Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • speedy78

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am o problema mare zic eu la motorul masinii mele un Opel Astra G din 2000.Sambata dimineata ca un om normal ridic capota si verific nivelul lichidului de racire,uleiul si lichidul de frana.Nimic deosebit pana aici.Am plecat si pe drum (mentionez ca nu am mers mai mult de 5-6 km)am simtit ca nu mai trage.M-am gandit ca este infundat EGR-ul.Am revenit acasa si m-am apucat sa dau EGR-ul jos sa il curat.Intr-adevarera foarte murdar.L-am curatat dar nu l-am montat decat luni ca am zis sa cumpar si garnitura noua.Inainte sa ma apuc sa montez la loc ce am demontat am desfacut capacul de la vasul de expansiune si SURPRIZA-era gol.Am scos joja de ulei si era nivelul cu mult peste maxim.
Am intrebat cativa mecanici cam ce ar avea dar am primit raspunsuri diferite de la fiecare.Am sa vi le spun pe fiecare in parte:

-termoflot-ul
-garnitura de chiulasa
-chiulasa deformata
-chiulasa fisurata
-bloc motor fisurat pe undeva intre cilindrii

Eu tind sa cred ca este una dintre primele doua variante.

Daca cineva a mai avut problema aceasta il rog sa imi spuna si mie ce ar putea fi.

Va multumesc anticipat ca ati avut rabdare sa cititi tot postul.
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
E mult peste nivel dar ce-i in ulei ? apa ori motorina? daca e doar diluat cu motorina uleiul scapi cu schimbat Oring-urile de la injectoare ,daca e apa in ulei caz in care uleiul devine laptos ori ai depuneri pe buson si capac atunci pot fi oricare dintre motivele spuse de tine.In functie de culoarea uleiului stii care e motivul scaderea antigelului poate fi si coincidenta....
  • speedy78

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Pe joja de la nivelul maxim marcat este cu aproximativ 10 cm mai mult.Cum in vasul de expansiune nu mai este antigel tind sa cred ca s-a dus in baie.Am luat ulei de pe joja pe deget si nu imi miroase a fi motorina.
  • mitu laurentiu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2011

  • Mesaj Privat
eu am patit cu opelul meu lafel dar in schimb mie mi-a fiert apa si mi-a copt inelele de la camasile de injector dupa chiuloasa si mia intrat apa in baie. Le-am schimbat si nu am mai avut probleme
  • speedy78

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Sper sa fie numai alea.Dar oricum ma astept si la mai mult.
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Schimba garnitura de chiuloasa, cele 8 oringuri de pe injectoare..si o sa fie oke, la mine astea au fost.
  • PH09PIV

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
schimba garnitura de chiuloasa dar verifica si chiuloasa in acelas timp
  • doryx

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2011

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am avut-o si eu... dupa ce am schimbat termoflotul s-a rezolvat problema.
  • speedy78

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
am schimbat urmatoarele:
-garnitura de chiuloasa
-oringuri de la injectoare
-injectoare (SH cam 80000km)
-termostat
-ghidaj de supapa
Dupa ce s-au montat piesele respective tot nu e in parametrii adica nu trage mai bine ca inainte
Mecanicul a zis ca trebuie rectificata chiuloasa pentru ca nu inchid bine supappele
Ramane sa vedem daca e asa

CRACIUN FERICIT TUTUROR
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu la motorul masinii mele un Opel Astra G din 2001,y17dt.de ce va zile imi scade nivelul lichidului de racire si imi intra ulei in locul lui,uleiul din baie nu are culoarea normala cum ar trebui parca ar fi diluat, o sa ma uit si va spun,daca este crescut nivelul uleiului sincer nu miam dat seama, masina fata de cea a colegului trage foarte bine chiar are demaraj.termoflotul(racitorul de ulei lam schimbat la reprezentanta si este nou, o sa ma iut de cand lam schimbat),termostatul merge in parametrii normali inchide si deschide cum ar trebui.ce ar putea fi?mecanicul mia zis ca ar fi racitorul de ulei,daca ar garnitura de chiuloasa cica masina nu ar mai porni.va tin la curent.craciun fericit.
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
am avut si eu probleme da mie imi baga ulei in vasu de expansiune si asta a fost de la termoflot l-am schimbat si e totu ok

concluzie termoflot-ul la mn bag ulei in vasu de expansiune la tn inteleg ca e invers
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am revenit cu poze,asa arata uleiul meu dupa 10min de mers,uleiul e la nivel dupa ce se raceste motoru,precizez ca mai am 2000 de km de facut pana la urmatoru schimb,poate de aia arata asa.nu iam dat de cap de ce imi baga uleiul in antigel.la multi ani si un an nou mai bun si in primu rand sa fiti sanatosi voi si familiile voastre.




inca o data la multi ani.
  • PH09PIV

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
garnitura de chiuloasa ce se vede e o pasta maronie amestec antigel cu ulei poate ai noroc sa fie numai garnitura dar sa verifici f f atent si chiuloasasa nu fie fisurata
multa bafta
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
nu cred,ca daca era garnitura era o pasta foarte groasa si de culoare galbuie de consistenta iaurtului din ce am vazut eu la diferite masini,culoarea aia sar putea sa fie de la condens,caldura baga,pe taeva de esapament nu scoate apa,uleiu e la maxim nu creste nu scade,iar motoru merge rotund cum mergea si inainte,de drag il asculti,mai caut si va tin la curent.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR