Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • vasile vlad

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cu ajutorul colegilor:nicu.costinesti,aiss si BV19MAX am schimbat
-tecile injectoarelor-91 ron buc.
-garniturile tecilor 15 ron buc.
-garnituri injectoare-15 ron buc.
-garnitura chiulasa -165 ron

Le-am schimbat deoarece aveam presiune mare in vasul de expansiune,pierdeam antigel,fum alb pe esapament cu miros de antigel si apa in ulei
Acu merge foarte bine,trebuie sa schimb uleiul ca am bagat un ulei mai slabut sa se curete motorul


Ultima modificare făcută de vasile vlad la Dum 12 Jun, 2011 10:39 am, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • aiss

  • Mesaje scrise: 638
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut ! Si si si acum?Merge masina bine?S-a rezolvat problema?Neutral Ma bucur daca totul e ok,numai bine !
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca iti merge masinuta, bafta multa in continuare !
  • mazak

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cine le-a schimbat (tecile de injector) ? tu sau mecanicul?
Cum le-ai scos (tecile de injector) ? pe deasupra (a dat jos doar capacul de plastic) sau a dat chiuloasa jos si le-a scos pe dedesubt?

Cateva idei si raspunsuri sunt utile pentru noi restul

Multumesc
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
A dat chiuloasa jos, ca e enumerata o garnitura de chiuloasa! Si banuies ca le-a dat jos pe dedesubt, ca e mult mai usor! Si eu vreau sa le schimb, ca am una 100% bulita, nu stiu celelalte, dar nu as mai vrea sa dau chiuloasa jos, cel putin nu completa, ca e din 2 bucatii! Bafta!
  • vasile vlad

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
imi cer scuze ca raspund asa tarziu da am fost plecat

colegul nicu.costinesti a detaliat toata operatiunea foarte bine cateva pagini mai in urma de asta nu am mai scris si eu

eu am schimbat cele de mai sus nu am fost la mecanic,am dat chiulasa jos,cu un ciocan si o tubulara am scos tecile,au iesit foarte usor


chiar daca e din 2 bucati eu zic ca e destul de simplu doar ca trebuie dinamometrica la strans
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Uite varianta mea, insa netestata de mine, de scoatere teci injectoare, cu un surub, o piulita si o saiba mare si lata. Problema este ca vechile teci se vor distruge un pic la scoatere in locul de prindere (infiletare) al surubului in teaca, deci tecile vechi se vor schimba cu altele noi dupa scoatere in acest fel. Surubul se infileteaza numai un pic, cat sa prinda in carnea tecii. Diametrul filetului surubului trebuie sa fie doar un pic peste diametrul interior al tecii, nu mai mult, doar cat sa prinda in carnea tecii, caci altfel stricati tot si buliti si chiulasa mare. Apoi la scoaterea tecii, se tine contra cu o cheie surub si se invarte incet si usor cu o alta cheie piulita. Dupa scoatere in acest fel este musai sa inlocuiti tecile cu altele noi. Tecile bulite se pot vizualiza si inainte de scoatere cu o lampa sau o lanterna, deoarece desi porii tecilor bulite sunt mici, porii se vad la o inspectare minutioasa, deci se pot scoate si inlocui doar tecile care au probleme (pori, gaurele). Insa, daca aveti pori pe o teaca, daca aveti bani e bine sa le schimbati pe toate, caci corodarea tecilor se produce pe exteriorul acestora, in chiulasa mare si chiar daca nu se vad in interior, pot aparea pori la celelalte vechi dupa catva timp din cauza coroziunii. Nu uitati si de oringuri noi, cate 2 pe fiecare teaca.
Rog colegii de pe forum, daca au o varianta mai buna, sa intervina si sa puna si o poza cu un alt extractor de teci, dar mai ales cine are cotele tecilor (pe care eu nu le stiu) sa le posteze pentru colegi. Acesta operatiune se face doar pe raspunderea celui care o executa.

