- Zaheyu
- OP
- 173 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Rm Valcea
Zaheyu
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Rm Valcea
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
Vreau sa-mi iai in cel mult o luna o masina si am ramas la Astra benzina. Unii prieteni imi spun sa iau 1.6 ca e mai bun motorul. Pe de alta parte ma intereseaza si consumul la 100-120 cu cat merg eu. Am inteles ca rapoartele in cutie sunt diferite, in sensul ca a 5-a e mai lunga la 1.6. Asa e?
Voi ce ziceti?
Voi ce ziceti?
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Diferentele de consum intre 1.4 si 1.6 sunt foarte mici, iar distributia se schimba la 150.000 de km la 1.6 chiar daca nu e pe lant.
Motorul de 1.4 consuma aproape cat cel de 1.6 pentru ca trebuie mers cu el mai turat ca sa simti ca trage - aici depinde insa mult si de stilul de condus.
Un minus pentru 1.4 il constituie drumurile in afara orasului (dar aici nu are un plus in oras la acest capitol, pentru ca dupa cum spuneam trebuie mers mai turat decat cu 1.6).
Un plus al motorului de 1.4 sunt taxele mai mici dar din punctul meu de vedere diferentele nu sunt notabile (reviziile sunt la acelasi pret fata de 1.6 deci raman doar diferente de taxe).
Daca vrei compromisul cel mai bun sfatul meu e sa iei 1.6. Nu e nici "slab" ca 1.4 nu e nici puternic ca 1.8 140 e cai sau 2.0 T, insa si consumul este mai mic decat la cele din urma. Si daca nu ai de gand sa te duci cu el la curse... trage destul de bine. Eu am mers cu 200 zilele trecute si se comporta foarte bine .
Motorul de 1.4 consuma aproape cat cel de 1.6 pentru ca trebuie mers cu el mai turat ca sa simti ca trage - aici depinde insa mult si de stilul de condus.
Un minus pentru 1.4 il constituie drumurile in afara orasului (dar aici nu are un plus in oras la acest capitol, pentru ca dupa cum spuneam trebuie mers mai turat decat cu 1.6).
Un plus al motorului de 1.4 sunt taxele mai mici dar din punctul meu de vedere diferentele nu sunt notabile (reviziile sunt la acelasi pret fata de 1.6 deci raman doar diferente de taxe).
Daca vrei compromisul cel mai bun sfatul meu e sa iei 1.6. Nu e nici "slab" ca 1.4 nu e nici puternic ca 1.8 140 e cai sau 2.0 T, insa si consumul este mai mic decat la cele din urma. Si daca nu ai de gand sa te duci cu el la curse... trage destul de bine. Eu am mers cu 200 zilele trecute si se comporta foarte bine .
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
gabiB
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
krazyeone
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2006
- Mesaj Privat
Da , motorul 1.4 este pe lant , fie el pe Clasic fie pe Astra New
Revenind la topic pot spune ca si eu am stat foarte mult in dubii daca sa aleg motorul de 1.4 sau 1.6 si castigator a iesit motorul mai puternic
Cum bine spunea @eu diferentele de consum nu sunt mari , oricum consumul este maricel la ambele dar normale la ce nebunie este in Bucuresti
In oras nu cred ca vor fi diferente notabile intre cele doua motorizare decat daca conduci mai sportiv
Trebuie sa ai in vedere ca masina este destul de grea iar vara cu A/C pornit vei simti in pedala in sensul ca nu va mai trage ca inainte, la drum intins iarasi un plus catre motorul de 1.6 unde vei avea la aceeasi viteza un regim de turatii mai joase si un plus de putere in depasiri
Diferenta de 13 cai nu este colosala dar este exact cat se compenseze scaderea de putere data de A/C
Mai gandestete ca diferenta intre cele doua motorizari nu este mare, 650 EUR (~22 mil) iar la un credit pe 5 ani nu va creste rata cu foarte mult, daca ai bani cash gandeste ca masina vine in aproximativ 1 luna si ceva si nu trebuie sa dai banii toti odata
Am avut un Renault Clio 1.4-75 Hp si 60% din timp am fost multumit dar ceilati 40% injuram ca nu am mai dat 500 de eur pentru motorul de 98 Hp cai
Revenind la topic pot spune ca si eu am stat foarte mult in dubii daca sa aleg motorul de 1.4 sau 1.6 si castigator a iesit motorul mai puternic
Cum bine spunea @eu diferentele de consum nu sunt mari , oricum consumul este maricel la ambele dar normale la ce nebunie este in Bucuresti
In oras nu cred ca vor fi diferente notabile intre cele doua motorizare decat daca conduci mai sportiv
Trebuie sa ai in vedere ca masina este destul de grea iar vara cu A/C pornit vei simti in pedala in sensul ca nu va mai trage ca inainte, la drum intins iarasi un plus catre motorul de 1.6 unde vei avea la aceeasi viteza un regim de turatii mai joase si un plus de putere in depasiri
Diferenta de 13 cai nu este colosala dar este exact cat se compenseze scaderea de putere data de A/C
Mai gandestete ca diferenta intre cele doua motorizari nu este mare, 650 EUR (~22 mil) iar la un credit pe 5 ani nu va creste rata cu foarte mult, daca ai bani cash gandeste ca masina vine in aproximativ 1 luna si ceva si nu trebuie sa dai banii toti odata
Am avut un Renault Clio 1.4-75 Hp si 60% din timp am fost multumit dar ceilati 40% injuram ca nu am mai dat 500 de eur pentru motorul de 98 Hp cai
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Ge0rge a scris:Da , motorul 1.4 este pe lant , fie el pe Clasic fie pe Astra New
*
... vorbim doar de "Classic", daca are acelasi motor ca si Astrele "G", nu e adevarat, am vazut/condus/tinut in garaj una timp de 2 saptamani...
... esti sigur de asta, nu de alta, dar nu vad interesul "lor" de a o face, la un model aflat la sfarsitul-sfarsitului ciclului de productie... dar cine stie...
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
krazyeone
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2006
- Mesaj Privat
Din ce reiese din discutie intrebarile sunt adresate pentru actuala generatie de Astra Clasic II, motorul actual montat pe aceasta masina fiind cu distributie pe lant, "Camshaft (s), location: 2 overhead (DOHC), driven by chain " pe cand cel de 1.6 este pe curea "Camshaft (s), location: 2 overhead (DOHC), driven by toothed belt "
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Posesor de 1.6 recomand calduros acest motor. Diferenta nu se vede in oras in niciun caz, mai ales in Buc unde nu ai unde sa`i dai peste 3000 de ture. Inafara, intr`adevar se simte diferenta, mai ales dupa 3500 de ture unde 1.6 trage mai bine decat 1.4. Eu am condus 1.4 inainte sa`mi vina masina; am facut un test-drive prin Bacau.
Gandeste`te pe unde circuli mai mult: daca in oras, ia 1.4, daca inafara ia 1.6. Consumul la a mea in Buc. este undeva intre 9 - 10 l/100km, fct. de trafic si de "greutatea" piciorului.
Gandeste`te pe unde circuli mai mult: daca in oras, ia 1.4, daca inafara ia 1.6. Consumul la a mea in Buc. este undeva intre 9 - 10 l/100km, fct. de trafic si de "greutatea" piciorului.
- Zaheyu
- OP
- 173 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Rm Valcea
Zaheyu
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Rm Valcea
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
- Forbes
- **
- 188 mesaje
- din 12 Jul 2005
- BUCALE
Forbes
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: BUCALE
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Zaheyu
- OP
- 173 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Rm Valcea
Zaheyu
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Rm Valcea
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
12900 cu pachetele de la oferta + vopsea, scut, beauty si proiectoare. La astra G stiu ca difurile din usi fata sunt de 16cm. La classic e la fel?
Alegerea nu a fost 100% obiectiva si calculata. Fac cam 30k pe an, ok pt alegere diesel, dar am ales pt ca pur si simplu imi place sa merg cu dieseloaice.
Stiu ca la Cielo, de ex. supapele deschise la max nu ating pistonul in PMS (chestia asta se numeste cumva tehnic, dar nu mai stiu cum) si ca urmare ruperea distributiei nu se lasa cu inlocuire supape. La astea cum e?
Alegerea nu a fost 100% obiectiva si calculata. Fac cam 30k pe an, ok pt alegere diesel, dar am ales pt ca pur si simplu imi place sa merg cu dieseloaice.
Stiu ca la Cielo, de ex. supapele deschise la max nu ating pistonul in PMS (chestia asta se numeste cumva tehnic, dar nu mai stiu cum) si ca urmare ruperea distributiei nu se lasa cu inlocuire supape. La astea cum e?
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
NOS
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Republica Moldova, Chisinau
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2007
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Eu sunt posesor de 1.4 si nu am de gand sa-ti recomand nicio motorizare. Vreau sa fac cateva precizari.
Legat de consum, in Bucuresti, orice standard sau norma trebuie anulate. Realitatea este alta, astfel ca majoritatea oamenilor cu 1.6 pe H au sustinut ca in oras consumul ajunge si la 12. Aici sesizez o maricica spre destul de mare diferenta de consum intre cele doua.
Legat de pret, in cazul de fata (si in cazul meu) luxul pentru un motor de 1.6 se plateste cam scump.
Am sa explic si de ce:
-pret mai mare la achizitie
-consum mai mare
-asigurare mai mare
-impozit mai mare
-in cazul unui leasing, cresterea valorii masinii aduce de la sine cresterea politei casco si cresterea dobanzii care, ambele socotite pe 4 ani insumeaza cateva sute bune.
Adunand toate astea am ajuns la concluzia ca luandu-mi motorul de 1.6 risc sa nu mai imi permit masina (intretinere/carburant), si pentru ce, pentru un motor care intradevar este mai puternic dar diferenta aceea de putere se traduce prin consum. Asta contravenind intentiilor mele care erau si sunt, de masina economica
Povestea asta nu se adreseaza celor pentru care banii nu sunt o problema
Legat de consum, in Bucuresti, orice standard sau norma trebuie anulate. Realitatea este alta, astfel ca majoritatea oamenilor cu 1.6 pe H au sustinut ca in oras consumul ajunge si la 12. Aici sesizez o maricica spre destul de mare diferenta de consum intre cele doua.
Legat de pret, in cazul de fata (si in cazul meu) luxul pentru un motor de 1.6 se plateste cam scump.
Am sa explic si de ce:
-pret mai mare la achizitie
-consum mai mare
-asigurare mai mare
-impozit mai mare
-in cazul unui leasing, cresterea valorii masinii aduce de la sine cresterea politei casco si cresterea dobanzii care, ambele socotite pe 4 ani insumeaza cateva sute bune.
Adunand toate astea am ajuns la concluzia ca luandu-mi motorul de 1.6 risc sa nu mai imi permit masina (intretinere/carburant), si pentru ce, pentru un motor care intradevar este mai puternic dar diferenta aceea de putere se traduce prin consum. Asta contravenind intentiilor mele care erau si sunt, de masina economica
Povestea asta nu se adreseaza celor pentru care banii nu sunt o problema
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
eu sunt posesor de 1.4 xep, adica motorul de pe classic II si H.
am un prieten care are 1.6xe cel de pe classic 2 si g.
diferenta e de 2 litri la suta, in oras, si ceva mai mica in afara. in plus la 1.6.
adica de 7 lei la fiecare suta de km, pt 15cp in plus.
am conduss fiecare masina celuilat si diferentele de putere sunt infime.
Amandoua pleaca greu de la stop cu A/C pus. am de la firma un megane 1.6 cu 115cp si chiar si la 25 de cp in plus se simte plecarea de pe loc cu A/C cuplat, asa ca ...
am un prieten care are 1.6xe cel de pe classic 2 si g.
diferenta e de 2 litri la suta, in oras, si ceva mai mica in afara. in plus la 1.6.
adica de 7 lei la fiecare suta de km, pt 15cp in plus.
am conduss fiecare masina celuilat si diferentele de putere sunt infime.
Amandoua pleaca greu de la stop cu A/C pus. am de la firma un megane 1.6 cu 115cp si chiar si la 25 de cp in plus se simte plecarea de pe loc cu A/C cuplat, asa ca ...
- pufulet
- **
- 303 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
pufulet
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat