speedy78
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2011
- Mesaj Privat
Am o problema mare zic eu la motorul masinii mele un Opel Astra G din 2000.Sambata dimineata ca un om normal ridic capota si verific nivelul lichidului de racire,uleiul si lichidul de frana.Nimic deosebit pana aici.Am plecat si pe drum (mentionez ca nu am mers mai mult de 5-6 km)am simtit ca nu mai trage.M-am gandit ca este infundat EGR-ul.Am revenit acasa si m-am apucat sa dau EGR-ul jos sa il curat.Intr-adevarera foarte murdar.L-am curatat dar nu l-am montat decat luni ca am zis sa cumpar si garnitura noua.Inainte sa ma apuc sa montez la loc ce am demontat am desfacut capacul de la vasul de expansiune si SURPRIZA-era gol.Am scos joja de ulei si era nivelul cu mult peste maxim.
Am intrebat cativa mecanici cam ce ar avea dar am primit raspunsuri diferite de la fiecare.Am sa vi le spun pe fiecare in parte:
-termoflot-ul
-garnitura de chiulasa
-chiulasa deformata
-chiulasa fisurata
-bloc motor fisurat pe undeva intre cilindrii
Eu tind sa cred ca este una dintre primele doua variante.
Daca cineva a mai avut problema aceasta il rog sa imi spuna si mie ce ar putea fi.
Va multumesc anticipat ca ati avut rabdare sa cititi tot postul.
Am intrebat cativa mecanici cam ce ar avea dar am primit raspunsuri diferite de la fiecare.Am sa vi le spun pe fiecare in parte:
-termoflot-ul
-garnitura de chiulasa
-chiulasa deformata
-chiulasa fisurata
-bloc motor fisurat pe undeva intre cilindrii
Eu tind sa cred ca este una dintre primele doua variante.
Daca cineva a mai avut problema aceasta il rog sa imi spuna si mie ce ar putea fi.
Va multumesc anticipat ca ati avut rabdare sa cititi tot postul.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
E mult peste nivel dar ce-i in ulei ? apa ori motorina? daca e doar diluat cu motorina uleiul scapi cu schimbat Oring-urile de la injectoare ,daca e apa in ulei caz in care uleiul devine laptos ori ai depuneri pe buson si capac atunci pot fi oricare dintre motivele spuse de tine.In functie de culoarea uleiului stii care e motivul scaderea antigelului poate fi si coincidenta....
speedy78
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2011
- Mesaj Privat
- mitu laurentiu
- *
- 9 mesaje
- din 02 Dec 2011
- Astra 2001 y17dt
- Galati
mitu laurentiu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2011
- Mesaj Privat
speedy78
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2011
- Mesaj Privat
- Glacius
- **
- 130 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- PH09PIV
- **
- 220 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Alta tara
PH09PIV
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
doryx
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2011
- Mesaj Privat
speedy78
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2011
- Mesaj Privat
am schimbat urmatoarele:
-garnitura de chiuloasa
-oringuri de la injectoare
-injectoare (SH cam 80000km)
-termostat
-ghidaj de supapa
Dupa ce s-au montat piesele respective tot nu e in parametrii adica nu trage mai bine ca inainte
Mecanicul a zis ca trebuie rectificata chiuloasa pentru ca nu inchid bine supappele
Ramane sa vedem daca e asa
CRACIUN FERICIT TUTUROR
-garnitura de chiuloasa
-oringuri de la injectoare
-injectoare (SH cam 80000km)
-termostat
-ghidaj de supapa
Dupa ce s-au montat piesele respective tot nu e in parametrii adica nu trage mai bine ca inainte
Mecanicul a zis ca trebuie rectificata chiuloasa pentru ca nu inchid bine supappele
Ramane sa vedem daca e asa
CRACIUN FERICIT TUTUROR
- valy25
- **
- 201 mesaje
- din 16 Mar 2008
- Mehedinti
valy25
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Mehedinti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu la motorul masinii mele un Opel Astra G din 2001,y17dt.de ce va zile imi scade nivelul lichidului de racire si imi intra ulei in locul lui,uleiul din baie nu are culoarea normala cum ar trebui parca ar fi diluat, o sa ma uit si va spun,daca este crescut nivelul uleiului sincer nu miam dat seama, masina fata de cea a colegului trage foarte bine chiar are demaraj.termoflotul(racitorul de ulei lam schimbat la reprezentanta si este nou, o sa ma iut de cand lam schimbat),termostatul merge in parametrii normali inchide si deschide cum ar trebui.ce ar putea fi?mecanicul mia zis ca ar fi racitorul de ulei,daca ar garnitura de chiuloasa cica masina nu ar mai porni.va tin la curent.craciun fericit.
- dj77nio
- **
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- valy25
- **
- 201 mesaje
- din 16 Mar 2008
- Mehedinti
valy25
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Mehedinti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
am revenit cu poze,asa arata uleiul meu dupa 10min de mers,uleiul e la nivel dupa ce se raceste motoru,precizez ca mai am 2000 de km de facut pana la urmatoru schimb,poate de aia arata asa.nu iam dat de cap de ce imi baga uleiul in antigel.la multi ani si un an nou mai bun si in primu rand sa fiti sanatosi voi si familiile voastre.
inca o data la multi ani.
inca o data la multi ani.
- PH09PIV
- **
- 220 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Alta tara
PH09PIV
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- valy25
- **
- 201 mesaje
- din 16 Mar 2008
- Mehedinti
valy25
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Mehedinti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
nu cred,ca daca era garnitura era o pasta foarte groasa si de culoare galbuie de consistenta iaurtului din ce am vazut eu la diferite masini,culoarea aia sar putea sa fie de la condens,caldura baga,pe taeva de esapament nu scoate apa,uleiu e la maxim nu creste nu scade,iar motoru merge rotund cum mergea si inainte,de drag il asculti,mai caut si va tin la curent.