Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Pentru toti cei care au eroarea p0335 in orice conditii de mers si situatii este senzorul de volanta , apreciati sfaturile patitilor si schimbatil pe original si nu va mai puneti o mie de intrebari stupide , deci un senzor nou mitsubishi si gata ati rezolvat problema .
treba este foarte simpla ,senzorul pica dupa 20000 de ore de functionare , pentru ca integratul din el crapa , atat e facut sa funcioneze, cel aftermarket tine 2000km si atat deoarece este alt integrat de 3 lei folosit de facet si alti producatori , cel din senzorul original este infineon cu 20000 de ore de functionare date de producator , nu va mai bateti capul schimbatil ca va zice unul care a schimbat doi pe aftermarket si nu intelegea de ce crapa, succes si daca nu intelegeti la prima lecturare mai cititi de cateva ori .
Skip ads

  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
toma_marius a scris:Pentru toti cei care au eroarea p0335 in orice conditii de mers si situatii este senzorul de volanta , apreciati sfaturile patitilor si schimbatil pe original si nu va mai puneti o mie de intrebari stupide , deci un senzor nou mitsubishi si gata ati rezolvat problema .
treba este foarte simpla ,senzorul pica dupa 20000 de ore de functionare , pentru ca integratul din el crapa , atat e facut sa funcioneze, cel aftermarket tine 2000km si atat deoarece este alt integrat de 3 lei folosit de facet si alti producatori , cel din senzorul original este infineon cu 20000 de ore de functionare date de producator , nu va mai bateti capul schimbatil ca va zice unul care a schimbat doi pe aftermarket si nu intelegea de ce crapa, succes si daca nu intelegeti la prima lecturare mai cititi de cateva ori .


Am inteles, deci nu e recomandat unul aftermarket decat unul original. Dar cam cat e unul original?..
  • cetin

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
228 de ron, am luat eu acum 2 luni....Original GM
  • bibisilviu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da asa este 228 de ron am luat si eu acum o luna original de isuzu
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Tocmai am schimbat sambata valva Y33 pentru inceput de motorina in mufa M de la ECU.
Tot atunci a fost desfacut si calculatorul de injectie si refacute preventiv cateva lipituri. In ECU nu am umblat deloc.

Azi venind spre casa mi s-a aprins check engine pe la 50km/h. Daca opream la semafor se stingea, daca urcam in ture peste 2000 se aprindea iar. Motorul si-a schimbat sunetul, este parca mai zgomotos si mai lenes.

Sa fie un lant de ghinioane si sa ma lase si acest senzor de crankshat chiar acum cu 2 zile inainte de concediu?

Din experienta voastra poate fi vreo problema data de eventuala prezenta a motorinei in ECU sau de probleme la calculatorul de injectie?
La testul cu pseudo-agrafa am doar eroare 0335.
Mentionez ca de-a lungul timpului imi mai aparea sporadic eroare 0370.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Comanda repede valva ca o schimbam azi sau maine.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Dane, multumesc enorm pentru tot ajutorul acordat. Dupa schimbarea senzorului nu a mai aparut nici o eroare, motorul merge ok. Am fost pana la mare si inapoi, total cam 1000km, masina a mers brici.
  • ter_melte

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2010

  • Mesaj Privat
bibisilviu a scris:Da asa este 228 de ron am luat si eu acum o luna original de isuzu

mar interesa si pe mine ca la opelshop e 380 original isuzu
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am avut si eu acum cateva zile sistematic eroarea P0335 si dupa schimbarea senzorului arbore cotit pe original isuzu (mitsubishi) s-a rezolvat imediat problema. Deci recomand si eu schimbarea senzorului, chiar daca e cam scump pe original. Dar merita.
  • jojoloi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2010

  • Mesaj Privat
tocmai ce mi-am schimbat si eu sensorul arbore cotit. toate bune si frumoase. cand sa dau acum o cheie, iar martorul aprins ( s-a stins dupa pornirea motorului ) P0370. eroarea asta stiu ca e de la calculatorul pompa injectie, dar anul trecut prin aprilie am refacut lipiturile. sper totusi sa fie o alarma falsa. o sa plec la drum fara nicio emotie Very Happy
  • vasile vlad

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
azi am schimbat si eu senzorul,isuzu-330 ron
am facut 2 poze cu planetara scoasa(am avut mai multe de schimbat)


  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Istvan a scris:Azi am primit si eu piesa "originala" de Opel . Am cautat in tot orasul si am gasit intr-un singur loc, a costat 200 lei mai ieftin cu 80 de lei decat un FACET..... nu stiu cum e posibil.
Sper sa nu mai am probleme dupa ce il voi pune pe masina.


Salutare la toata lumea.
De putin timp mi-am luat si eu o astra g y17dti ... aveam f inainte 1.7... si probleme cu cranckshaft (p0335) la turatii mai mari da sa innece de 2-3 ori se aprinde masina cu cheita si merge pe urma normal....nu imi moare motorul, nu porneste greu doar asta face...ma scutura de 2-3 ori si se aprinde masina cu cheita si nu se mai stinge decat dupa ce intru in oras si mai scad din turatii...azi vrea sa schimb si filtru de motorina ca am inteles de la proprietar ca nu e schimbat demult....daca nu da roade rezultatul poti sa-mi zici unde ai gasit senzor asa ieftin in cluj Very Happy ?
mersi frumos
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am o mica nelamurire, am mici probleme la relanti dimineatza la pornire adika nu sta fix are o mica oschilatie care se aude si la motor nu da nici o eroare nu se aprinde nici un bec, inainte facea mult mai urat adica dadea sa motorul am curatat valva EGR si am ramas doar cu oscilatiile de turatie, nelamurirea mea este urmatoarea: am inteles k amandoi ( CRANKSHAFT - CAMSHAFT : Crank shaft - arbore cotit Camshaft - arbore came ) sunt senzori de turatie, acum care dintre ele poate sa fie buba la mica mea problme? Multumesc pentru timpul acordat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu ai senzor camshaft, ai senzor pozitie pompa care este in pompa de injectie, turatia indicata de el trebuie sa fie fix la jumatate fata de cea de la crankshaft. Diagnoza lor la sange implica osciloscop ca altfel nu ai sanse, abia dupa ce crapa definitiv si clar vei avea cod eroare intermitent sau prezent si cateodata neprezent la rece.
Fluctuatiile de turatie la ralanti pot avea multe cauze din pacate.
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai putea sa imi enumeri cateva sa pot sa incerc sa elimin din ele, am desfacut senzorul crankshaft si nu avea pilitura nimic, am curatat valva EGR si tot asa face, uite un filmulet cum face acul de la turometru multumesc. Cand sa turat mai mult am accelerato eu din pedala, fluctuatiile sunt doar la relantiu.
http://www.youtube.com/watch?v=vFbmPhDQVKU
  • connect19

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut!la astra h z17dth am schimbat acu 3-4 luni senzorul ca aveam eroarea P0335 si mi se oprea in mers
si aseara s-a oprit iar in mers.la test agrafa am aceeasi eroare
senzorul care l-am pus e bosch 350ron asa am gasit
si acu nu imi vine sa cred ca e tot ala..innebunesc.. 4 luni sa tina?doar atat?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dubios ca nu puteai sa faci in timpul asta 150,000km, nu are garantie la magazin ?
  • connect19

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2010

  • Mesaj Privat
sa ma duc la ei sa le spun care e treaba..dar cred ca imi cere fisa de constatare service ..si senzoru l.am montat eu,deci nu am de unde
  • C.Razvan

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare.De vreo 2 luni am schimbat si eu acest senzor de turatie cu unul SH datorita aparitiei Check-ului la viteze de peste 120km/h si uneori zgomot de "tractor"la motor.Dupa schimbare nu mi s-a mai aprins Chek-ul,nici acel zgomot dar masina nu mai merge ok;parca nu se mai alimenteaza cum trebuie,in turatii joase trage greu,la viteza mari cand las acceleratia se simte cum ar da in nas:(......recent am schimbat si debitmetru crezand ca e de vina,dar nimic.Poate stiti careva si ma ajuta la rezolvarea acestei probleme.Sa fie problema tot acel senzor,alimentarea,injectoarele sau de la calculatorul de injectie?Sad(
  • kaine_10

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,acum vro 2 luni am observat k sa aprins martorul in bord(check engine),nu am bagat de seama am oprit motorul si am repornit,toate bune si frumoase nu sa mai aprins,insa de 2 saptamani iar a inceput sa se aprinda si sa ramana ceva timp aprins,de atunci se aprinde si se stinge din cand in cand si mi-se pare k merge mai turata m-am speriat si am fugit la tester cu ea.Rezultatul-P0335 lipsa semnal senzor turatie. Intrebarea mea ar fi dak necesita schimbarea urgenta a sezorului inainte sa mai faca si alte figuri? Astra G Y17DT
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR