- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Admisia se da jos, se deface, se curata, tijele se repara. Ceva asemanator https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=swirl
Pentru scos joc (vibratii/zdranganeala) se bucseaza axele roase sau se fac alele metalice.
interadi
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Dolj
- Masina: Agila 2003 1.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
Admisia se da jos, se deface, se curata, tijele se repara. Ceva asemanator https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=swirl
Pentru scos joc (vibratii/zdranganeala) se bucseaza axele roase sau se fac alele metalice.
Tin sa va multumesc in primul rand pentru amabilitate si promptitudine , dar as mai avea o intrebare : sistemul care actioneaza aceste placute pare sa fie actionat de un vacuum pentru ca vad un furtun care vine in acest loc. as vrea sa stiu logica dupa care sunt miscate clapetele de care vorbeati pentru ca in cazul meu cand motorul este pornit tija care actioneaza clapetele este trasa la maxim catre dreapta adica spre partea soferuli iar manifestarea cred eu incorecta este ca in acea clapeta care mai este actionata de tija parca loveste ceva. la fel se intampla si cu celelalte doua daca incerc sa le actionez manal ca si cum ar fi fost tresa de tija lor de actionare. pe de alta parte daca fortez tija respectiva spre stanga acele lovituri nu se mai simt in clapeta si respectiv in tija. de aceea inclin sa cred ca sistemul care actioneaza tija are o problema in sesul c a a ramas pe actiune maxima si ca urmare de aceea sau rupt si doua din articulatiile de pe tija

- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cauza depunerilor excesive este uleiul neschimbat la timp si/sau maotor care papa ulei.
Asteptam poze.
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Iara m-am exprimat incoerent. Ma gandeam la o recuratare de EGR, clapeta de acceleratie + curatare admisie.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
xwrm001
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Tigra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2011
- Mesaj Privat
Am si eu o mare problema, mi-am curatat saptamana trecuta admisia si nu gasesc de unde sa cumpar
garnitura cea mare care sta intre cele doua corpuri.Am sunat astazi si la service la opel si nici ei nu imi pot aduce
garnitura asta, doar cu tot cu admisie noua care costa 50 de milioane.Daca stie cineva un site de piese sau o alta varianta de
unde as putea sa o cumpar ca nu o mai pot refolosi, este rupta intr-un loc si nici nu mai intra pe canalul ei.
Am uitat sa specific, cod motor: Z14XEP; Opel Tigra B, 2005
Garnitura este cea din poza de mai jos.
Imi cer scuze daca nu am postat corect dar nu am experienta cu forumurile.

- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
xwrm001
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Tigra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2011
- Mesaj Privat
Pot sa folosesc silicon?Nu poate ajunge in motor si mai departe la sondele lambda si mi le afecteaza?

sau fac alta noua din silicon?
Intreb si eu nu stiu sigur, asa mi se pare ca am auzit ca siliconul distruge sondele lambda.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
feri
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
feri
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2011
- Mesaj Privat
Daca cele doua carapace nu sunt perfect imbinate nici clemele nu se vor prinde in veci.Sa aveti si un tub de silicon la indemana (300 grade,7lei) ca sa nu aveti surpriza pe care am avut-o eu cand am observat ca garnitura dintre jumatati era intrerupta pe o mica portiune.
Pentru a lucra mai usor eu am scos si furtunul ala gros care traverseaza chiar deasupra admisiei si duce catre habitaclu.Are o siguranta de sarma care se extrage doar 1cm dupa care iese si furtunul.Atentie: curge mult antigel dinspre partea cu habitaclul! Eu am pus imediat un dop de cauciuc,dar va trebui completat antigel la urma.Ca sa pot declipsa bridele din spatele admisiei m-am folosit de o oglinda mica si o lanterna.
Eu am fost pregatit si cu toate garniturile noi (cam 170 lei toate,inclusiv cea dintre teava EGR si EGR-pe care -stupoare-eu nici n-am avut-o pana acum).Am avut acces si la aer comprimat,ceea ce e un mare ajutor,mai ales la desfundarea gaurii capilare care duce la servofrana.
Inca o remarca: am observat ca si la mine incepuse sa se gaureasca admisia de la gazele fierbinti suflate din teava EGR (inca nu egrav,mai merge o tura),deci se pare ca e o problema tipica la acest model din pacate.In rest multumiri pentru toate cele postate aici.
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
am desfacut tot insa furtunul de servofrana unde este un clips galben cu doua urechiuse si un fel de dop mic lateral nu vrea sa iasa.
este vorba de aceasta:

Un binevoitor care a demontat admisia va rog sa-mi lase un nr de telefon sa-l sun sau aveti nr meu de telefon si va og sa ma ajutati.
Multumesc anticipat,
0751159922
feri
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2011
- Mesaj Privat
- lev30ro
- **
- 112 mesaje
- din 12 Jan 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Mures
lev30ro
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
Multumesc de raspuns,
O zi buna,
- dulcineea259
- *
- 11 mesaje
- din 13 Oct 2008
- Bucuresti
dulcineea259
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2008
- Mesaj Privat
Dupa ce am ascultat motorul vreo 2 zile ca mi se parea mie ca aud un tacanit si la rece si la cald am mers la un amic la service (app - daca vreti un service bun in bucuresti va dau contactele, e in zona ghencea) sa mi-l desfaca - masina e o corsa c cu motor 973, din 2005 benzina.
Surpriza , la desfacere, aveam un culbutor de la axa admisie sarit de la locul lui, mai exact inclinat spre stanga jos cum te uiti la axa iar pe cama (sper ca zic bine) respectiva urme ca niste zgarieturi pe suprafata ei (cam pe jumatate din suprafata).S-a curatat motorul, s-a schimbat uleiul , filtrele, culbutorul respectiv iar dupa 2 zile am luat- o din service.
Mentiune - admisia e buna, s-au masurat parametrii si sunt ok (de curatat inca nu) la fel si distributia.
Dupa vreo 2 saptamani acelasi sunet la motor, fuga la service, aceiasi problema....
Intrebarile mele sunt in primul rand care ar fi cauza deplasarii culbutorului si zgarierii camei si in al 2 lea - exista vreo rezolvare prin pilirea camei..sau orice alta metoda...sau musai schimbata axa cu totul.
N-am avut timp sa fac poze ca ar fi fost utile....acum astept sa vad daca pica din nou si ii fac...ca deocamdata axa n-am gasit la dezmembrari (una noua e aprox 2000 ron).
Daca schimb axa sau axele , ce-ar mai fi indicat de facut ca sa previn pe viitor asemenea incidente?
Sonda lambda (am eroare pe ea de ceva vreme si tot ma tin sa o schimb - stiu de ea ca nu e ok de la testul agrafa si de pe tester opel - din ambele metode rezulta aceiasi eroare) poate sa aiba vreo implicatie?
Multumesc ! Si salutari tuturor!
Cristina