Bafta tuturor, Nicu.
  • Mikarge

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2009

  • Mesaj Privat
referitor la scoaterea tecilor injectoarelor........am intors chiuloasa cu capul ingust al tecilor in sus si am pus o saiba perfect egala in gura ingusta a acesteia.apoi am luat o piulita de 8 si am infiletat o pe un surub( surub care intra pe gaura saibei pana se intalneste saiba cu piulita). pe urma am batut usor in capul surubului pana a iesit teaca.
- mentionez ca nu s-a deformat si nu a patit nimic nici o teaca. eu asa am procedat Smile
  • Mikarge

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2009

  • Mesaj Privat
poate sa mi spuna(confirme) si mie cineva daca din chiuloasa mi a luat la rectificare 2 zecimi ce tip de garnitura sa folosesc, cu 1....2 sau 3 gauri. mecanicul care mi a facut o mi a zis cu 3 gauri(cea mai groasa).
-la chiuloasa nu s a mai umblat, asta e prima oara. multumesc mult
  • YAMAHA

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Astra G Y1.7 Problema:apa in ulei. Masuri luate:schimbare garnitura chiulasa,oringuri teci injectoare,oringuri injectoare,planeitate chiulasa.Rezultatul la fel ,apa in ulei. Sunt disperat,mai stie cineva cumva vre-o gaurica pe unde ar putea apa sa ajunga in ulei? Ajutati-ma va rog frumos. Sad
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Pierderi de antigel ..si anume in ulei am avut si eu, am schimbat garnitura de chiuloasa , cele 8 oringuri , plus ultima garnitura dintre capacul motorului si urmatorul corp de metal. Sunt in anglia si costul manoperei a fost 240 lire..destul de mult insa vazand preturile din tara am realizat ca nu e cu mult peste . Am avut nevoie si de o re etansare cu silicon resistent la temp inalte in zona pompei de ulei deoarece pierdeam ulei.
Vreau sa l felicit pe domnul Nicu Costinesti ca nu a sucombat in urma problemelor avute, si pentru iscusinta de care a dat dovada in a si repara masina . Am spus mecanicului de problematica tecilor de la injectoare la acest model Y17DT insa la masina mea au fost bune si nu au necesitat schimbare.
O intrebare am legat de acel aditiv in motorina pentru curatirea injectoarelor , este bun sa fie folosit oricum indiferent daca ai probl sau nu? motorina din alte tari gen Germania etc spun unii ca ar contine aditivi care ajuta fel si fel de probl , intreb pentru ca as dori sa pun si eu acest aditiv , si as dori o informatie gen ce ar trebui sa scrie pe recipient..ca ajuta injectoarele sau .. fiind in anglia nu am acces la un produs romanesc ..va trebui sa caut ceva la fel ca proprietati si utilizari. Daca puteti domnule Nicu Costinesti sa mi dati un pm macar cu numele solutiei sa o google uiesc un pic Smile . Va multumesc !.


YAMAHA a scris:Astra G Y1.7 Problema:apa in ulei. Masuri luate:schimbare garnitura chiulasa,oringuri teci injectoare,oringuri injectoare,planeitate chiulasa.Rezultatul la fel ,apa in ulei. Sunt disperat,mai stie cineva cumva vre-o gaurica pe unde ar putea apa sa ajunga in ulei? Ajutati-ma va rog frumos. Sad


Daca au fost efectuate acele operatiuni cum trebuie nu ar mai trebui sa ai probleme....
  • vasile vlad

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
YAMAHA a scris:Astra G Y1.7 Problema:apa in ulei. Masuri luate:schimbare garnitura chiulasa,oringuri teci injectoare,oringuri injectoare,planeitate chiulasa.Rezultatul la fel ,apa in ulei. Sunt disperat,mai stie cineva cumva vre-o gaurica pe unde ar putea apa sa ajunga in ulei? Ajutati-ma va rog frumos. Sad


daca suruburile nu au fost stranse cu dinamometrica nu e bine,ar trebui sa iei legatura cu un coleg din BV,BV19MAX te poate ajuta
  • Mikarge

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2009

  • Mesaj Privat
yamaha, mai poate fii chiulasa fisurata, exista si cazul asta dar foarte rar, daca ai ramas fara antigel si ai mers asa sau ai completat cu apa rece peste motorul incins etc.fisura poate sa fie ca un fir de par in interior, deci nu ai cum sa o vezi. si eu sunt la fel ca in cazul tau dar mai am oringurile la teci sa le schimb, deci posibil sa scap. succes si sa ne spui si noua ce ai mai facut
  • Mikarge

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2009

  • Mesaj Privat
din Bucuresti a cumparat cineva garniturile de la teci? nu imi gasesc astia la magazine decat garniturile la injectoare. rog pe cineva sa mi spuna si mie de la ce magazin de piese auto a cumparat.
  • Mikarge

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2009

  • Mesaj Privat
sau codul de cumparare al acestor garnituri.
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu acum la inceput de an probleme cu masina. Imi pierde antigel. Si ma intreb si eu de ce pierde mai mult iarna decat vara. Iarna trecuta am zis ca o repar, dar cand a venit caldura si am vazut ca pierde fff putin am zis ca s-a infundat porul ala si nu mai am probleme. Pe 25 decembrie 2011 m-a lasat turbina. Am dus-o la mecanic si a zis ca e din cauza antigelului din galeria de admisie . Am trimis turbina reconditionat la brasov( m-a terminat de bani) si pe 6 ianuarie 2012 mi-au montat-o. Masina merge dar tot am antigel la turbina. Am fost azi dimineata la mecanic( 9 ianuarie 2012) si m-a speriat ca ar fi chiuloasa dusa ca de aia pierd antigel . Mentionez ca pe jos nu gasesc nici o picatura de antigel. Tot se duce pe evacuare pe undeva(nu ma pricep prea bine la mecanica). Tot azi, dupa ce am fost la mecanic am gasit postul vostru si m-am mai linistit putin ca poate nu e chiuloasa . Poate am si eu probleme cu tecile sau numai garnitura de chiuloasa. Mecanicul mi-am spus (cum patise si nicu.costinesti) ca nu are treaba garnitura ca e din tabla si tine la infinit. Si adica sigur e chiuloasa. Sper ca nu. Diseara ma duc la alt service, ca aici s-au purtat cam urat si fara nici un interes s-au chef de munca. Si am fost la service si am facut treaba cu factura. In vasul de antigel am foarte putine urme de ulei doar uneori, dar am pus asta pe seama racitorului de ulei care l-am schimbat acum jumate de an. Si am zis ca inca mai sunt urme prin reteaua de racire. Ma ajuns sa pierd 8 kg antigel pe luna. Inmotor nu am urme de apa deloc. De asta nu cred ca e chiuloasa. Astept un sfat ceva. O parere. Orice . Sunt din iasi. lucian_rotundu@yahoo.com
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Astra g y17dt
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Eu in noiembrie am rezolvat problema cu pierderea de antigel..si la fel mi se golea borcanul in 2 zile, insa imi intra in baia de ulei ( mi a si crescut nivelul la ulei si aveam acea spuma gri la capac) plus ca mi curgea si jos pe asfalt, cum am zis mai sus oringurile la injectoare cele 8 le am schimbat, chiuloasa la mine era oke insa garnitura am pus alta noua pentru ca odata ce o dai jos nu va mai etansa bine.
Daca pierzi atat de mult mi se pare greu de crezut sa nu ai nici o pata pe asfalt, daca nu ti l scoate pe evacuare..poate altii mai priceputi sa spuna..la mine asa a fost.
  • Mikarge

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2009

  • Mesaj Privat
schimba oringurile la tecile(camasile) injectoarelor.acestea sunt prinse in chiulasa si fiecare teaca are 2 oringuri pe ea. pe mine m-au costat 136 ron toate 8. succes
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am venit de la mecanic si nu sunt lamurit deloc. Mi-a spus ceea ce stiam deja. Ca am antigel prin motor pe acolo. Dar e in admisie nu cum spuneam eu in evacuare. Dar nu inteleg de ce tot spune mecanicul ca e chiuloasa. Vrea sa-i iasa mai mult oare? A ramas acum sa ma duc maine seara, ca sa mai fie acolo inca unul care sa-mi bage presiune in instalatia de racire sa vada poate observa ceva nou. I-am spus mecanicului de tecile injectoarelor, dar ramane sa vedem maine ce si cum. Maine discutam si de preturi. Si cam ce sa fac in continuare. Mecanicu mi-a spus ca nu se merita sa o mai tin ca sunt pacatoase opel-uriel astea. Mai ales 1.7 . M-a sfatuit sa-mi iau ceva pe benzina......ce parere aveti? Sa o repar pt mine sau sa o dau?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR