- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
Pentru toti cei care au eroarea p0335 in orice conditii de mers si situatii este senzorul de volanta , apreciati sfaturile patitilor si schimbatil pe original si nu va mai puneti o mie de intrebari stupide , deci un senzor nou mitsubishi si gata ati rezolvat problema .
treba este foarte simpla ,senzorul pica dupa 20000 de ore de functionare , pentru ca integratul din el crapa , atat e facut sa funcioneze, cel aftermarket tine 2000km si atat deoarece este alt integrat de 3 lei folosit de facet si alti producatori , cel din senzorul original este infineon cu 20000 de ore de functionare date de producator , nu va mai bateti capul schimbatil ca va zice unul care a schimbat doi pe aftermarket si nu intelegea de ce crapa, succes si daca nu intelegeti la prima lecturare mai cititi de cateva ori .
treba este foarte simpla ,senzorul pica dupa 20000 de ore de functionare , pentru ca integratul din el crapa , atat e facut sa funcioneze, cel aftermarket tine 2000km si atat deoarece este alt integrat de 3 lei folosit de facet si alti producatori , cel din senzorul original este infineon cu 20000 de ore de functionare date de producator , nu va mai bateti capul schimbatil ca va zice unul care a schimbat doi pe aftermarket si nu intelegea de ce crapa, succes si daca nu intelegeti la prima lecturare mai cititi de cateva ori .
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
toma_marius a scris:Pentru toti cei care au eroarea p0335 in orice conditii de mers si situatii este senzorul de volanta , apreciati sfaturile patitilor si schimbatil pe original si nu va mai puneti o mie de intrebari stupide , deci un senzor nou mitsubishi si gata ati rezolvat problema .
treba este foarte simpla ,senzorul pica dupa 20000 de ore de functionare , pentru ca integratul din el crapa , atat e facut sa funcioneze, cel aftermarket tine 2000km si atat deoarece este alt integrat de 3 lei folosit de facet si alti producatori , cel din senzorul original este infineon cu 20000 de ore de functionare date de producator , nu va mai bateti capul schimbatil ca va zice unul care a schimbat doi pe aftermarket si nu intelegea de ce crapa, succes si daca nu intelegeti la prima lecturare mai cititi de cateva ori .
treba este foarte simpla ,senzorul pica dupa 20000 de ore de functionare , pentru ca integratul din el crapa , atat e facut sa funcioneze, cel aftermarket tine 2000km si atat deoarece este alt integrat de 3 lei folosit de facet si alti producatori , cel din senzorul original este infineon cu 20000 de ore de functionare date de producator , nu va mai bateti capul schimbatil ca va zice unul care a schimbat doi pe aftermarket si nu intelegea de ce crapa, succes si daca nu intelegeti la prima lecturare mai cititi de cateva ori .
Am inteles, deci nu e recomandat unul aftermarket decat unul original. Dar cam cat e unul original?..
- cetin
- **
- 188 mesaje
- din 13 Jan 2009
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
cetin
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
- bibisilviu
- **
- 61 mesaje
- din 04 Jun 2008
- Astra 2011 1.7 DTJ
- Giurgiu
bibisilviu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2011 1.7 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2008
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Tocmai am schimbat sambata valva Y33 pentru inceput de motorina in mufa M de la ECU.
Tot atunci a fost desfacut si calculatorul de injectie si refacute preventiv cateva lipituri. In ECU nu am umblat deloc.
Azi venind spre casa mi s-a aprins check engine pe la 50km/h. Daca opream la semafor se stingea, daca urcam in ture peste 2000 se aprindea iar. Motorul si-a schimbat sunetul, este parca mai zgomotos si mai lenes.
Sa fie un lant de ghinioane si sa ma lase si acest senzor de crankshat chiar acum cu 2 zile inainte de concediu?
Din experienta voastra poate fi vreo problema data de eventuala prezenta a motorinei in ECU sau de probleme la calculatorul de injectie?
La testul cu pseudo-agrafa am doar eroare 0335.
Mentionez ca de-a lungul timpului imi mai aparea sporadic eroare 0370.
Tot atunci a fost desfacut si calculatorul de injectie si refacute preventiv cateva lipituri. In ECU nu am umblat deloc.
Azi venind spre casa mi s-a aprins check engine pe la 50km/h. Daca opream la semafor se stingea, daca urcam in ture peste 2000 se aprindea iar. Motorul si-a schimbat sunetul, este parca mai zgomotos si mai lenes.
Sa fie un lant de ghinioane si sa ma lase si acest senzor de crankshat chiar acum cu 2 zile inainte de concediu?
Din experienta voastra poate fi vreo problema data de eventuala prezenta a motorinei in ECU sau de probleme la calculatorul de injectie?
La testul cu pseudo-agrafa am doar eroare 0335.
Mentionez ca de-a lungul timpului imi mai aparea sporadic eroare 0370.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
ter_melte
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2010
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
jojoloi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2010
- Mesaj Privat
tocmai ce mi-am schimbat si eu sensorul arbore cotit. toate bune si frumoase. cand sa dau acum o cheie, iar martorul aprins ( s-a stins dupa pornirea motorului ) P0370. eroarea asta stiu ca e de la calculatorul pompa injectie, dar anul trecut prin aprilie am refacut lipiturile. sper totusi sa fie o alarma falsa. o sa plec la drum fara nicio emotie
- vasile vlad
- **
- 61 mesaje
- din 21 Mar 2008
- Astra 2001 y17
- Neamt
vasile vlad
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 y17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2008
- Mesaj Privat
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Istvan a scris:Azi am primit si eu piesa "originala" de Opel . Am cautat in tot orasul si am gasit intr-un singur loc, a costat 200 lei mai ieftin cu 80 de lei decat un FACET..... nu stiu cum e posibil.
Sper sa nu mai am probleme dupa ce il voi pune pe masina.
Sper sa nu mai am probleme dupa ce il voi pune pe masina.
Salutare la toata lumea.
De putin timp mi-am luat si eu o astra g y17dti ... aveam f inainte 1.7... si probleme cu cranckshaft (p0335) la turatii mai mari da sa innece de 2-3 ori se aprinde masina cu cheita si merge pe urma normal....nu imi moare motorul, nu porneste greu doar asta face...ma scutura de 2-3 ori si se aprinde masina cu cheita si nu se mai stinge decat dupa ce intru in oras si mai scad din turatii...azi vrea sa schimb si filtru de motorina ca am inteles de la proprietar ca nu e schimbat demult....daca nu da roade rezultatul poti sa-mi zici unde ai gasit senzor asa ieftin in cluj ?
mersi frumos
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am o mica nelamurire, am mici probleme la relanti dimineatza la pornire adika nu sta fix are o mica oschilatie care se aude si la motor nu da nici o eroare nu se aprinde nici un bec, inainte facea mult mai urat adica dadea sa motorul am curatat valva EGR si am ramas doar cu oscilatiile de turatie, nelamurirea mea este urmatoarea: am inteles k amandoi ( CRANKSHAFT - CAMSHAFT : Crank shaft - arbore cotit Camshaft - arbore came ) sunt senzori de turatie, acum care dintre ele poate sa fie buba la mica mea problme? Multumesc pentru timpul acordat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu ai senzor camshaft, ai senzor pozitie pompa care este in pompa de injectie, turatia indicata de el trebuie sa fie fix la jumatate fata de cea de la crankshaft. Diagnoza lor la sange implica osciloscop ca altfel nu ai sanse, abia dupa ce crapa definitiv si clar vei avea cod eroare intermitent sau prezent si cateodata neprezent la rece.
Fluctuatiile de turatie la ralanti pot avea multe cauze din pacate.
Fluctuatiile de turatie la ralanti pot avea multe cauze din pacate.
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
Daca ai putea sa imi enumeri cateva sa pot sa incerc sa elimin din ele, am desfacut senzorul crankshaft si nu avea pilitura nimic, am curatat valva EGR si tot asa face, uite un filmulet cum face acul de la turometru multumesc. Cand sa turat mai mult am accelerato eu din pedala, fluctuatiile sunt doar la relantiu.
http://www.youtube.com/watch?v=vFbmPhDQVKU
http://www.youtube.com/watch?v=vFbmPhDQVKU
connect19
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
connect19
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
- C.Razvan
- **
- 129 mesaje
- din 02 Feb 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj
C.Razvan
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salutare.De vreo 2 luni am schimbat si eu acest senzor de turatie cu unul SH datorita aparitiei Check-ului la viteze de peste 120km/h si uneori zgomot de "tractor"la motor.Dupa schimbare nu mi s-a mai aprins Chek-ul,nici acel zgomot dar masina nu mai merge ok;parca nu se mai alimenteaza cum trebuie,in turatii joase trage greu,la viteza mari cand las acceleratia se simte cum ar da in nas:(......recent am schimbat si debitmetru crezand ca e de vina,dar nimic.Poate stiti careva si ma ajuta la rezolvarea acestei probleme.Sa fie problema tot acel senzor,alimentarea,injectoarele sau de la calculatorul de injectie?(
kaine_10
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salutare,acum vro 2 luni am observat k sa aprins martorul in bord(check engine),nu am bagat de seama am oprit motorul si am repornit,toate bune si frumoase nu sa mai aprins,insa de 2 saptamani iar a inceput sa se aprinda si sa ramana ceva timp aprins,de atunci se aprinde si se stinge din cand in cand si mi-se pare k merge mai turata m-am speriat si am fugit la tester cu ea.Rezultatul-P0335 lipsa semnal senzor turatie. Intrebarea mea ar fi dak necesita schimbarea urgenta a sezorului inainte sa mai faca si alte figuri? Astra G Y17DT