- sebi4fc
- OP
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am inceput anu cum nu se putea mai prost
Subiectul problemei e o Vectra C 1.9Cdti - Z19 DT
Am ramas fara accelaritie, apas pe ea si e ca si cum nu as apasa, turometru urca 100-200 r/pm cand vrea el + gaze multe in compartiment motor si pe esapamant ( fum alb).
In prima faza, in mers a dat in bot si am ramas fara acceleratie, masina statea la relanti dar nu se accelara + fum, dupa 3-4 contacte si-a revenit acceleratia si mergea totul ca nou.
A doua faza la fel numai ca si-a revenit cam dupa 10 minute peste 10 contacte si a scos mai mult fum ca prima data.
A treia faza ( asta seara) a fatat - la fel ca primele doua faze doar ca acuma dupa vreo 5 contate a murit de tot , ca sa o pornesc trebuie sa tin mult contactu si porneste foarte greu, si scoate foarte mult fum undeva de sub motor.
Pana maine ce vine ziua, poate ma ajuta cineva cu cateva sfaturi sa stiu de unde sa incep, banuiesc ca ceva furtun de vacum sau pompa de vacum.
Nu mi-a dat nici o eroare pe bord asta e partea interesanta.
Ultima modificare făcută de sebi4fc la Joi 05 Jan, 2012 5:34 pm, modificat de 2 ori în total
Subiectul problemei e o Vectra C 1.9Cdti - Z19 DT
Am ramas fara accelaritie, apas pe ea si e ca si cum nu as apasa, turometru urca 100-200 r/pm cand vrea el + gaze multe in compartiment motor si pe esapamant ( fum alb).
In prima faza, in mers a dat in bot si am ramas fara acceleratie, masina statea la relanti dar nu se accelara + fum, dupa 3-4 contacte si-a revenit acceleratia si mergea totul ca nou.
A doua faza la fel numai ca si-a revenit cam dupa 10 minute peste 10 contacte si a scos mai mult fum ca prima data.
A treia faza ( asta seara) a fatat - la fel ca primele doua faze doar ca acuma dupa vreo 5 contate a murit de tot , ca sa o pornesc trebuie sa tin mult contactu si porneste foarte greu, si scoate foarte mult fum undeva de sub motor.
Pana maine ce vine ziua, poate ma ajuta cineva cu cateva sfaturi sa stiu de unde sa incep, banuiesc ca ceva furtun de vacum sau pompa de vacum.
Nu mi-a dat nici o eroare pe bord asta e partea interesanta.
Ultima modificare făcută de sebi4fc la Joi 05 Jan, 2012 5:34 pm, modificat de 2 ori în total
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- OP
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- gogo_y17dt
- **
- 491 mesaje
- din 27 Jan 2007
- Vectra 2004 z19dt
- Falticeni sau Iasi
gogo_y17dt
- Mesaje scrise: 491
- Locatie: Falticeni sau Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
E EGR-ul asa am patit si eu. Daca tii apasata acceleratia vei vedea ca se va accelera pana pe la 2000 RPM si scoate un fum de zic vecinii ca e ceata . Nici mie nu imi dadea nici o eroare pe tester dar vezi ca poti sa te uiti in finctie de debitul de aer care trece prin debitmetru si cel prin egr.
Oricum cel mai simplu scoti un pic mufa de la egr si ar trebui sa mearga si sa iti apara eroarea in bord. Computerul simtind eroarea suplimenteaza debitul de aer care trebuia sa vina din egr cu aer proaspat din debitmetru. Nu ai ce strica daca scoti mufa de proba. Eu merg fara mufa de vre-un an si vreo 45k km si nu s-a intamplat nimic. Daca mai ai nevoie de detalii si eventual poze anunta.
Oricum cel mai simplu scoti un pic mufa de la egr si ar trebui sa mearga si sa iti apara eroarea in bord. Computerul simtind eroarea suplimenteaza debitul de aer care trebuia sa vina din egr cu aer proaspat din debitmetru. Nu ai ce strica daca scoti mufa de proba. Eu merg fara mufa de vre-un an si vreo 45k km si nu s-a intamplat nimic. Daca mai ai nevoie de detalii si eventual poze anunta.
- sebi4fc
- OP
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- OP
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
gogo_y17dt a scris:E EGR-ul asa am patit si eu. Daca tii apasata acceleratia vei vedea ca se va accelera pana pe la 2000 RPM si scoate un fum de zic vecinii ca e ceata . Nici mie nu imi dadea nici o eroare pe tester dar vezi ca poti sa te uiti in finctie de debitul de aer care trece prin debitmetru si cel prin egr.
Oricum cel mai simplu scoti un pic mufa de la egr si ar trebui sa mearga si sa iti apara eroarea in bord. Computerul simtind eroarea suplimenteaza debitul de aer care trebuia sa vina din egr cu aer proaspat din debitmetru. Nu ai ce strica daca scoti mufa de proba. Eu merg fara mufa de vre-un an si vreo 45k km si nu s-a intamplat nimic. Daca mai ai nevoie de detalii si eventual poze anunta.
Oricum cel mai simplu scoti un pic mufa de la egr si ar trebui sa mearga si sa iti apara eroarea in bord. Computerul simtind eroarea suplimenteaza debitul de aer care trebuia sa vina din egr cu aer proaspat din debitmetru. Nu ai ce strica daca scoti mufa de proba. Eu merg fara mufa de vre-un an si vreo 45k km si nu s-a intamplat nimic. Daca mai ai nevoie de detalii si eventual poze anunta.
Da de unde fumul din compartimentu motor? Acum m-am invoit de la munca si ma apuc de treaba sa vad ce reusesc .
P.S. - acuma o sa vad daca am prieteni sau numa vorbe
- sebi4fc
- OP
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- OP
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- gogo_y17dt
- **
- 491 mesaje
- din 27 Jan 2007
- Vectra 2004 z19dt
- Falticeni sau Iasi
gogo_y17dt
- Mesaje scrise: 491
- Locatie: Falticeni sau Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- OP
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Dupa cum am zis mai sus a fatat,se pare ca a fost cezariana,ca tare repede si-a revenit.
Problema rezolvata deocamdata - EROAREA ( cauza problemei ) - inexplicabila( sau posibil mufa de la admisie iesita desi daca ar fi fost asa imi aparea martoru in bord)- tot nu imi explic cum sa stea la relanti sa ii dau talpa si parca apasam acceleratia la alta masina ea nici o miscare
Am reusit sa o pornesc m-am plimbat cu ea in jur de 50 km fara probleme, am pus si testeru pe ea nici o eroare , verificat injectia e ok, verificat egr e ok, verificat debimetru e ok, verifcat admisia e ok , racord felxibil in stare perfect ? ziceti si voi ce moama lui asta a fost.
de unde provenea fumul din compartimetu motor, desi la o explicatie am ajus da e mult de povestit, o sa vad daca se adeverete pe viitor.
O tin sub observatie in urmatoarea perioada sa vedem daca mai are inclinati de astea sadomasochiste.
Problema rezolvata deocamdata - EROAREA ( cauza problemei ) - inexplicabila( sau posibil mufa de la admisie iesita desi daca ar fi fost asa imi aparea martoru in bord)- tot nu imi explic cum sa stea la relanti sa ii dau talpa si parca apasam acceleratia la alta masina ea nici o miscare
Am reusit sa o pornesc m-am plimbat cu ea in jur de 50 km fara probleme, am pus si testeru pe ea nici o eroare , verificat injectia e ok, verificat egr e ok, verificat debimetru e ok, verifcat admisia e ok , racord felxibil in stare perfect ? ziceti si voi ce moama lui asta a fost.
de unde provenea fumul din compartimetu motor, desi la o explicatie am ajus da e mult de povestit, o sa vad daca se adeverete pe viitor.
O tin sub observatie in urmatoarea perioada sa vedem daca mai are inclinati de astea sadomasochiste.
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- OP
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Consumu e mic sub 8 in oras si alimentez de 18 luni de la acceasi sursa sigura deci zic eu ca e exlusa partea cu motorina.
O sa va tin la curent cu comportamentul ei pe urmatori 500 km 100 is facuti deja.
Oricum ma bucur ca am scapat ieftin - adica mocca mare multumire Domnului Dorin (Elegance) si Domnului Mitrut (Je).
O sa va tin la curent cu comportamentul ei pe urmatori 500 km 100 is facuti deja.
Oricum ma bucur ca am scapat ieftin - adica mocca mare multumire Domnului Dorin (Elegance) si Domnului Mitrut (Je).
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
pai nu ai scapat. dar nu te speria . eu zic sa schimbi neaparat filtru de motorina . aceleasi simptome am patit eu la un camion nissan , dimineta si pe la pranz am parcurs vreo 70 km fara probleme . a doua zi aceeasi faza . concluzia : un pic de apa in motorina . dop de gheata . asa ca am schimbat filtru si totul perfect . la relanti mergea perfect . accelerai fum alb muuuult si fara putere .
- sebi4fc
- OP
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat