- petre.claudiu28
- OP
- 16 mesaje
- din 23 Nov 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
petre.claudiu28
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2011
- Mesaj Privat
- ToXyC
- **
- 221 mesaje
- din 20 Mai 2010
- Astra 2002 1.6 16v 101cp
- Timis
ToXyC
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 1.6 16v 101cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
adir
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2011
- Mesaj Privat
- lismanconstantin
- **
- 72 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Astra 2002 Z18XE
- Iasi
lismanconstantin
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
Sonda lambda nu are nici o legatura cu pornitul greu dimineata (codul de eroare e de la circuitul de incalzire al sondei lamba, dar e o alta poveste tratata in alte topicuri)
Pot fi mai multe cauze pentru simptomele tale, mai cauta pe aici pe forum ca vei gasi multe informatii utile.
Verifica tensiunea la baterie cu motorul oprit (tb sa ai peste 12,5 V), vezi si cati ani are bateria de cand este pe masina, pot fi probleme si la alternator, verifica tensiunea la borne cu motorul pornit (peste 14,2 parca).
Verifica ce bujii recomanda producatorul pentru motorizarea ta, poate ai pus tu niste bujii originale bosh, dar care nu sunt ok pentru masina ta (daca ai Z16XE, bujiile sunt bosh FLR8LDCU?)
Pot fi mai multe cauze, foloseste functia cautare si vei vedea ce multe informatii vei gasi.
Spor.
Pot fi mai multe cauze pentru simptomele tale, mai cauta pe aici pe forum ca vei gasi multe informatii utile.
Verifica tensiunea la baterie cu motorul oprit (tb sa ai peste 12,5 V), vezi si cati ani are bateria de cand este pe masina, pot fi probleme si la alternator, verifica tensiunea la borne cu motorul pornit (peste 14,2 parca).
Verifica ce bujii recomanda producatorul pentru motorizarea ta, poate ai pus tu niste bujii originale bosh, dar care nu sunt ok pentru masina ta (daca ai Z16XE, bujiile sunt bosh FLR8LDCU?)
Pot fi mai multe cauze, foloseste functia cautare si vei vedea ce multe informatii vei gasi.
Spor.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Masina din semnatura. Si inainte pornea mai greu la rece, apoi segmenti. A mers/pornit OK o perioada apoi am curatat EGR si am bagat benzina de la un peco mai dubios. De cand am bagat benzina si curat EGR porneste tot mai prost, pana azi dimineata cand a pornit foarte greu. Merge prost pe benzina pana trece pe GPL. Cum a trecut pe gaz merge perfect. In mare am eliminat toate problemele, mai ramane benzina proasta su probleme cu alimentarea benzinei. Mai sap.
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Am si eu o mica nelamurire. Dimineata cand e frig, nu pot zice ca porneste greu, ba din contra, dar la prima cheie parca bateria e deconectata, adica nu face nimic cu toate ca toate luminile din bord functioneaza.
La a doua cheie porneste ca din fabrica. Ati patit careva la fel?
Ultima modificare făcută de Lotg la Lun 19 Dec, 2011 12:30 pm
La a doua cheie porneste ca din fabrica. Ati patit careva la fel?
Ultima modificare făcută de Lotg la Lun 19 Dec, 2011 12:30 pm
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Azi noapte am stat de problema mai mult. Lambda 1 si 2 par bune, Nu am reusit sa le desfac si sa le curat, dar lucreaza bine in plaja de valori.
Vanat cateva erori, EGR si gaze recirculare pre multe sau prea putine. Alta eroare, raport aer combustibil sarac. Nu prea au relevanta.
Am senzatia ca EGR nu inchide etans cand trebuie de curat ce e. In mare, posibil sa traga si aer fals pe la garnitura EGR, desi am cam eliminat acest aspect. Acum caut un EGR, de proba cel putin desi zic ca pornirea grea si cu rateuri nu e de la el.
Alte solutii?
Vanat cateva erori, EGR si gaze recirculare pre multe sau prea putine. Alta eroare, raport aer combustibil sarac. Nu prea au relevanta.
Am senzatia ca EGR nu inchide etans cand trebuie de curat ce e. In mare, posibil sa traga si aer fals pe la garnitura EGR, desi am cam eliminat acest aspect. Acum caut un EGR, de proba cel putin desi zic ca pornirea grea si cu rateuri nu e de la el.
Alte solutii?
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Scriam pe alt topic. Problema ramane inca un mister.
DB77AAA a scris:La doua saptamani dupa segmentare am curatat galeria si EGR. Imediat a inceput sa porneasca tot mai dificil la rece, si cu rateuri, asta doar pe benzina, pe GPL porneste fenomenal de bine, erori doar P0400 si P0171. Intre timp a primit si un EGR second - 60 lei, scapat de eroarea P0400.
Ramas doar eroarea P0171, cu ea prezenta motorul porneste si merge binisor, fara eroare, adica dupa ce o sterg porneste greu, merge oarecum intrerupt. Dupa ce o sterg apare la minim 100 km parcursi...
Eliminata ipoteza ca trage aer fals, parea doar ca ar scapa ceva aer pe la furtunul de vacum de la servo, inlocuit cu o improvizatie, aceiasi eroare.
P0171 este o eroare data de raportul prea sarac aer/benzina, de treaba asta se ocupa lambda. Ambele lambda par a fi in valori, adica functionale. Am incercat sa le scot pe amandoua sa le verific/curat, fara rezultate, adica daca insistam se rupeau.
Problema vine ori de la EGR, ori de la lambda, ori aer fals, ori ECU defect.
Pana una alta cred ca o sa abandonez cautarile problemei cu pornirea si o sa astept pana voi avea erori mai concrete.
La multi ani!
Ramas doar eroarea P0171, cu ea prezenta motorul porneste si merge binisor, fara eroare, adica dupa ce o sterg porneste greu, merge oarecum intrerupt. Dupa ce o sterg apare la minim 100 km parcursi...
Eliminata ipoteza ca trage aer fals, parea doar ca ar scapa ceva aer pe la furtunul de vacum de la servo, inlocuit cu o improvizatie, aceiasi eroare.
P0171 este o eroare data de raportul prea sarac aer/benzina, de treaba asta se ocupa lambda. Ambele lambda par a fi in valori, adica functionale. Am incercat sa le scot pe amandoua sa le verific/curat, fara rezultate, adica daca insistam se rupeau.
Problema vine ori de la EGR, ori de la lambda, ori aer fals, ori ECU defect.
Pana una alta cred ca o sa abandonez cautarile problemei cu pornirea si o sa astept pana voi avea erori mai concrete.
La multi ani!
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Problema pornirii a fost rezolvata. Schimbat pompa de benzina ce nu facea presiune. Aveam presiune undeva la 1,5-1,8 bar, cand de fapt trebuia sa am 3,8-4.
Dupa vizite le service-urile locale ce au refuzat sa-mi masoare presiunea de alimentare invocand diverse motive, am fost la colegul MariusNapcori care a identificat problema.
Dupa vizite le service-urile locale ce au refuzat sa-mi masoare presiunea de alimentare invocand diverse motive, am fost la colegul MariusNapcori care a identificat problema.
adir
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
@adir - nu chiar genial
Citeste aici mai multe detalii.
Da se schimba usor, daca ai pompa cumparata cu tot cu suportul din rezervor de pe aceiasi masina. La mine a fost un pic mai delicat ca avea altfel suportul.
Citeste aici mai multe detalii.
Da se schimba usor, daca ai pompa cumparata cu tot cu suportul din rezervor de pe aceiasi masina. La mine a fost un pic mai delicat ca avea altfel suportul.