjuro
- **
- 106 mesaje
- din 01 Sep 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Bacau
sanjuro
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2007
- Mesaj Privat
Verificat lichid baterie, verificat tensiune, borne curate ca de noi (am si husa de baterie) stranse foarte bine si etans,nimic ciudat in rest.
Sa fie cumva vreo legatura cu releul de preincalzire a bujiilor ?!?! La bord se aprinde radiatorul cu fulgul pe el pana cand pornesc motorul, dupa care se stinge. Azi am pornit-o dupa aproape 24 de ore de pauza, la minus 9 grade, si a pornit ca de obicei, fara probleme. Am cautat peste tot, nu am gasit o explicatie, abia astept sa treaca sarbatorile sa dau o fuga la mecanic sa intreb pe altul mai destept sau mai cu experienta ce este, ca imi sta ca un ghimpe in creier.
Sa fie cumva vreo legatura cu releul de preincalzire a bujiilor ?!?! La bord se aprinde radiatorul cu fulgul pe el pana cand pornesc motorul, dupa care se stinge. Azi am pornit-o dupa aproape 24 de ore de pauza, la minus 9 grade, si a pornit ca de obicei, fara probleme. Am cautat peste tot, nu am gasit o explicatie, abia astept sa treaca sarbatorile sa dau o fuga la mecanic sa intreb pe altul mai destept sau mai cu experienta ce este, ca imi sta ca un ghimpe in creier.
opvec
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Borna de plus se incalzeste de obicei din cauza contactului oxidat de la sertizarea in borna.La mine,cu motorul pornit aveam 13,2V pe bornele bateriei si intre - si cablul maro(am intepat izolatia izolatia cu testerul aparatului de masura) aveam 14,6.Deci o cadere de tensiune de 1,4V pe contactul imperfect.S-a rezolvat prin cositorire.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
borna se mai poate incalzi si din cauza cablului de alimentare de + , care a imbatrinit si au inceput sa se intrerupa fire din el si devine astfel mai subtire, din care cauza atunci cind trece un curent important prin el , la pornire mai ales se incinge f puternic , incalzind astfel indirect si borna de alimentare .
simy85- Suspendat
- 104 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 2003 y22dtr
- Bucuresti
simy85- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
sal, aceeasi problema o am si eu, doar ca la mine pana astazi se incingea minusul, astazi am patit altceva: am plecat dimineata cu masina la servici (toate bune si frumoase), mai ma invart un pic prin oras si ma opresc la peco. Alimentez si cand sa pornesc canci pornire, se aprindeau toate becurile la bord (toate care trebuie), caseton, lumini, claxon etc, deci toate merg fara probleme, ma apuc sa verific toate sigurantele, toate bune in-afara de siguranta nr 9 (ma uit in carte si constat ca e de la spalator far, eu nu am asa ceva pe masina), bun, o schimb dar tot nimic, cand trebuia sa cupleze electromotorul nu se auzea nimic, in fine, o pornesc impinsa, ajung la servici si cand sa plec aceeasi chestie, iar o pornesc impinsa, mai ma invart un pic prin oras si ajung acasa. Aici surpriza,o opresc, ii dau la automat si porneste si am repetat chestia asta de cateva ori si a pornit, pe seara am plecat cu ea prin oras si a pornit fara probleme. Insa am observat ca acum se incalzesc ambele borne, care sa fie problema, un contact imperfect sau electromotorul?
ps: sper ca nu v-am plictisit foarte tare
ps: sper ca nu v-am plictisit foarte tare
- enterprises_mg
- *****
- 21 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2001 z16xe
- Bucuresti
enterprises_mg
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut baieti,
Am si eu din pacate aceiasi problema,dar la mine frige borna de plus incat daca pui o hartie ia foc si sincer nu stiu ce sa ii mai fac,problemele au inceput dupa ce am pus statie pe masina,am facut praf alternatoru desi aveam condensator,acum l-am rezolvat si totusi am ramas cu aceasta problema,nu stiu cat este de mare dar mie teama sa nu i-au foc ,credeti ca poate fi de la muzica?
Am si eu din pacate aceiasi problema,dar la mine frige borna de plus incat daca pui o hartie ia foc si sincer nu stiu ce sa ii mai fac,problemele au inceput dupa ce am pus statie pe masina,am facut praf alternatoru desi aveam condensator,acum l-am rezolvat si totusi am ramas cu aceasta problema,nu stiu cat este de mare dar mie teama sa nu i-au foc ,credeti ca poate fi de la muzica?
clynico
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2009
- Mesaj Privat
am avut si eu aceiasi problema, se incingea foarte tare borna de minus. si imi manca si bateria cu motorul oprit. am duso la mecanic si acesta a gasit buba. a schimbat borna de la baterie(a taiat cablul si a pus o alta borna) din cauza contactului imperfect borna+cablu,mi-a bulit si diodele din alternator(incarca sub 14, cea ce nu este bine. un alternator bun incarca peste 14). sper ca v-am fost de folos
sdklaur
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1996 1.7 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
salut aceeasi problema cu borna de plus incinsa de ia foc,am ars alternatorul ,acum l-am facut dar cu borna aceeasi problema .am verificat firele de pe borna cel care se incinge este un fir gros negru care pleaca la o cutie de sigurante mari(60-80 ah),imi topeste si plasticul la doua sigurante de la tabloul din masina .problema e ca nici alternatorul nu mai incarca bine cand se incinge borna .vectra b 1,7 td 1996.tin sa mentionez ca am pus mai multe baterii deci nu este de la borna bateriei.
- BV19MAX
- ****
- 2,557 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,557
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
costache
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2003 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
- gaby_opc
- OP
- 413 mesaje
- din 21 Sep 2010
- Astra 2004 y22dtr
- Constanta
gaby_opc
- Mesaje scrise: 413
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2010
- Mesaj Privat
sal,nu stiu dak am postat bine aici ,am un astra g 2004 2,2 dti
de aproape un an am schimbat bateria orignala cu una noua ,80 amperi....
de ceva vreme aprox o luna de zile am observat ca husa baterei este arsa......si bornele sunt incinse foarte tare
iar cablurile care pleaca de la baterie sunt calde ....
in urma unor verificari a rezultat urmatoarele......incarcarea este de 13,8-14 v
pornirea este ok
bornele am observat ca se incing numai atunci knd dau drumu la ventilatie in masina (clima)
am schimbat ventilatorul acela din habitaclu si tot la fel se incing ,am incercat cu alta baterie si tot la fel se incing ...
ma poate ajuta cineva cu o solutie sau a mai patit cineva asa ceva?
mentionez ca bornele sunt verificate sunt stranse ,nu au pic de joc....
Ultima modificare făcută de gaby_opc la Lun 16 Jan, 2012 7:14 am
de aproape un an am schimbat bateria orignala cu una noua ,80 amperi....
de ceva vreme aprox o luna de zile am observat ca husa baterei este arsa......si bornele sunt incinse foarte tare
iar cablurile care pleaca de la baterie sunt calde ....
in urma unor verificari a rezultat urmatoarele......incarcarea este de 13,8-14 v
pornirea este ok
bornele am observat ca se incing numai atunci knd dau drumu la ventilatie in masina (clima)
am schimbat ventilatorul acela din habitaclu si tot la fel se incing ,am incercat cu alta baterie si tot la fel se incing ...
ma poate ajuta cineva cu o solutie sau a mai patit cineva asa ceva?
mentionez ca bornele sunt verificate sunt stranse ,nu au pic de joc....
Ultima modificare făcută de gaby_opc la Lun 16 Jan, 2012 7:14 am
- Bunicu
- ****
- 2,190 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,190
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
curata atat bornele bateriei cat si bornele "mama" cele de pe cabluri, strange bine suruburile care tin cablurile pe borne, curata tot ce ar putea fi oxidat acolo. Cablurile in sine nu se incing, se incing doar conexiunile iar cablul din cupru transporta caldura in lungimea cablului.
dupa ce cureti foarte bine , (indicat chiar cu o perie de sarma) pui o pelicula de vaselina (spray) pe borne si strangi bine suruburile bornelor.
Apoi, daca vrei, vino si spune-ne si noua cum se manifesta.
Succes!
dupa ce cureti foarte bine , (indicat chiar cu o perie de sarma) pui o pelicula de vaselina (spray) pe borne si strangi bine suruburile bornelor.
Apoi, daca vrei, vino si spune-ne si noua cum se manifesta.
Succes!
- gaby_opc
- OP
- 413 mesaje
- din 21 Sep 2010
- Astra 2004 y22dtr
- Constanta
gaby_opc
- Mesaje scrise: 413
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,190 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,190
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
in cazul asta ar fi trebuit sa iti arda o siguranta. Masoara consumul de pe aeroterma si vezi unde se afla, este posibil sa ai un scurt dar ....ma indoiesc. Si sa iti spun de ce: Acel motor se alimenteaza prin fire mult mai subtiri decat cele de la baterie, daca pe astea le incinge , cele subtiri ar fi trebuit sa fie demult topite...Si nu mai punem la calcul siguranta fuzibila.
cand spui ca ai curatat bornele, ai curatat si imbinarea dintre cablu si borna care se afla pe el?
cand spui ca ai curatat bornele, ai curatat si imbinarea dintre cablu si borna care se afla pe el?